Cherrykirsikka

nainen ajattelee..

Hei ja tämän asian kanssa kerin odottamaan vastaustasi Cherrykirsikka:-). Tuossa elämässäni tuttuna ollut jo 10vuotta vaalea hieman minua nuorempi loppupään härkämies. Joskus viestitämme. Joteski hän pysyny minun ystävänä, ja mielenkiintoonkin on molemmin puolin. Nyt taas pulpahti esiin viesteillään kiltti mies on. Tuleeko meistä lähempiä vai pysyyky viestien päässä , ja joskus näemme pailuissa.

Sitten vielä on häntä nuorempi keskihärkämies vaalea kanssa ilmestyykö hän elämääni uudestaan vaan vain nokka nyrpeänä menee ohi. Hänellä tapana suuttua, kun sanon kuin asia on enkä yhtään enempää. Tämä mies on ehkä julmakin. Tällä hetkellä taas suuttunut. Enemminkin itseensä varmaan kuin minuun.

Mietinkö näitä turhaan vaan astuuko elämääni kolmas mies kun ei vaan olisi härkää:-)... Näetkö minkä kokoinen värinen ikää mitä yleensä työskentelee. Olisiko aivan tuntematon jota en ole kohdannut? Kohtaanko hänet matkoilla vai pailuissa jos näin käy tai kun ulkoilen.

3

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen..........

Jaksan vieläkin odottaa vastaustasi Cherrykirsikka:-)

• Hei, olet toden totta joutunut odottelemaan - opiskelukiireet ovat siinä määrin pukanneet päälle etten ole aikoihin palstalle ehtinyt, ja moni on jäänyt vaille vastausta.. Kiva kuitenkin kun jaksoit odottaa, joku toinen olisi jo suuttunut ja harmistunut kun ei vastausta heti saa..

Ensiksi mainitsemasi mies on kovin hyvä ja kiltti, mutta "vain" ystäväksesi näyttäisi jäävän. Ystävyyttä ei pidä kuitenkaan vähätellä, sehän on hieno asia! Todennäköisesti olette tutut toisillenne jo aiemmista elämistä..

Kolmas mieskin kuvioon astuu varmaankin joissain juhlissa: tumma, pitkä, aika komeakin. Miehen tehdessä vaikutuksen Sinuun nuorempi "keskihärkämies" muuttaa käytöstään ja osoittaa todelliset tunteensa sinua kohtaan mustasukkaisuuden herätessä. Siinäpä sitten on kolmiodraama valmis ja valinta jää sinun käsiisi. Minulle ei näytetä kumman herroista lopulta valitset ja ehkäpä hyvä niin..

Kaunista syksyn jatkoa t. cherry :-)

• ajattelva nainen....

Voi kiitos Cherrykirsikka niin ne opiskelusi ne on todella tärkeitä toivon että onnistut niissä hyvin ja oikeen hyvää syksyä! Tätähän oikeen mielelläni odo"tinkin. Nuo suhdeasiat kun nehän aina pitkittyy, ja kerkiää kyllä odottamaan vastausta. Eli tämä mitä nyt sanoit voi mennä vaikka kevääseen tapahtuakseen.
        Tässä välillä on kuvioihin astunu vielä Skorpparimies hänkin minua muutaman vuoden nuorempi, mutta hänkin vuosien takaa tuttu. En tiiä miksi nyt ovat niin asialla minua yrittämässä.
        Ainut jota kaipaan näistä on tuo keskihärkä vaikka oli aika voimakas ,mutta silti hänessä se jokin,, ehkä suoruus ryhti ei kierelly asioita.
        Ajattelinkin näetkö ehkä tämän skorpparin mustasukkaisena hän vaalea myös alkanu pyörii joka paikassa mun ympärillä ettei olisikkaan tuo keskihärkä. ?? ... Vai häviääkö skorpparimies tuo elämästäni,, joteski en pidä hänestä en luota on semmonen yksinkulkija ollu vuosia. Kellään näistä ei ole lapsia. Tämä keskihärkä haluaisi mutta on jo ikää hänelläkin.. mietin näkyisikö hänelle lasta tulevaksi .

Huomaan joskus kun täälä ennustaja näkee ihmisille asioita niin kysyjillä pitäsisi olla siiten vieteriä odottaa tapahtuvaa, kun aikaa on vaikea sanoa koska suunnilleen tapahtuu. Siihen voi mennä 3viikkoa 3kuukautta ,jopa vuosi kun alkaa näkemiset vasta tapahtumaan kyselijän elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe