JUMALAUTA.
Aamulla oli kaikki hyvin... herätessäni vaimo antoi kostuketta HK:n siniselle ja pikkulinnut lauleskelivat ulkona. Aamutoimenpiteiden jälkeen normaali arkiaamuni jatkui kävellessäni pysäkille päin. Bussia odoteltiin 10min ylitse aikataulujen, jumalauta!!! 10min myöhässä oleva bussi pistää hermon kireälle, kun työpaikan pomona on elämäänsä kyllästynyt vanha lortto, joka on jo varoittanut minua myöhästymästä töistä. Nyt sitten astuin siis tähän 10min myöhässä tulevaan vanhaan paskaan, jonka kolina kuului jo satojen metrien päästä. siinä sitten viittoilin bussia pysähtymään... kas kummaa... tämä ulkomaalainen ragnarinpaska, kenen kanssa minulla on aikaisemmin ollut kuukausien sisään sanaharkkaa, vetää törkeästi pysäkin ohitse!!!!!!! Ukko käytti hyväkseen sitä, kun olin ainoana ihmisenä pysäkillä... kylmästi veti ohitse... jumaliste. Töistä meinas potkut tulla ja niinpoispäin. Henkilökohtaisesti pistää vituttamaan tuommoiset ragnarinpaskat jotka voivat työaikanaan tehdä minulle näin, vaikka meillä riitaa on ollutkin... helvetin kuustoista ja tippurin sisälmykset. Minähän en enää Oulun joukkoliikenteen paskaneuvoihin astu!
Oulun joukkoliikenne
5
1854
Vastaukset
- ................
Oisit menny seuraavaan. Yleensähän ne Oulussa ajavat puskuri toisissaan kiinni, jonka jälkeen odotellaan taas pitkään. Tietty jos tuo mainitsemasi bussi oli sen joukkoliikenneletkan viimeinen, niin sitten ei ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
sama o ngelma jatkunut vuodesta toiseen
- Anonyymi
Tarinasi on täyttä valhetta. Sinulla EI ole vaimoa ja asut pienessä vuokraläävässä kolmen muun juopponarkin kanssa. Yksi näistä otti sinulta suihin aivan kuten hän joka aamu tekee.
Juopponarkin elämä on joskus haastavaa kun elää sellaisessa sekavassa haavemaassa. - Anonyymi
Bussi kuljettaja ei ollut laittanut siihen kylttiin missä ollaan mihin vie ja katto ikkuna oli auki
- Anonyymi
Lauri pilasi joukkoliikenteen. Myös Oulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900