Hei, enpä tiedä autoista mitään. Mikä on se auton alla oleva mötikkä jossain kuljettajan penkin alla mistä pakoputki alkaa? Onko se pakosarja? Kauhea räminä alkoi kuulumaan kesken ajoin, ja kun kurkistin auton alle, oli pakoputki kokonaan irronnut alkupäästä ja roikkui irtonaisena. Ruostunut puhki? Pitää viedä jollekin korjaajalle tai jotain mutta mitenkähän tuon ongelman kuvaisi autoihmisten kielellä jotta saisin puhelimessa selviteltyä kustannusta?
307 pakoputki roikkuu
4
3247
Vastaukset
- Putkeen...
Sanot vaan, että pakoputki on tod. näk. poikki. Kannattaa kuitenkin viedä näytettäväksi, koska puhelimessa et voi kuvata asiaa riittävän tarkasti. Jos selviät putken uusimisella, on se pieni juttu, mutta jos putki on mennyt poikki vaikka katin jälkeisestä liitoksesta, joutuu sen korjaamiseksi tekemään hitsauatöitä.
Jos et ehdi viedä korjaamolle näytille, näytä jollekin tutulle, joka ymmärtää autojen päälle edes jotakin.- lkjhlkjhljkh
Katso nyt kuitenkin ennen korjaamolle ajoa, ettei putki roiku vastakarvaan, ts niin, että voi napata kiinni johonkin tien epätasaisuuteen.
- A. Siakas
Ainakin täällä Helsingissä on pakoputkipajoja, jotka ovat erikoistuneet pelkästään pakoputkistojen osien vaihto- ja hitsaustöihin. Niillä on varastossaan hyvät valikoimat yleisimpiin automerkkeihin sopivia pakoputkistojen osia, ns. tarvikeosia, joiden hinnat ovat yleensä halvempia kuin merkkiliikkeiden ns. alkuperäisvaraosilla. Laatu vaihtelee, se voi olla aivan alkuperäisvaraosan luokkaakin. Näissä liikkeissä homma joka tapauksessa hoituu ammattitaidolla, nopeasti ja yleensä tuntuvasti halvemmalla kuin autoliikkeiden merkkikorjaamoilla. Joissakin on jonotusperiaate paikan päällä, toisissa ajanvaraus.
Olen asioinut näissä merkeissä eri liikkeissä Kannelmäessä ja Herttoniemessä ja ollut tyytyväinen rahalleni saamaani vastineeseen.- PesonenParas
Kannattaa muistaa että Pesosissa pakoputki on suunniteltu niin että se hengittää parhaiten. Tarvikeosilla saa nopeasti tehot putoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478