Tim Burton...

Edward

Kenen muun mielestä Tim Burton on kaikkien aikojen paras ohjaaja? Ajatelkaa nyt niitä tyylikkäitä maisemia yms.

Mikä on mielestänne Burtonin paras elokuva?

Tässä mun Top-5:
1)Saksikäsi-Edward
2)Big Fish
3)Apinoiden planeetta
4)Batman Returns
5)Sleepy Hollow

Oikeasti, ei se Apinoiden planeetta ollut huono.

6

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yeah

Nightmare before the christmas on ehdottomasti burtonin paras elokuva!! ihan loistava. ja sleepy hollow on kans hyvä!

• Edward

Joo, en oo ite kerennyt vielä kattoon tota animaatiota. Pitääpä kattella.

• jag

en nyt häntä ehkä maailman parhaaksi menisi sanomaan - ei pelkät hienot maisemat riitä. Mutta osaa kyllä tehdä mielenkiintoisia ja valtavirrasta poikkeavia elokuvia. Lisäksi pystyy säilyttämään jännän ja omaperäisen, hiukan unenomaisen visuaalisen tyylinsä tarinasta riippumatta.

Hyviä Tim Burton-leffoja on Batmanit (2 ekaa), Päätön ratsumies, Saksikäsi-Edward...
      Mars hyökkää ei ollut kyllä kovinkaan vakuuttava.

• Jii

Minunkin mielestä Tim Burton on paras ohjaaja. Paras Burtonin elokuva on Saksikäsi Edward. Myös Sleepy Hollow ja Beetlejuice ovat hyviä.

• jazzy

Mä en osaa päättää! En oo kyl nähny Apinoiden Planeettaa, mut muut kyllä ja en tod. osaa päättää... Listan kärjessä on Päätön ratsumies, Nightmare before Christmas, Big Fish ja Edward tientenkin!!! Mut en osaa pistää noita järjestykseen!

• adele

en osaa sanoa, mikä on paras, ehkä ed wood tai sleepy hollow tai edward tai beetlejuice tai big fish.lähes kaikki leffat ovat hyviä, lukuunottamatta apinoiden planeettaa, joka oli kyllä semmosta paskaa, että...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe