Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmetytti vaihdekeppi ratin takana, mutta kai siihen tottuu. Mimmonen kulutus? Etupenkki? Takapenkki? Tavaratila?
Picasso
6
365
Vastaukset
- Newton-J
Kaupassa useimmat kysymyksistäsi selviävät parhaiten.
Haluun kommenttei ihmisiltä, jotka ovat ajaneet/omistaneet tuommoisen. Myyjät vain laulaa hallelujaata ja sanovat, että "mulla on itelläänkin toi kaikkein paras ja kallein versio"
- kysymys.
PROVOILLE jonka tyhmämies on tehnyt.
- provo,
tuo tekijäkin, ei tarvitse itse paskaa kirjoitella kyllä provot pitävät siitä huolen.
- 19+20
Toi vaihdekeppi on nerokkaassa paikassa, ei tarvitse koskea kuin lähtiessä. Jos haluat ajella 'manuualisesti', niin ratin 'viiksillä' saat vaihdettua ilman käsien ratista irroittamista. Ja tuloksena on avoin lattiatila. Neljä vuotta takana, ja ensi vuonna uusi samanlainen Picasso.
- Toyota tohtori
Parhaimman vaikutelman siitä saa, kun käy "puikottamassa" ja sanoisin ettei se autona sieltä kasan pohjimmaisia kuitenkaan ole ja tilaahan siinä on sekä ominaisuuksiakin, myöskin alan lehdistä (koeajot, testit) saattaa löytyä juuri sitä tietoa mitä valinnassa tarvitsee joten käyhän koeajolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965