Itsensäpaljastaja Naapurissa.

Näin meillä.

Naapurissa asuu itsensäpaljastaja/vilauttelija jonka olen huomannut tyydyttävän itseään terassillaan muutamaan otteeseen ja välillä hän on myös virtsannut pihalleen vaikka on nähnyt että joku istuu terassillaan ja näkee tämän. Myös muutaman kerran ollut ikkunassa alasti mukamas tulossa suihkusta ja sen tapaista toimintaa. Ja niin asun Vantaalla.

29

4197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukkojen taas

      Tosi järkkyy, no ota yhteyttä viranomaisiin. Sisällä kotonaan kai saa tehä mitä ny haluaa mut jos kusee partsilta tai vetelee käteen siel niin se on jo jotain muuta. Kohta tulee pakkaset niin eiköhän sekin pervertti pysy sisällä.

    • ...

      Mahtaiskohan olla ketään, jonka tämä paljastelija ei haluaisi itseään näkevän "siinä kunnossa"? Sellaisen voisi sitten raijata vaivihkaa paikalle ja odotella seuraavaa esitystä. Jos kyseessä on taloyhtiö, niin vaikka isännöitsijä tai huoltomies teille odottelemaan, ja sitten kiva pikku puhuttelu. Tai koeta hankkia näkösuojaa.

      • Näin meillä.

        Hän ajoittaa sen tyydytyksen ja paljastelun siten että esimerkiksi mieheni ei ole kotona sillä hetkellä ja hän tekee sitä myös talvella terassillaan. Asumme siis rivitalossa ja en enää katsokaan sinne päin ettei hän vain saa lisä kiihoketta. Viimeksi tänään hän istui elin esillä terassilla ja mukamas ei huomannut että olin pihallani ja lopuksi hän tyydytti itsensä loppuun asti ja leikki yllättynyttä että näin kaiken. Useimmin astelen takaisin sisälle mutta ajattelin että hitto soikoon jos haluan olla omalla pihallani niin silloin myös olen.

        Onko kenelläkään omia kokemuksia tälläisistä naapureista tai yilipäätänsä itsensäpaljastelijoista ja kuinka olette toimineet silloin?


      • heh__________
        Näin meillä. kirjoitti:

        Hän ajoittaa sen tyydytyksen ja paljastelun siten että esimerkiksi mieheni ei ole kotona sillä hetkellä ja hän tekee sitä myös talvella terassillaan. Asumme siis rivitalossa ja en enää katsokaan sinne päin ettei hän vain saa lisä kiihoketta. Viimeksi tänään hän istui elin esillä terassilla ja mukamas ei huomannut että olin pihallani ja lopuksi hän tyydytti itsensä loppuun asti ja leikki yllättynyttä että näin kaiken. Useimmin astelen takaisin sisälle mutta ajattelin että hitto soikoon jos haluan olla omalla pihallani niin silloin myös olen.

        Onko kenelläkään omia kokemuksia tälläisistä naapureista tai yilipäätänsä itsensäpaljastelijoista ja kuinka olette toimineet silloin?

        kävele luokse ja sano että pistä hiiri piiloon tai mene sisälle runkkaamaan. Ei ole asiallista levitellä vehkeitään julkisesti. Se siitä toisten mielenrauhan järkyttämisen ilosta ;)


      • Anonyymi
        Näin meillä. kirjoitti:

        Hän ajoittaa sen tyydytyksen ja paljastelun siten että esimerkiksi mieheni ei ole kotona sillä hetkellä ja hän tekee sitä myös talvella terassillaan. Asumme siis rivitalossa ja en enää katsokaan sinne päin ettei hän vain saa lisä kiihoketta. Viimeksi tänään hän istui elin esillä terassilla ja mukamas ei huomannut että olin pihallani ja lopuksi hän tyydytti itsensä loppuun asti ja leikki yllättynyttä että näin kaiken. Useimmin astelen takaisin sisälle mutta ajattelin että hitto soikoon jos haluan olla omalla pihallani niin silloin myös olen.

        Onko kenelläkään omia kokemuksia tälläisistä naapureista tai yilipäätänsä itsensäpaljastelijoista ja kuinka olette toimineet silloin?

        Riisi pikkarit ja istu vastapäätä ja ota dildo käyttöön, näin on molemmilla nautinto näkemästään.


    • Tosin sillä erotuksella että olen itse se joka ei suihkun jälkeen käytä pyyhettä. Olen kylllä tietoinen naapureiden katselusta muttei se minua haittaa...

    • niems

      Onko nainen vai mies. Jos on nainen niin tulen mielelläni katselemaan paljastelijaa.

      • ................

        Eikö sinun miehes ole vielä käynyt juttelemassa ukon kanssa? Kannattaa kokeilla.


      • Käyhänsenäinkin
        ................ kirjoitti:

        Eikö sinun miehes ole vielä käynyt juttelemassa ukon kanssa? Kannattaa kokeilla.

        Ehkä voisit itse samaan aikaan istuskella pihallasi ämpärin päällä kakkaamassa ja pissaamassa. Kohota vielä pyllyä sen verran, että pökäleet ehtivät näkyä ja pyyhi oikein perusteellisesti. Rumat, ruskealla tahratut alushousut sitten jalkaan ja jätä ämpäri tunniksi haisemaan pihalle.


      • Voiollakivaakin
        Käyhänsenäinkin kirjoitti:

        Ehkä voisit itse samaan aikaan istuskella pihallasi ämpärin päällä kakkaamassa ja pissaamassa. Kohota vielä pyllyä sen verran, että pökäleet ehtivät näkyä ja pyyhi oikein perusteellisesti. Rumat, ruskealla tahratut alushousut sitten jalkaan ja jätä ämpäri tunniksi haisemaan pihalle.

        Jos et kehtaa muiden naapurien takia olla niin ronski, niin vain hänen näkyvillään vaivihkaa haukottelet isosti ja raavit itseäs pepusta, mahasta ja kainaloista oikein kankaan alta. Sitten tarkistat pöksyjä kunnolla levittäen, onko terveysside paikallaan ja jo täynnä verta. Kaikkea sellasta. :)


      • Ota yliote
        Voiollakivaakin kirjoitti:

        Jos et kehtaa muiden naapurien takia olla niin ronski, niin vain hänen näkyvillään vaivihkaa haukottelet isosti ja raavit itseäs pepusta, mahasta ja kainaloista oikein kankaan alta. Sitten tarkistat pöksyjä kunnolla levittäen, onko terveysside paikallaan ja jo täynnä verta. Kaikkea sellasta. :)

        Ei tollaisille ainakaan pidä näyttää pelästynyttä tai hämmentynyttä naamaa, vaan olla ronskisti pihalla ja antaa tavallansa takasin. Siis sen isännöitsijälle ym. ilmoittamisen lisäksi. Mikset myös poliisilta kysyisi, mitä mahdollisesti voi tehdä. Ehkä poliisi vaikka käy vähän jututtamassa miestä ja saa tämän jo sillä säikähtämään.

        Tuli vaan mieleen sellanenkin kuva, että jos menisitkin itse sinne pihalle heti, kun miehes poistuu kotoa ja odottelisit jo valmiina puutarhatuolilla HK:n sininen sepaluksesta pilkistäen ja sitä silitellen. Mahtas suu loksahtaa auki ja pelästyä ronskia eukkoa.


      • No :D
        Ota yliote kirjoitti:

        Ei tollaisille ainakaan pidä näyttää pelästynyttä tai hämmentynyttä naamaa, vaan olla ronskisti pihalla ja antaa tavallansa takasin. Siis sen isännöitsijälle ym. ilmoittamisen lisäksi. Mikset myös poliisilta kysyisi, mitä mahdollisesti voi tehdä. Ehkä poliisi vaikka käy vähän jututtamassa miestä ja saa tämän jo sillä säikähtämään.

        Tuli vaan mieleen sellanenkin kuva, että jos menisitkin itse sinne pihalle heti, kun miehes poistuu kotoa ja odottelisit jo valmiina puutarhatuolilla HK:n sininen sepaluksesta pilkistäen ja sitä silitellen. Mahtas suu loksahtaa auki ja pelästyä ronskia eukkoa.

        Jatkossa voit myös mennä terassille istumaan selkä häneen päin ja kailottaa puhelimeen ei-kenellekään mukamas ei häntä huomaten sellaista, jonka hän voi yhdistää itseensä, siis tässä paljasteluasiassa, mutta johon hän ei voi kuitenkaan tarttua. Vaikka että "No, terppa taas! Mietin tässä just, että laittasko grilliin tän mun ukon turskin hookkanin (HK - tosin keksin just ite :)) vai yhren julmetun pienen prinssinnakin! Ei sulla olis ireaa?! - - Joo, joo, mut ko ei siittä nakista venyttämälläkään riitä ees yhelle ja se näyttää vähän pilaantuneeltakin! - -"


      • Lallallallaa
        No :D kirjoitti:

        Jatkossa voit myös mennä terassille istumaan selkä häneen päin ja kailottaa puhelimeen ei-kenellekään mukamas ei häntä huomaten sellaista, jonka hän voi yhdistää itseensä, siis tässä paljasteluasiassa, mutta johon hän ei voi kuitenkaan tarttua. Vaikka että "No, terppa taas! Mietin tässä just, että laittasko grilliin tän mun ukon turskin hookkanin (HK - tosin keksin just ite :)) vai yhren julmetun pienen prinssinnakin! Ei sulla olis ireaa?! - - Joo, joo, mut ko ei siittä nakista venyttämälläkään riitä ees yhelle ja se näyttää vähän pilaantuneeltakin! - -"

        Muista nauraa.


    • Klips klips

      Asuthan Vantaalla, känsäkourien luvatussa maassa.

    • Hilma_Kaakinen

      Rakkikouluun tommoiset röllit! Se on uljasta! Koiraaaah! Huoraaah! Apinaaaaah! Rotttaaaaahhhh! Ätsäryynikkö!!! Syntipukki!

      • kukidlöö

        Otat selvää kuka on tämän miehen äiti ja numero palvelusta hankit numeron. Sitten vaan seuraavaksi parvekkeelle oikein odottelemaan että millon se on siellä ja ei kun kuva siitä nakista. Sitten vielä huikkaat miehelle että " tää menee sit sun äidilles!" ja painat lähetä nappulaa. Tai näytät isännöitsijälle tai muulle..

        Tosiaan pariinkin otteeseen tullut törmättyä itsensäpaljastajaa. Tosiaan pahin mitä voi tehdä on hämmentyä tilanteesta, senhän takia ne sitä tekee. Joten voit jokokommentoida jotenkin että, entä jos oma äitis näkis ton tai jtnsen tyyppistä..?
        Irvailunkaan en uskoauttavan.
        Taisitten oletvaan ihan hiljaa mutta sillä tavalla että mies oikeasti luulee ettet nähnyt häntä.


    • palastelija

      älä vahtaa naapuriasi, anna sen puuhailla mitä haluaa pihallansa..taitaa kuitenkin silti kiinnostaa

      • tyhmiä?

        Mistä noin tyhmiä kommentoijia piisaa?


    • yksi neuvo

      Suosittelen vain NAUTTIMAAN.

      • Kerro sitten

        Vaihtakaa asuntoja.


    • 18+19

      semmoset vanhat, lampaanvillan kerihtimet, isot semmoset. Naksuttele niitä partsilla ja tuijota SINNE PÄIN. Kokeile ihan psykologisessa mielessä, onko mitään vaikutusta. Muista TUIJOTTAA, äläkä puhu mitään.

    • kotonaan
    • Nimetön...........

      En käy munasiltaan/kalsareissa pihalla! Mulla on aina aamutakki (vähintään) päällä ja jos teen jotain intiimiä sisällä asunnossa, niin pistän verhot kiinni!

      • tyttö 2010

        ottakaa nyt ensin selvää saako olla alasti vai ei.Ja mitäs pahaa siinäkin taas on.Jos uteliaat ja ahdistuneet kyttääjät haluaa kytätä mitä naapuri tekee niin minkäs sillekkän kukaan voi Muakin kytätään kun olen pihallani alasti ja otan aurinkoa.Se on sellasta kun kaikilla akoille ei ole niitä muotoja ja mulla sattuu olemaan.Minähä tyttö en välitä hyvä että kyttäävät mutta olen kuiteskin vielä miehestäni kiinnostunut en naapurin akoista heh heh. Mitäs sitten.


    • Anonyymi

      Vilautat omaa röpsääsi niin eiköhän ukon itsepaljastelu lopu siihen samaan tahtiin kuin kaikki halutkin.

    • Anonyymi

      Juttu ei ole uskottava, koska normaali ihminen jolla on elämä, ja kunnioittaa muita ihmisiä, ei tiedä, mitä naapurinsa sisällä puuhaa.

      Jos ap olisi kertonut vain ulkona tapahtuvasta toiminnasta, poliisin soitto vihjeet ym olisivat kai ok, riippuu mitenpaljon ap on nähnyt vaivaa nähdäkseen naapurin pihaan, kieltänyt aidan kasvattamisen/rakentamisen jne.

      Juttu menettää kaiken uskottavuutensa, kun ap kertoo, että hänelä on oikeus katsella naapurin ikkunoista sisään yksityisyyden suojan ja kotirauhan suojan alueelle.

    • Anonyymi

      Periaatteessa kai samat yksityisyydensuoja ja kotirauha suojaa myös pihaa, mutta kyllä kai nyt maalaisjärki sanoo, että Suomessa moniin pihoihin näkee kyttäämättäkin, kun Suomessa ei ole samanlaisia korkeita tiilimuureja suojana, kuten Britanniassa, Ssaksassa ym joten kyllä piha on laista huolimatta jollain lailla eri asia kuin että ap vahtaa naapurinsa suihkusta tulemista terassilla istuessaan/oman kotinsa ikkunassa, tai missä lie.

    • Anonyymi

      Ehkä on paljastelija, tai on kyllästynyt sinun kyttäämiseesi, ja käyttää epätoivoisia keinoja jotta lopettaisit sen hänen suihkussa käymisen tiirailun ja muun tarkkailun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe