JUMALAUTA.
Aamulla oli kaikki hyvin... herätessäni vaimo antoi kostuketta HK:n siniselle ja pikkulinnut lauleskelivat ulkona. Aamutoimenpiteiden jälkeen normaali arkiaamuni jatkui kävellessäni pysäkille päin. Bussia odoteltiin 10min ylitse aikataulujen, jumalauta!!! 10min myöhässä oleva bussi pistää hermon kireälle, kun työpaikan pomona on elämäänsä kyllästynyt vanha lortto, joka on jo varoittanut minua myöhästymästä töistä. Nyt sitten astuin siis tähän 10min myöhässä tulevaan vanhaan paskaan, jonka kolina kuului jo satojen metrien päästä. siinä sitten viittoilin bussia pysähtymään... kas kummaa... tämä ulkomaalainen ragnarinpaska, kenen kanssa minulla on aikaisemmin ollut kuukausien sisään sanaharkkaa, vetää törkeästi pysäkin ohitse!!!!!!! Ukko käytti hyväkseen sitä, kun olin ainoana ihmisenä pysäkillä... kylmästi veti ohitse... jumaliste. Töistä meinas potkut tulla ja niinpoispäin. Henkilökohtaisesti pistää vituttamaan tuommoiset ragnarinpaskat jotka voivat työaikanaan tehdä minulle näin, vaikka meillä riitaa on ollutkin... helvetin kuustoista ja tippurin sisälmykset. Minähän en enää Oulun joukkoliikenteen paskaneuvoihin astu!
Oulun joukkoliikenne
5
1867
Vastaukset
- ................
Oisit menny seuraavaan. Yleensähän ne Oulussa ajavat puskuri toisissaan kiinni, jonka jälkeen odotellaan taas pitkään. Tietty jos tuo mainitsemasi bussi oli sen joukkoliikenneletkan viimeinen, niin sitten ei ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
sama o ngelma jatkunut vuodesta toiseen
- Anonyymi
Tarinasi on täyttä valhetta. Sinulla EI ole vaimoa ja asut pienessä vuokraläävässä kolmen muun juopponarkin kanssa. Yksi näistä otti sinulta suihin aivan kuten hän joka aamu tekee.
Juopponarkin elämä on joskus haastavaa kun elää sellaisessa sekavassa haavemaassa. - Anonyymi
Bussi kuljettaja ei ollut laittanut siihen kylttiin missä ollaan mihin vie ja katto ikkuna oli auki
- Anonyymi
Lauri pilasi joukkoliikenteen. Myös Oulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767