Jos ajankin Ceedillä koko takuu-ajan 7v, niin mitä luulette sen jälkeen auton arvoksi ? Ajettuna ois silloin varmaan 140 000. EX -malli.
ceedin arvo 7 vuotinaana?
51
919
Vastaukset
- autokauppias TK
Valistunut arvaus on 3000€. Sen verran pyydetään nyt vastaavasta 7-vuotiaasta Fiat Stilosta. Ceedin kohdalla voi kyllä olla melkoinen romahdus hinnassa siinä takuun loppumisen kohdalla, joten voi olla että hyvityshinta uuteen on käytännössä ei mitään. Eipä noilla 7-vuotiaille kinnereillä nytkään mitään ihmeellisiä markkinoita ole.
Ceed kannattaa ostaa pitoautoksi seitsemäksi vuodeksi ja hyväksyä se, että siitä saa silloin tonnin pari. Ei tule sitten mitään pettymyksiä.- hghghghghghghg
Sain juuri 7v vanhasta Fiat Puntosta 3000 Eur hyvitystä. Siinä oli lisäksi jo kaikenlaista vikaa. Luulisi, että vuosittain takuuhuolletusta ja muutenkin arvokkaammasta Ceedistä saa enempi.
- tttttttt5ttttttttttt
Nähtävästi saman luokan 7 v vanhoista Toyota Coroloista pyydetään tällä hetkellä autokaupoissa 10 000 - 13 000 Eur. Tämän perusteella veikkaa samanikäisen Ceedin vaihtohyvityksen olevat 6000 - 8000 Eur.
- Meganeen
tttttttt5ttttttttttt kirjoitti:
Nähtävästi saman luokan 7 v vanhoista Toyota Coroloista pyydetään tällä hetkellä autokaupoissa 10 000 - 13 000 Eur. Tämän perusteella veikkaa samanikäisen Ceedin vaihtohyvityksen olevat 6000 - 8000 Eur.
Jo tällä hetkellä voi ostaa ensimmäisiä Ceedejä selvästi alle 10k€:n ja niiden hyvitykset uuteen autoon on n.7k€. Ei ole kovin realistista odottaa saavansa seitsenvuotiaasta Ceedistä monta tonnia.
- tojotero
Meganeen kirjoitti:
Jo tällä hetkellä voi ostaa ensimmäisiä Ceedejä selvästi alle 10k€:n ja niiden hyvitykset uuteen autoon on n.7k€. Ei ole kovin realistista odottaa saavansa seitsenvuotiaasta Ceedistä monta tonnia.
Varma tieto.Korealaisesta ei hyvitetä enempää.
- ,,,, ---.... ..
tojotero kirjoitti:
Varma tieto.Korealaisesta ei hyvitetä enempää.
samantien että pullo kossua .......korkeintaan .
- rospotihoijaa
,,,, ---.... .. kirjoitti:
samantien että pullo kossua .......korkeintaan .
Voi hyvät hyssykät teidän kanssa, kyllähän asia on niin, että mitä kalliimpi auto uutena, sitä nopeammin arvo putoaa. Opetelkaa vähän matikkaa ja kauppatieteitä, niin sitten vertailkaa vaikka autojenkin vaihtohyvityksiä pojaat näin se vaan menee todellisessa elämässä, eikä virtuaali maailmassa.
- tyhmä vastaus
rospotihoijaa kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät teidän kanssa, kyllähän asia on niin, että mitä kalliimpi auto uutena, sitä nopeammin arvo putoaa. Opetelkaa vähän matikkaa ja kauppatieteitä, niin sitten vertailkaa vaikka autojenkin vaihtohyvityksiä pojaat näin se vaan menee todellisessa elämässä, eikä virtuaali maailmassa.
auton arvo putoaa prosentuaalisesti, eli halvasta putoaa vähemmäön euroja kuin kalliista.
Vaihtoarvoon vaikuttaa paljonkin se mihin on vaihtamassa, Kiaan vaihdossa et saa paljoakaan, mutta isoon Bemariin varmaankin paljon paremmin.
Muutamaa vuotta eteenpäin autojen vaihtoarvoja ei voi paljoakaan luotettavasti arvailla, kun ei tiedä näistä valtion älyttömistä päätöksistä etukäteen. - herää ##
rospotihoijaa kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät teidän kanssa, kyllähän asia on niin, että mitä kalliimpi auto uutena, sitä nopeammin arvo putoaa. Opetelkaa vähän matikkaa ja kauppatieteitä, niin sitten vertailkaa vaikka autojenkin vaihtohyvityksiä pojaat näin se vaan menee todellisessa elämässä, eikä virtuaali maailmassa.
Ei amiksessa mitään kauppatieteitä opetata, ja näyttää ne taidot olevan aika köykäisiä myös kauppakorkiasta valmistuneilla. On muutama bossukka ollu sellainen, eritoteen Turusta olevat. Tavallisella maalaiskjärjellä pärjää huomattavasti paremmin :)
- prsgr
Tulevaisuuden ennustaminen on helppoa, osumatarkkuudessa voi olla kohtuullista heittoa. Entinen pörssimeklari/nykyinen talouskirjailija Taleb sanoi että pörssikurssien ja talouden kehityksen voi yhtä hyvin ennustaa New Yorkin taksikuski kuin alan asiantuntija tarkkuuden siitä kärsimättä. Taleb kertoi yhtenä ensimmäisistä finanssikriisin kehittymisestä ja osui oikeaan. Tällä hetkellä Helsingissäkin vanhojen autojen määrä liikenteessä hämmästyttävän suuri, näyttäisi pikemmin lisääntyneen kuin vähentyneen. Vaikuttaisi siltä että moni leasingpremium olisi vaihtunut vanhaan riisipussiin. GM:n Bob Luzt totesi taannoin talvella että jos joku valmistaja pitää huomioida tulevaisuudessa niin Hyundai/Kia jonka uusia malleja ihaili avoimesti. Eikä arvio huonommaksi yhtään mennyt Volkswagenin pääjohtajan Martin Winterkornin lausunto että "Hyundai/Kia on oppinut miten tehdään hyviä autoja". Vielä muutama vuosi sitten Saab oli arvostettu merkki, aika äkkiä myynti sukelsi ja on arvioitu että edessä on hautuumaa. Samoin Volvo, myynti putoaa koko ajan. Tv:n sarjassa Volvon tekijät itsekin myöntivät että ei tämä enään Volvo ole vaan Fordi johon laitetaan Volvon logo keulaan. Nythän sekin on jo Geely jota varmaan Kiinassa myydään paljon joka voi olla Saksalaisille kova paikka. Kiiojen määrä todennäköisesti lisääntyy paljon euroopan kuin Suomenkin teillä, riittää kun katsoo aikaa taaksepäin.
- on taas jano
,,,, ---.... .. kirjoitti:
samantien että pullo kossua .......korkeintaan .
kuka tarjoaa ja missä ?
- jkloiuy
puolittuu 4-5 vuodessa joten 5 vuoden vanhasta 20 000 maksaneesta saanee7000-8000 euroa.Tämä koskee kaukkia autoja,eikä ainoastaan Kiaa.Jos ostat 40 000 maksavan Volvon saat siitä 7 vuoden jälkeen 14-16000 euroa,joten tappiosi Euroina ovat reilusti tuntuvammat.
- nipponisti.
ei siihen tarvita nykyisin kun 3-4 vuotta että reaaliarvo puolittuu, sitten menee taas suunnilleen vastaava aika, niin ollaan neljäsosa arvossa. Tietyti on muutama poikkeus missä arvo romahtaa puoleen jo 2-3:ssa vuodessa.
- Elämä pelissä
Automyyjänä sanon: olet ihan oikeassa.
Parhaat vaihdokit: VW Golfit ihan satavarmasti ja halutaan ottaa mielihyvin vaihdossa vastaan.
- sanoisin
Ceedin arvo on mennyt niin kovaa alamäkeä jo kolmessa vuodessa ettei siitä taida paljoa muuta saada kuin pahan mielen takuun loputtua. Ei Kia ole mikään Volkkari tai Toyota, joille ostajia riittää vanhanakin.
- Ai jaa
Kuka hullu ostaa vanhan Volkkarin??? Tojotan vielä ymmärtää, jos ei muuten piittaa tippaakaan auton ominaisuuksien päälle, eikä pelkää pikku ruostetta, mutta klonks-Wagen?? Ei hyvää päivää. Autoon pitää päästä talvellakin sisään ja vaihteiston toimia.
- vhrpr
Ai jaa kirjoitti:
Kuka hullu ostaa vanhan Volkkarin??? Tojotan vielä ymmärtää, jos ei muuten piittaa tippaakaan auton ominaisuuksien päälle, eikä pelkää pikku ruostetta, mutta klonks-Wagen?? Ei hyvää päivää. Autoon pitää päästä talvellakin sisään ja vaihteiston toimia.
Päästä vanhaa Golfia ei osta kukaan. Uudet autot muuttuneet täysin, hyvä esimerkki markkinoille tuleva Volt/Ampera jonka keskikulutus 1,6 l/100km. Samoin hyprideillä kysyntää silloin vaikkakin maksaa enemmän moninverroin kuin vanha Golf. Toyota ilmoitti tuovansa polttokennoauton muutaman vuoden sisällä hintaan 50000 dollaria, Hyundai ilmoitti heti perään myös tuovansa vastaavan markkinoille samoihin aikoihin mutta hinta jää selvästi alle Toyotan. Nyt jo pystyneet pudottamaan hintaa paljon ja massatuotannon alkaessa hinta tulee putoamaan lisää. Mutta toi Volt vaikuttaa erittäin pätevältä peliltä, jenkeissä hinta-arvio 30000 dollaria. Ei saksalaiset valmistajat pysy tässä kyydissä mukana, tällä hetkellä uudesta autosta ei kovin paljon yli 20000 euroa kannata maksaa. Kukaan niistä hyvitä 7 vuoden päästä 3000 enempää olkoon millainen hyvänsä kun ihmiset etsii egologista autoa.
- fghfgjfg
vhrpr kirjoitti:
Päästä vanhaa Golfia ei osta kukaan. Uudet autot muuttuneet täysin, hyvä esimerkki markkinoille tuleva Volt/Ampera jonka keskikulutus 1,6 l/100km. Samoin hyprideillä kysyntää silloin vaikkakin maksaa enemmän moninverroin kuin vanha Golf. Toyota ilmoitti tuovansa polttokennoauton muutaman vuoden sisällä hintaan 50000 dollaria, Hyundai ilmoitti heti perään myös tuovansa vastaavan markkinoille samoihin aikoihin mutta hinta jää selvästi alle Toyotan. Nyt jo pystyneet pudottamaan hintaa paljon ja massatuotannon alkaessa hinta tulee putoamaan lisää. Mutta toi Volt vaikuttaa erittäin pätevältä peliltä, jenkeissä hinta-arvio 30000 dollaria. Ei saksalaiset valmistajat pysy tässä kyydissä mukana, tällä hetkellä uudesta autosta ei kovin paljon yli 20000 euroa kannata maksaa. Kukaan niistä hyvitä 7 vuoden päästä 3000 enempää olkoon millainen hyvänsä kun ihmiset etsii egologista autoa.
Luottamuksesi Ekologisuuden vetoon markkina-argumenttina on aika vahva. Todennäköisesti massat laskevat jatkossakin kuitenkin enemmän euroja, eli esimerkiksi polttoaineiden hintakehitys ratkaisee paljon, samoin toki valtion vero-ohjaus.
- 646456456546
Deltassa olisivat tarjonneet vähintään 12 000 Eur hyvitystä 3v vanhasta Ceedistä jos ois vaihtanu uuteen Ceediin. Aika paljon enempi kuin teidän 7000 Eur. Tietty parhaan hyvityksen just saa kun vaihtaa samaan merkkiin ja viel uuteen. Ehkä vois jopa uuteen Ceed farmariin vaihtaakin kun tarvii lisää tilaa ja Ceedi toiminu kuin unelma.
- kysynyt
Delta maksaa paljon enemmän kuin muut. Omastani eivät kyllä tarjonneet sielläkään kuin 8500.-
- xzcm
kysynyt kirjoitti:
Delta maksaa paljon enemmän kuin muut. Omastani eivät kyllä tarjonneet sielläkään kuin 8500.-
Ceed Golfin 2.0 TDI:n ja siihen dsg vaihteisto ja nauti elämästä. Jokunen tuttu on näin tehnyt ja totuus on tullut silmille. Suomessakin noita on hajonnut alle 5oooo km (koneita) eikä vaihteisto ole sen parempi. Saksalaisissa autolehdissä arvio koneesta erittäin huono, kehottivat ostajaa valitsemaan mieluummin 1.9 TDI käytettynä, uusiahan ei enään saakaan. Tosin siinäkin tyyppivikoja. Arvio Ceedistä laatututkimuksessa hyvä (Auto Bild) ainoastaan huoltoa Saksassa arvostelivat joka tiputti sijoitusta Hyundaihin nähden joka sijoittui parhaaksi.
- harkintaan
xzcm kirjoitti:
Ceed Golfin 2.0 TDI:n ja siihen dsg vaihteisto ja nauti elämästä. Jokunen tuttu on näin tehnyt ja totuus on tullut silmille. Suomessakin noita on hajonnut alle 5oooo km (koneita) eikä vaihteisto ole sen parempi. Saksalaisissa autolehdissä arvio koneesta erittäin huono, kehottivat ostajaa valitsemaan mieluummin 1.9 TDI käytettynä, uusiahan ei enään saakaan. Tosin siinäkin tyyppivikoja. Arvio Ceedistä laatututkimuksessa hyvä (Auto Bild) ainoastaan huoltoa Saksassa arvostelivat joka tiputti sijoitusta Hyundaihin nähden joka sijoittui parhaaksi.
Provosi on niin typerä että se siitä. Mutta 122hv TSI ja manuaali olisi oma suosikkini jos haluan panostaa autoiluun enemmän kuin nyt. Katsotaan miten käy. Raha ei kasva puussa.
- kjfydydb
xzcm kirjoitti:
Ceed Golfin 2.0 TDI:n ja siihen dsg vaihteisto ja nauti elämästä. Jokunen tuttu on näin tehnyt ja totuus on tullut silmille. Suomessakin noita on hajonnut alle 5oooo km (koneita) eikä vaihteisto ole sen parempi. Saksalaisissa autolehdissä arvio koneesta erittäin huono, kehottivat ostajaa valitsemaan mieluummin 1.9 TDI käytettynä, uusiahan ei enään saakaan. Tosin siinäkin tyyppivikoja. Arvio Ceedistä laatututkimuksessa hyvä (Auto Bild) ainoastaan huoltoa Saksassa arvostelivat joka tiputti sijoitusta Hyundaihin nähden joka sijoittui parhaaksi.
ja 2 vuoden takuun.EEi enää vokkaria.
- ymrai
harkintaan kirjoitti:
Provosi on niin typerä että se siitä. Mutta 122hv TSI ja manuaali olisi oma suosikkini jos haluan panostaa autoiluun enemmän kuin nyt. Katsotaan miten käy. Raha ei kasva puussa.
Auto Bildin laaturaportti, Suomen painos tulee 27.8. VW ja KIA olivat samalla sijaluvulla mutta KIAa pudotti Saksan huollon toiminta, auto itsessään oli parempi siis laadullisesti. Kun on kokemusta saksanpeleistä niin siinä aivan oikein todettiin että tuotteet tehdään että pärjäävät koeajoissa ja vertailuissa mutta käytettynä 2-4 vuoden jälkeen alkavat ongelmat eli remontit ja asiakkaan piikkiin. Itsellä oli Audi, VW ja Opel, joitain useampi eri malli. Omat kokemukset meni juuri noin mitä lehdessä oli selitelty (alkuperäisversio). On totta että pelkästään visuaalinen ilme materiaalineen on Golfissa paremman näköistä mutta eihän MB C 180:ään kovin kummoinen sisänäöltään ole vaikka muuten nämä uudet MB:t taitaa taas laatuautoja ollakin.
- autolla
ymrai kirjoitti:
Auto Bildin laaturaportti, Suomen painos tulee 27.8. VW ja KIA olivat samalla sijaluvulla mutta KIAa pudotti Saksan huollon toiminta, auto itsessään oli parempi siis laadullisesti. Kun on kokemusta saksanpeleistä niin siinä aivan oikein todettiin että tuotteet tehdään että pärjäävät koeajoissa ja vertailuissa mutta käytettynä 2-4 vuoden jälkeen alkavat ongelmat eli remontit ja asiakkaan piikkiin. Itsellä oli Audi, VW ja Opel, joitain useampi eri malli. Omat kokemukset meni juuri noin mitä lehdessä oli selitelty (alkuperäisversio). On totta että pelkästään visuaalinen ilme materiaalineen on Golfissa paremman näköistä mutta eihän MB C 180:ään kovin kummoinen sisänäöltään ole vaikka muuten nämä uudet MB:t taitaa taas laatuautoja ollakin.
Golf on parhaiden joukossa uusimmissa katsastusvikaraporteissa. Ehdottomasti parasta laatua mitä rahalla saa sekä loistava ajaa.
- åäköö
harkintaan kirjoitti:
Provosi on niin typerä että se siitä. Mutta 122hv TSI ja manuaali olisi oma suosikkini jos haluan panostaa autoiluun enemmän kuin nyt. Katsotaan miten käy. Raha ei kasva puussa.
se tarina Talous-Sanomissa missä kerrottiin että Saksalaiset autot varastetaan varaosiksi. Ja Japanilaiset ajettaviksi kun halutaan mennä jonnekin. Se kertoo autoista kaiken. Suomesta viedään Afrikkaan käytettyjä autoja, lähinnä aasialaisia, Saksalaiset ei kelpaa sinnekään. Tosin samat laivat tuo Saksalaisia romuja paluukuormassa Saksasta tänne jossa osa taas varastetaan osiksi.
- nipponisti.
Joo, mutta kun halutaan ihan oikeasti laske paljonko se kolmen vuoden käyttö on tullut maksamaan, olisi ehkä fiksumpaa puhua siitä todellisesta välirahasta minkä joutuu autoliikkeeseen maksamaan jotta saa vastaavan uuden auton, onhan siihen uuteen aina hankittava ne pakolliset varusteet jotta se on ajoon valmis. Olisiko tässäkin tapauksessa pitänyt kymppi pistää välirahaa?
- ,sa
harkintaan kirjoitti:
Provosi on niin typerä että se siitä. Mutta 122hv TSI ja manuaali olisi oma suosikkini jos haluan panostaa autoiluun enemmän kuin nyt. Katsotaan miten käy. Raha ei kasva puussa.
Tingi kauppaan samaan hintaan pilkkihaalarit ja karvareuhka. Ensi talvesta ei tiedä voi tulla taas vaikka kylmä talvi. Ettäkö et käy pilkillä, no keksit varmasti käyttöä niille haalareille pakkasella. Vinkiksi että jo Kupla aikoinaan oli niin energiatehokas ettei hukkalämpöä syntynyt, evoluutio-osasto ei ihmeitä niillä seuduilla ole edistynyt. Samaa ihmetteli TL kestotesti Audi A4 kanssa että 40000 euron auto ja pitää ostaa lisälämmitin.
- Fiat on lämmin
,sa kirjoitti:
Tingi kauppaan samaan hintaan pilkkihaalarit ja karvareuhka. Ensi talvesta ei tiedä voi tulla taas vaikka kylmä talvi. Ettäkö et käy pilkillä, no keksit varmasti käyttöä niille haalareille pakkasella. Vinkiksi että jo Kupla aikoinaan oli niin energiatehokas ettei hukkalämpöä syntynyt, evoluutio-osasto ei ihmeitä niillä seuduilla ole edistynyt. Samaa ihmetteli TL kestotesti Audi A4 kanssa että 40000 euron auto ja pitää ostaa lisälämmitin.
Ei ole mareassa noita murheita.
- dsfsdgfdfgdfg
No mitäs 5 vuotiaasta sit hyvitettäisiin?
- kuukkeli7
ja saa vaihdossa siinä kuin muistakin,tietenkin suhteellisesti.Tyytyväinen olen ollut.
- 4500.-
Ja vielä hyvillä varusteilla. Ei paha.
- 8300.-
Onpa Ceedit halpoja Saksassa. Nettohinnat 2010 autoille 8300.- eteenpäin ja autoja on vaikka kuinka paljon. Kyllä vetää Delta välistä vähän liikaa.
- 3. Kia
8300.- kirjoitti:
Onpa Ceedit halpoja Saksassa. Nettohinnat 2010 autoille 8300.- eteenpäin ja autoja on vaikka kuinka paljon. Kyllä vetää Delta välistä vähän liikaa.
Autot ostan Deltasta ja bensat teboililta,tykkään ja luotan.
- mjhgbn
vanhan mallisia kaikki tyynni, Esim.13 000 euroa 2009 mallista oli pyynti.
- öykkä
mjhgbn kirjoitti:
vanhan mallisia kaikki tyynni, Esim.13 000 euroa 2009 mallista oli pyynti.
muutama tonni tulliveroa ja tonni hakureissua varten,ollaan niin lähellä suomen hintoja ettei kannata.
- 8300.-
mjhgbn kirjoitti:
vanhan mallisia kaikki tyynni, Esim.13 000 euroa 2009 mallista oli pyynti.
- ropot
Ja asunnot on vielä halvempia Saksanmaalla. Mutta ns. premium (Audi, Bmw, Mb) merkeissä on vielä isompi hintaero jonka takia ne kannattaakin itse hakea Saksasta eikä täältä liikkeistä tai jobbareilta. Vai oletko kuullut että Kiioja olisi selkävääränä Saksasta haettu. Samoin Golfit ilman muuta pitää hakea Saksasta kyllä siinä päiväpalkoille pääsee. Nykyisin on hyvä että hinnoissa näkyy veron osuus, silloin tietää miten hinta muotoutuu, Ceedissä se taitaa se olla alle viidentonnin mutta sen päätöksen jokainen tekee itse että maksaako veroja. Toki myyjänkin pitää saaha maha täyteen ei se robotti ole sekään. Minullekin työstä maksetaan vaikka Kiinalainen tekis saman työn paljon halvemmalla.
- qq11
Tälläinen olisi hieno.Suomessa maksaa maltaita:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?usage=&isSearchRequest=true&editSearch=&lang=de&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=11600&makeModelVariant1.modelId=9&maxPrice=&minFirstRegistrationDate=&maxMileage=&fuels=&ambitCountry=&zipcode= - 111224p
qq11 kirjoitti:
Tälläinen olisi hieno.Suomessa maksaa maltaita:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?usage=&isSearchRequest=true&editSearch=&lang=de&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=11600&makeModelVariant1.modelId=9&maxPrice=&minFirstRegistrationDate=&maxMileage=&fuels=&ambitCountry=&zipcode=
- merkitystä?
Onko jotenkin ratkaisevaa onko hinta silloin 2000 vai 4000? Eipä taida.
kuulehan. parhaimman hinnan autosta saa, kun myy sen yksityiselle (vaikka netissä). siihen nähden tuo "supertakuu" on hyvä, jos ajaa jonkun 2-3 vuotta ja vaihtaa uuteen. autosta, jossa on takuu maksetaan hyvä hinta.
- keinoeki
Ei kukaan ole kiinnostunut ainakaan seisemänvuotiaista Golfeista tai Octavioista. Nuo pommit ovat jo useamman jobbarin kiertäneet siinä ajassa. Kia on sentään kunnossa sen ikäisenä, jos omistaja on älynnyt korjauttaa viat takuuseen.
- ladamies nro 185
Sitten 7 vuoden päästä väännät poralla matkamittaria pienemmälle, tunge sahanpuruja vaihelaatikkoon ja myyt sen netissä. Toimii.
- ,´:
Nykyautoissa tikitaalinen matkamittari, vaatii moternit vehkeet. Poralla saa vaan näpit kipeiksi.
- ladamies nro 185
,´: kirjoitti:
Nykyautoissa tikitaalinen matkamittari, vaatii moternit vehkeet. Poralla saa vaan näpit kipeiksi.
Mut, kylhän auton ostaja tuijottaa kilometrilukemia. Itte ostin keväällä Lada Samaran, jonka mittarissa oli 57 tkm ja vähän pekkaa päälle. Halvempi ois ollu semmoinen yli 400 tkm ajettu Hyundai Sonata. Se ei ole käynyt kaupaksi.
- mielenkiinto kovana
ladamies nro 185 kirjoitti:
Mut, kylhän auton ostaja tuijottaa kilometrilukemia. Itte ostin keväällä Lada Samaran, jonka mittarissa oli 57 tkm ja vähän pekkaa päälle. Halvempi ois ollu semmoinen yli 400 tkm ajettu Hyundai Sonata. Se ei ole käynyt kaupaksi.
halua vanhaa hyundaita.maine meni 90-luvun alussa ponyn ja sonatan siivittämänä....odotan mielenkiinnolla,kuinka käy näiden muiden korealaisten.
- ladamies nro 185
mielenkiinto kovana kirjoitti:
halua vanhaa hyundaita.maine meni 90-luvun alussa ponyn ja sonatan siivittämänä....odotan mielenkiinnolla,kuinka käy näiden muiden korealaisten.
Sonata on paljon mainettaan parempi. Siis puhun nyt noista 90-luvun Sonatoista, enkä noista uusista taksitolppien täytteistä.
- Prime
Tämä Kia ei kovin korkealle noussut tässä lehden tutkimuksessa. En ainakaan menisi moista ostamaan, vielä lienee parantamisen varaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1363522Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen402775Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402626Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302545Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232528- 1161885
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3191597Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741508Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3161404- 661258