Kenen muun mielestä Tim Burton on kaikkien aikojen paras ohjaaja? Ajatelkaa nyt niitä tyylikkäitä maisemia yms.
Mikä on mielestänne Burtonin paras elokuva?
Tässä mun Top-5:
1)Saksikäsi-Edward
2)Big Fish
3)Apinoiden planeetta
4)Batman Returns
5)Sleepy Hollow
Oikeasti, ei se Apinoiden planeetta ollut huono.
Tim Burton...
6
576
Vastaukset
- yeah
Nightmare before the christmas on ehdottomasti burtonin paras elokuva!! ihan loistava. ja sleepy hollow on kans hyvä!
- Edward
Joo, en oo ite kerennyt vielä kattoon tota animaatiota. Pitääpä kattella.
- jag
en nyt häntä ehkä maailman parhaaksi menisi sanomaan - ei pelkät hienot maisemat riitä. Mutta osaa kyllä tehdä mielenkiintoisia ja valtavirrasta poikkeavia elokuvia. Lisäksi pystyy säilyttämään jännän ja omaperäisen, hiukan unenomaisen visuaalisen tyylinsä tarinasta riippumatta.
Hyviä Tim Burton-leffoja on Batmanit (2 ekaa), Päätön ratsumies, Saksikäsi-Edward...
Mars hyökkää ei ollut kyllä kovinkaan vakuuttava. - Jii
Minunkin mielestä Tim Burton on paras ohjaaja. Paras Burtonin elokuva on Saksikäsi Edward. Myös Sleepy Hollow ja Beetlejuice ovat hyviä.
- jazzy
Mä en osaa päättää! En oo kyl nähny Apinoiden Planeettaa, mut muut kyllä ja en tod. osaa päättää... Listan kärjessä on Päätön ratsumies, Nightmare before Christmas, Big Fish ja Edward tientenkin!!! Mut en osaa pistää noita järjestykseen!
- adele
en osaa sanoa, mikä on paras, ehkä ed wood tai sleepy hollow tai edward tai beetlejuice tai big fish.lähes kaikki leffat ovat hyviä, lukuunottamatta apinoiden planeettaa, joka oli kyllä semmosta paskaa, että...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017753Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455521HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042970Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432685- 1752478
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92060- 241954
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121812Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411742Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648