Kenet se Jukka saatteli alttarille, tuskin nyt sitä Britney possuaan tai Jarppia? Tä?
Jukka Hildénin vaimo?
54
21647
Vastaukset
- Vähänkiinnostaisniin
Siis kohta puoli tuntia ollu kysymys ilmoilla ja te julkkis maailman jeesustelijat ette tätä tiedä. Ainoo mitä "tiedätte" on et Tukiainen on läski ja Tuisku on homo.
- ..........
Harvempi tietää, jos Jukka ei ole tuonut vaimoaan julkisuuteen. Ymmärrettävää, että julkkikset haluavat pitää yksityiselämänsä poissa julkisuudesta ja sitä pitäisi kunnioittaa. Ei meidän tarvitse tietää kaikkea. :)
- kdlyjdl
.......... kirjoitti:
Harvempi tietää, jos Jukka ei ole tuonut vaimoaan julkisuuteen. Ymmärrettävää, että julkkikset haluavat pitää yksityiselämänsä poissa julkisuudesta ja sitä pitäisi kunnioittaa. Ei meidän tarvitse tietää kaikkea. :)
olisin avioitunut tuollaisen sekoilijan kanssa, pysyisin kyllä visusti poissa julkisuudesta.
- Komia
kdlyjdl kirjoitti:
olisin avioitunut tuollaisen sekoilijan kanssa, pysyisin kyllä visusti poissa julkisuudesta.
Mut Jarpin muija ei saa koskaan herkkunapilleen peukkuhierontaa!
- Ikävää
Sen verran pahasti ja usein on ottanut kipeää kasseilleen. Oma vika.
- tsot-tdsot
ne sillä onkin kyll aika isot. ja mielellään se niitä taitaa näytelläkin.
- krisutti
tsot-tdsot kirjoitti:
ne sillä onkin kyll aika isot. ja mielellään se niitä taitaa näytelläkin.
Outi on mun pikkuserkku !!
- fhfh
no en tiedä sen kummemin minkälainen on siviilissä tää jukka tai muut duudsonit,mut sen sanon kyllä että duudsonit on roskaa yksinkertaisesti.
- EXTREME DUUDSONIT
helvetin hyvä sarja ja mukavia jannuja kaikki! :)
- The Boss
EXTREME DUUDSONIT kirjoitti:
helvetin hyvä sarja ja mukavia jannuja kaikki! :)
nää duudsonit on helvetin löysää porukkaa ja pelkkiä paskahousuja.
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle. - turhikset....
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.Menisivät kunnon töihin. Se se uskallusta vaatii, eikä pelleileminen.
- ei duunareita
turhikset.... kirjoitti:
Menisivät kunnon töihin. Se se uskallusta vaatii, eikä pelleileminen.
Yrittäjä on sellainen, joka saa ihmiset vapaaehtoisesti maksamaan niille siitä mitä ne tekee.
- minun mielipide
ei duunareita kirjoitti:
Yrittäjä on sellainen, joka saa ihmiset vapaaehtoisesti maksamaan niille siitä mitä ne tekee.
jukka on kyllä paras duudsoneista :)
- ..
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.Taidat itse olla se paskahousu tässä, ehkei ne kumminkaan halua itseään tappaa? Kai ne saa niitä temppuja tehdä ihan rauhassa, se ei nimittäin liene sinun eikä monen muunkaan ongelma, jotka Duudsoneita haukkuu.
- seinäjokelaane
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.tairatte te duudsonien haukkujat olla niitä kateellisia helsinkiläisiä. ajappa itte polkupyörällä tukkirekan alle ja tuuppa sitte tänne siitä tarinoimaa.
- ejjeje
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.Haahhaha :D mee itte tekemään noin, ni katotaan kellä on paskat housussa.:))))
- fghjjjjjjj
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.ryan dunnhan tuota yritti mutta otti ja kuoli!
bam margeralta oli nauha kamerasta loppu samalla, joten meni vituiks! - hhunyjvyu
The Boss kirjoitti:
ne ei esim. uskalla ajaa polkupyörällä täyttä vauhtia vastaantulevan tukkirekan alle.Et varmaan itekkää
- The Kyttä
Täss ois kuvan kera:
http://www.allstarpics.net/pictures/4827263/jukka-hilden-and-outi-haapasalmi-pics.html - Leoniah
Älkääs dissatko duudsoneita :p
- parisieppoja
Näähän on seukanneet riparilta saakka. Jukka on ollut isosena nykyisen vaimonsa riparilta, ja siellä ovat toisensa bonganneet.
- bb
Sukulaisia on tämä Outi ja Jukka on siviilissä rauhallinen ja ok ja vauva on tulossa!!!
- EE
Oikeesti? ihanaa!!!
- jk
ei ketään
- eri henkilökö
Oho, joku muuko.
- Rp
Se oli se vanki jukka hilden ei duudsoni jukka.
- totta(ko)?
Saako jukan vaimo lapsen jukan kanssa? Mä kun luulin että jukka ei voi saada lapsia.
- Lee.
Hei haloo, voihan luovutettuja siittiöitä käyttää!
- ois kiva tietää!
Minkälainen on tämä outi? Rauhallinen vai villi?
- pirjo
Koska on Outin laskettuaika?
- jukka alax?
jukka on ihana
- se joku kids
no lol oon lapsi ja tiedän kaiken jukan menoista khamaan
- häh
mihin khamaan?
- <3
olen kuulut että jukalla olisi lapsi, onko totta?
- ;)
Jukka on niin!!
- :)
jukkaa oot paraas!
- moikka bööö
No etkö tiedä? Outi Haapasalmen. Ja sit niille tulee viel vauva
- Janica146
Kuka lie Vähänkiinnostaisi Etkö oikeesti tiiä kuka on Jukan vaimo
? - hy5thy45h45
Outi Haapasalmi.
- SM-Leikkejä pojilla
Kulissi liitto ja todellisuudessa Jarppi tyydyttää tarpeet kuminauhalla ja muilla vempaimilla jotka tekee Jukalle Kutaa.
- hhenna91
menkää wikibediaan niin sielä lukee tiedot..ne meni naimisiin 2011 ja lapsi synty 2010
- sk033
on jukalla nainen ja kyll ne on visiin naimisissa ja sen naisen nimi on outi haapasalmi tai nyt se on outi hilden (en oo varma)
- juippis
Ja nyt on jo toinenkin lapsi, tällä kertaa tuli tyttö.
Jukka on täysin erilainen läheistensä kanssa kuin julkisuudessa. Ei kai kukaan usko, että näyttelijätkään olis samanlaisia kuin roolihahmonsa? - hekohekoheko
On varmaan onnellinen nainen kun on saanut niin hauskan miehen itselleen. Niin hauska niin hauska, että saa koko ajan nauraa. Minäkin nauran heti Jukan naaman nähdessäni, vaikka mitään hauskaa jekkua ei tapahtuisikaan.
Kotona vasta onkin tosi helppo tehdä kaikenlaisia wc-jäyniä ja vaikka kastella parisänky vedellä tai leikellä vaatekomeron sisältö silpuksi, hypätä ikkunasta sun muuta kivaa jekkua, jotta taas saa nauraa.
Koskaan ei tiedä mitä jekkua huominen tuo tullessaan eikä arki käy tylsäksi, se on varmasti parisuhteen suola. - voi perkeleen perkel
Sitten ne idiootit vielä tienaa niin helvetisti!
- Heruttelija
Hyvin muistaa duudsonijukka heittää jokaisessa teeveelähetyksessä paitansa pois ja herutella teinitytöille ja miksei vanhemmillekin paljaalla luikerolla yläkropallaan. Naamasta kyllä näkee, että kello kyllä käy jo kohti neljääkymppiä, mutta vielä jaksaa herutella teinipoikien tyyliin ja vongata pikkulikkoja.
- 1310
Yrittäkää tekin paaperot saada elämässänne edes 1€ omaa rahaa tienattua. Sossun luukulla jonotetaan ja sitten auotaan nimettömänä päätä. Vaarini kääntyy haudassaan teidän teinipellejen vuoksi. Duudsonit tienaa itse elämänsä kulut, mutta te vaan marisette.
- 1311
1310 kirjoitti:
Yrittäkää tekin paaperot saada elämässänne edes 1€ omaa rahaa tienattua. Sossun luukulla jonotetaan ja sitten auotaan nimettömänä päätä. Vaarini kääntyy haudassaan teidän teinipellejen vuoksi. Duudsonit tienaa itse elämänsä kulut, mutta te vaan marisette.
Sinulle ja vaarillesi se varmaankin on ihan ennen näkemätön ihme, että joku tienaa ihan itse omat rahansa. Meille muille se ei ole koskaan ollut asia, jota pitäisi ihan erikseen mainostaa, saati syy perseillä vielä aikamiehenäkin alakouluikäisten tasolla, muille vähä-älyisille esimerkkiä näyttäen.
- Yrittäjääää
1310 kirjoitti:
Nimenomaan näin!! Kyllä on jäbät paljon duunia tehneet. Ja kaikki onni heille suotakoon. Mielummin heille kuin jollekin varpaisiintuijottelijalle, joka odottaa, että muut ja yhteiskunta hoitavat kaiken.
- max8
On se sitten ihana koulukiusaaja tämä Jukka:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288540603499.html - hölmöthuutaa
Ja kateelliset kailottaa. Ei v*ttu kuin tylsiä ootte!!!
- joopajoo6
Kuinkahan paljon tämä Outi tietää miehensä nais seikkailuista? Vai luuleekohan joku oikeasti että tommonen tyyppi on ollut yhden ja ainoan ihmisen kanssa rippikoulusta asti?
- HäpeäJosOsaat
jos sulla on kussut liitto niin se ei tarkoita että kaikilla kusee.... Mä olen myös ollut melkoinen vipeltäjä ja vientiä on ollut mutta kertaakaan en ole pettänyt puolisoani! Joten miksi luulet Jukan olevan joku huoripukki? Ellei tarkoituksena ole kateuksissaan herättää pahaa verta....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829