Picasso

Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmetytti vaihdekeppi ratin takana, mutta kai siihen tottuu. Mimmonen kulutus? Etupenkki? Takapenkki? Tavaratila?

6

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Newton-J

Kaupassa useimmat kysymyksistäsi selviävät parhaiten.

• Haluun kommenttei ihmisiltä, jotka ovat ajaneet/omistaneet tuommoisen. Myyjät vain laulaa hallelujaata ja sanovat, että "mulla on itelläänkin toi kaikkein paras ja kallein versio"

• kysymys.

PROVOILLE jonka tyhmämies on tehnyt.

• provo,

tuo tekijäkin, ei tarvitse itse paskaa kirjoitella kyllä provot pitävät siitä huolen.

• 19+20

Toi vaihdekeppi on nerokkaassa paikassa, ei tarvitse koskea kuin lähtiessä. Jos haluat ajella 'manuualisesti', niin ratin 'viiksillä' saat vaihdettua ilman käsien ratista irroittamista. Ja tuloksena on avoin lattiatila. Neljä vuotta takana, ja ensi vuonna uusi samanlainen Picasso.

• Toyota tohtori

Parhaimman vaikutelman siitä saa, kun käy "puikottamassa" ja sanoisin ettei se autona sieltä kasan pohjimmaisia kuitenkaan ole ja tilaahan siinä on sekä ominaisuuksiakin, myöskin alan lehdistä (koeajot, testit) saattaa löytyä juuri sitä tietoa mitä valinnassa tarvitsee joten käyhän koeajolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe