Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmetytti vaihdekeppi ratin takana, mutta kai siihen tottuu. Mimmonen kulutus? Etupenkki? Takapenkki? Tavaratila?
Picasso
6
369
Vastaukset
- Newton-J
Kaupassa useimmat kysymyksistäsi selviävät parhaiten.
Haluun kommenttei ihmisiltä, jotka ovat ajaneet/omistaneet tuommoisen. Myyjät vain laulaa hallelujaata ja sanovat, että "mulla on itelläänkin toi kaikkein paras ja kallein versio"
- kysymys.
PROVOILLE jonka tyhmämies on tehnyt.
- provo,
tuo tekijäkin, ei tarvitse itse paskaa kirjoitella kyllä provot pitävät siitä huolen.
- 19+20
Toi vaihdekeppi on nerokkaassa paikassa, ei tarvitse koskea kuin lähtiessä. Jos haluat ajella 'manuualisesti', niin ratin 'viiksillä' saat vaihdettua ilman käsien ratista irroittamista. Ja tuloksena on avoin lattiatila. Neljä vuotta takana, ja ensi vuonna uusi samanlainen Picasso.
- Toyota tohtori
Parhaimman vaikutelman siitä saa, kun käy "puikottamassa" ja sanoisin ettei se autona sieltä kasan pohjimmaisia kuitenkaan ole ja tilaahan siinä on sekä ominaisuuksiakin, myöskin alan lehdistä (koeajot, testit) saattaa löytyä juuri sitä tietoa mitä valinnassa tarvitsee joten käyhän koeajolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2546321Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1305256KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa184381Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1723218Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123111Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1872674Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,872571IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-92103Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1821746- 461699