Yle väitti, suomalaiset muslimit eivät saa imaamilta vastauksia kysymyksiinsä islamista. Ei se ole vaikeata, kun esimerkiksi Facebookissa on Saudi Arabian auktorisoima netti imaami, etsi hakusanalla Netti Imaami Suomi ja kysy islamista mitä mieleesi tulee. Älkää aina valittako, ettei muka löydy apua.
Facebookissa Netti Imaami Suomi
5
458
Vastaukset
- fatva poikineen
Netti imaamihan vaikuttaa hyvältä, voiko olla totta että imaami on ajatteleva ihminen? Lukekaa hänen fatwojaan.
- vääräuskooneen
AInakin esille otetut asiat ovat tätä päivää, mutta muslimi voi silti olla ihan pihalla.
- Paavin poika
vääräuskooneen kirjoitti:
AInakin esille otetut asiat ovat tätä päivää, mutta muslimi voi silti olla ihan pihalla.
Nyt muslimeilla olisi mahdollisuus saada Suomessa vastauksia kysymyksiin, jotka heitä askarruttavat. Siellä on hyvä kysymysaihe poikien ympärileikkauksesta. Muslimit voisivat nyt kysyä imaamilta, onko oikein jos leikkautan lapseni esinahan ja otan riskin, että poika kuolee leikkaukseen tai sen jälkikomplikaatioihin.
- Muhammedin vaimo
Paavin poika kirjoitti:
Nyt muslimeilla olisi mahdollisuus saada Suomessa vastauksia kysymyksiin, jotka heitä askarruttavat. Siellä on hyvä kysymysaihe poikien ympärileikkauksesta. Muslimit voisivat nyt kysyä imaamilta, onko oikein jos leikkautan lapseni esinahan ja otan riskin, että poika kuolee leikkaukseen tai sen jälkikomplikaatioihin.
Minusta vaan tuntuu, ettei muslimeita oikeasti kiinnosta, miten saa tehdä ja miten ei, he vain tekevät.
- Kärsivällisyys loppu
Muhammedin vaimo kirjoitti:
Minusta vaan tuntuu, ettei muslimeita oikeasti kiinnosta, miten saa tehdä ja miten ei, he vain tekevät.
sillä muslimit saavat tehdä mitä vain, sitten meidän on se suvaittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996