En jaksaisi enää kieltää tunteitani sua kohtaan, mutta kun se ei muuta mitään. Flunssa tulossa
ja uni ei tule,plääh. Mietin sun sanomisia, sä olit niin ristiriitainen, niinkait minäkin olin.
Kamala ajatella ettei nähtäisi enää..sellainen tunne kuin jotain puuttuisi..vaikka muuten elämäni
onkin iloista ja hyvää. Samaa toivon sinulle ja että et olisi niin levoton : )
Ajatuksia naiselta miehelle
Kielsin tunteeni
15
975
Vastaukset
- s....
tunnistin itseni; jakomielitautinen:DDDD
- anteeksi myös täältä
kuulostaa tutulta, missäs nähtiin vikan kerran?
- s....
En kieltänyt tunteitani. Olen sama kuin ketjun "kolme kohtaa" kirjoittaja...heh:)
- anteeksi siitä
ulkona jossain : ) öitä
- oli juu..
anteeksi siitä kirjoitti:
ulkona jossain : ) öitä
tosi kivaa..
eli ei
:(
- Miksi?
se ei mitään muuttaisi?
- tunteita myös
Kyllähän se että vihdoin on valmis hyväksymään itse omat tunteensa muuttaa asioita. Eikä sulta mitään sitä paitsi puutu, senkun otat vaan yhteyttä muhun niin jatketaan siitä mihin jäätiin.
- koskaan?
ei tuota kannata anteeksi pyytää, enhän mä koskaan uskonut sun perusteluita.
Varsinkaan, kun ne olivat aina erilaisia.
Uskoin ennemmin silmiisi, ääneesi ja kosketukseen.
Mun oli kuitenkin pakko mennä eteenpäin. Ei vain itseni vuoksi, kuten tiedät.
Silti, jos tavattaisiin ja kunnolla puhuttaisiin, niin en tiedä mitä tapahtuisi.
Kaikista ihmisistä jää jälki, joistain harvoista polttomerkki.- sinäkin.
Jos olet minun "hän" niin minä kyllä tiedän mitä tapahtuisi jos tapaisimme ja puhuisimme kunnolla... ja niin tiedät sinäkin.
- koskaan?
sinäkin. kirjoitti:
Jos olet minun "hän" niin minä kyllä tiedän mitä tapahtuisi jos tapaisimme ja puhuisimme kunnolla... ja niin tiedät sinäkin.
Tiedänhän minä.
Onkohan se syy tavata vai syy olla tapaamatta? - sinäkin.
koskaan? kirjoitti:
Tiedänhän minä.
Onkohan se syy tavata vai syy olla tapaamatta?Niin, kannattaa omaa elämää miettiä ja pohtia uskaltaako tavata, se liekki voi roihahtaa kovastikin...
- koskaan?
sinäkin. kirjoitti:
Niin, kannattaa omaa elämää miettiä ja pohtia uskaltaako tavata, se liekki voi roihahtaa kovastikin...
jos sopii?
Mitä sinä tekisit, tapaisit vai jatkaisit omaa, onnellista elämääsi?
Minun ei tarvitsisi nykytilanteessa kovin pitkään miettiä.
Kadun mielummin tehtyjä asioita, kuin tekemättömiä. - sinäkin.
koskaan? kirjoitti:
jos sopii?
Mitä sinä tekisit, tapaisit vai jatkaisit omaa, onnellista elämääsi?
Minun ei tarvitsisi nykytilanteessa kovin pitkään miettiä.
Kadun mielummin tehtyjä asioita, kuin tekemättömiä.Juu, niin minäkin sen olen miettinyt... Parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä asioita.
Tavataan. Missä ja milloin sulle käy? - koskaan?
sinäkin. kirjoitti:
Juu, niin minäkin sen olen miettinyt... Parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä asioita.
Tavataan. Missä ja milloin sulle käy?Soita, niin sovitaan tarkemmin.
- testing..
ei kannata täällä pyydellä anteeksi, kun käyttelevät toisten käyttämiä nikkejä ja muutenkaan tiedä ketä ovat, kun ovat anonyymejä ja se ihan hyvä että heitä ei voi tunnistaa täältä..:).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803