Oliko lahjusepäilty keskustalainen Rovaniemenkaupungin johtaja Mauri gardin KGB:n juoksupojan poliittinen avustaja?
Oliko Mauri gardin KGB:n juoksupojan poliittinen avustaja?
6
364
Vastaukset
- koko kansan ääni
Mauri Gardin on ollut ainakin jalasmökkimies Paavo Väyrysen poliittinen avustaja joskus.Keskustaisten tavat oppinut tietysti Väyryseltä.Mitä tavat pitää sisälläään,niin voidaan lukea poliisien kuulustelupöytäkirjoista.
- tökköuatra
Mauri Gardinista tulisi hyvä puoluesihteeri kepulle tai puheenjohtaja,kun ei ole poliisikuulusteluissa muistanut mitään tekemisistään.
- koko kansan ääni
tökköuatra kirjoitti:
Mauri Gardinista tulisi hyvä puoluesihteeri kepulle tai puheenjohtaja,kun ei ole poliisikuulusteluissa muistanut mitään tekemisistään.
Olikos Antti kaikkonen aikoinaan jalasmökin oppipoika?
- Emännälle
Gardin ei ole lahjusepäilty. ottakaa selvää asioista ennen kuin herravihakiihkoissanne kirjoitatte mitä sattuu
- ROB-ROY'
Gardinia epäillään virka-aseman väärinkäyttämisestä, mutta äkkiäkös ne tilanteet tutkimusten edetessä muuttuu.
Eikä kai täällä sen kummempaa herravihaa ole, yhteiskunnan rahoja kähmivät roistot vaan vituttaa. - Ei savua ilman tulta
ROB-ROY' kirjoitti:
Gardinia epäillään virka-aseman väärinkäyttämisestä, mutta äkkiäkös ne tilanteet tutkimusten edetessä muuttuu.
Eikä kai täällä sen kummempaa herravihaa ole, yhteiskunnan rahoja kähmivät roistot vaan vituttaa.Lahjusten ottamisesta epäillään Rovaniemen silloista kaupunginhallituksen puheenjohtajaa Ari Ruotsalaista (kesk.)
ja kansanedustaja Sampsa Katajaa (kok.) Molempia epäillään myös virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415