http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1171343/matti-nykanen-radiossa-rakastuin-ja-loysin-naisen-jyvaskylasta
Millainenhan lienee, jos äidillinen? Hieman Mattia vanhempiko?
Matilla uusi naisystävä?
1
675
Vastaukset
- Alamäki Loikkari
Mihin hävisi tämän aiheen aikaisempi vastausten ketju?
Niitä kivoja, huvittavia, mahtipontisia ja isällisiä neuvoja antaneita vastauksia oli siinä edellisessä vastauaus ketjussa niin kiva lukea.
Enää koko jutusta ei näy muuta, kuin tuo otsikki Matilla uusi naisystävä.
Kenen motiivi oli poistaa se?
Tuntuu tosi typerältä, jos Suomessa, jossa kaikilla on mielipiteen ja sanan ilmaisun vapaus. Joku sitten varsinkin oikein antautuessaan kaikkien riepotttelemaksi julkisuuden henkilöksi. Niin hän taikka hänen kiihkomieliset faninsa eivät kestä sitä tosiasioihin pohjautuvaa kritikkiä, jota näilläkin palstoilla esitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919