Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmetytti vaihdekeppi ratin takana, mutta kai siihen tottuu. Mimmonen kulutus? Etupenkki? Takapenkki? Tavaratila?
Picasso
6
348
Vastaukset
- Newton-J
Kaupassa useimmat kysymyksistäsi selviävät parhaiten.
Haluun kommenttei ihmisiltä, jotka ovat ajaneet/omistaneet tuommoisen. Myyjät vain laulaa hallelujaata ja sanovat, että "mulla on itelläänkin toi kaikkein paras ja kallein versio"
- kysymys.
PROVOILLE jonka tyhmämies on tehnyt.
- provo,
tuo tekijäkin, ei tarvitse itse paskaa kirjoitella kyllä provot pitävät siitä huolen.
- 19+20
Toi vaihdekeppi on nerokkaassa paikassa, ei tarvitse koskea kuin lähtiessä. Jos haluat ajella 'manuualisesti', niin ratin 'viiksillä' saat vaihdettua ilman käsien ratista irroittamista. Ja tuloksena on avoin lattiatila. Neljä vuotta takana, ja ensi vuonna uusi samanlainen Picasso.
- Toyota tohtori
Parhaimman vaikutelman siitä saa, kun käy "puikottamassa" ja sanoisin ettei se autona sieltä kasan pohjimmaisia kuitenkaan ole ja tilaahan siinä on sekä ominaisuuksiakin, myöskin alan lehdistä (koeajot, testit) saattaa löytyä juuri sitä tietoa mitä valinnassa tarvitsee joten käyhän koeajolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621