Kannattaako hankkia Skoda Yetiä? Dieselautomaatin lähtöhinta on siinä 35 000 kieppeillä. Onko vastinetta rahalle?
Yeti (ei se lumimies)
24
622
Vastaukset
- Monsteeri
Ennenkuin kukaan alkaa kuittailemaan itäautosta ja koppimoposta, kannattaa tähdentää, että kysyjä tarkoittaa nelivetomallia 140 hepan dieselillä ja DSG-automaatilaatikolla. Autossa on sama akseliväli kuin Octaviassa, ja tilaa on yllin kyllin joka suuntaan. Ei ole ihan halpa, mutta uskoisin, että antaa vastinetta rahalle. Tosin toisilla foorumeilla on raportoitu joistain lastentaudeista, joista hankalin on, että ovenkahvat raapivat maalipintaa. Luulisin tuohon kuitenkin korjaukset löytyvän.
Adventure-varustelulla hinnastohinta toimituskuluineen on noin 36000 euroa. Experience-varustelussa on kaikki tarpeellinen, mutta sen listahinta on vähän yli 38 tonnia.- erinomainen valinta
Ainakin mulla siittä tulee mieleen 70-luvun traktorit (=Volvot).
Se 1.2 bensakone käykin niinkuin traktori. Ton nakun käyntiääni on kait normaali. - Monsteeri
erinomainen valinta kirjoitti:
Ainakin mulla siittä tulee mieleen 70-luvun traktorit (=Volvot).
Se 1.2 bensakone käykin niinkuin traktori. Ton nakun käyntiääni on kait normaali.Bensakone röpöttää kylmäkäynnistyksessä hieman, muuten se käyntiääni on ihan asiallinen. Sitäpaitsi tässähän puhuttiin dieselistä, joka on siistikäyntinen Commonrail.
- koeajaja29
Monsteeri kirjoitti:
Bensakone röpöttää kylmäkäynnistyksessä hieman, muuten se käyntiääni on ihan asiallinen. Sitäpaitsi tässähän puhuttiin dieselistä, joka on siistikäyntinen Commonrail.
Ei ole mitään legendaa. Minusta 1.2 Yetin käyntiäänessä, etenkin kylmänä, on kolme ikävää ominaispiirrettä:
- aluksi se käy kovilla kierroksilla, en ole kellottanut miten pitkään, liikkeen autolla vaan kerran ajanut
- tyhjäkäynti soutaa
- käyntiääni on ruma
Mm. nämä ominaisuudet yhdistettynä TSI-koneiden arveluttavaan maineeseen saivat minut hylkäämään Yetin. Diesel ei ole minun juttuni, sitä en ajanut enkä kuunnellut. koeajaja29 kirjoitti:
Ei ole mitään legendaa. Minusta 1.2 Yetin käyntiäänessä, etenkin kylmänä, on kolme ikävää ominaispiirrettä:
- aluksi se käy kovilla kierroksilla, en ole kellottanut miten pitkään, liikkeen autolla vaan kerran ajanut
- tyhjäkäynti soutaa
- käyntiääni on ruma
Mm. nämä ominaisuudet yhdistettynä TSI-koneiden arveluttavaan maineeseen saivat minut hylkäämään Yetin. Diesel ei ole minun juttuni, sitä en ajanut enkä kuunnellut.jos moottori pitää ääntä, niin vääntää radion isommalle. kyllä ladallakin ajaa pitkälle, kun soittaa vähän iskelmää.
- entinenOcu
henry-kokko kirjoitti:
jos moottori pitää ääntä, niin vääntää radion isommalle. kyllä ladallakin ajaa pitkälle, kun soittaa vähän iskelmää.
Muuten sitä ei kuule. On nimittäin hirveän meluisa. Todennäköisesti meluisin auto hintaluokassaan.
- ±¾§
entinenOcu kirjoitti:
Muuten sitä ei kuule. On nimittäin hirveän meluisa. Todennäköisesti meluisin auto hintaluokassaan.
asialla on taas tiedottaja, jolle Octavian mollaaminen on elämäntehtävä. Laita jotain mittaustuloksia kehiin, muuten väitteesi "todennäköisesti" meluisimmasta autosta jää omaan arvoonsa.
- entinenOcu
±¾§ kirjoitti:
asialla on taas tiedottaja, jolle Octavian mollaaminen on elämäntehtävä. Laita jotain mittaustuloksia kehiin, muuten väitteesi "todennäköisesti" meluisimmasta autosta jää omaan arvoonsa.
Asialla on taas joku pässinpää jolle kaikki kirjoitukset missä Skodasta tai Octaviasta on jotain negatiivista ovat provoilua. Aja joskus jollain muulla Ocun kokoluokan autolla (ei Focuksella tai Golffilla koska niissä on sama riesa) niin ymmärrät mistä on kysymys. Vai onko kuulo jo mennyt?
Opettele käyttämään googlea niin löydät juttua Ocun melusta. Ja lue vaikka Hesarin juttu Ocusta. Se löytyy kun kirjoitat googleen: "Rengasmelu suurin puute tasapainoisessa konaisuudessa" - ±¾§
entinenOcu kirjoitti:
Asialla on taas joku pässinpää jolle kaikki kirjoitukset missä Skodasta tai Octaviasta on jotain negatiivista ovat provoilua. Aja joskus jollain muulla Ocun kokoluokan autolla (ei Focuksella tai Golffilla koska niissä on sama riesa) niin ymmärrät mistä on kysymys. Vai onko kuulo jo mennyt?
Opettele käyttämään googlea niin löydät juttua Ocun melusta. Ja lue vaikka Hesarin juttu Ocusta. Se löytyy kun kirjoitat googleen: "Rengasmelu suurin puute tasapainoisessa konaisuudessa"Omassa kirjoituksessasi itse kumosit oman väitteesi. Aikaisemmin vaahtosit, että Octavia on todennäköisesti meluisin auto hintaluokassaan. Nyt kirjoitat, että Focuksessa ja Golfissa on sama riesa. Tuli todistettua ettei Octavia sen meuisampi ole kuin muutkaan saman kokoluokan autot. Eipä mulla tässä sitten muuta.
- SKODA OCTAVIA
entinenOcu kirjoitti:
Muuten sitä ei kuule. On nimittäin hirveän meluisa. Todennäköisesti meluisin auto hintaluokassaan.
SIIS AIVAN TURHA VÄITTÄÄ ETTÄ SKODA OCTAVIA OLISI MELUISA AUTO.
- ±¾§
SKODA OCTAVIA kirjoitti:
SIIS AIVAN TURHA VÄITTÄÄ ETTÄ SKODA OCTAVIA OLISI MELUISA AUTO.
Onhan se meluisa, mutta ei sen meluisampi kuin muut saman segmentin autot. Ei tartte huutaa.
- 16+20
±¾§ kirjoitti:
Onhan se meluisa, mutta ei sen meluisampi kuin muut saman segmentin autot. Ei tartte huutaa.
Huonokuuloisilla on tapana puhua kovaa.
- OCUFANITTAJA
16+20 kirjoitti:
Huonokuuloisilla on tapana puhua kovaa.
MITÄ SÄÄ SANOIT? KUULUU HUONOSTI.
- pässinpäät
±¾§ kirjoitti:
Omassa kirjoituksessasi itse kumosit oman väitteesi. Aikaisemmin vaahtosit, että Octavia on todennäköisesti meluisin auto hintaluokassaan. Nyt kirjoitat, että Focuksessa ja Golfissa on sama riesa. Tuli todistettua ettei Octavia sen meuisampi ole kuin muutkaan saman kokoluokan autot. Eipä mulla tässä sitten muuta.
Kertauksena vain.
Kannattaako hankkia Skoda Yetiä? Dieselautomaatin lähtöhinta on siinä 35 000 kieppeillä. Onko vastinetta rahalle? - Elämä on
pässinpäät kirjoitti:
Kertauksena vain.
Kannattaako hankkia Skoda Yetiä? Dieselautomaatin lähtöhinta on siinä 35 000 kieppeillä. Onko vastinetta rahalle?http://keskustelu.suomi24.fi/node/9267031#comment-45441332
Ja kannattaa muutenkin lukea koko se vagarenan ketju. Siellä nimimerkki (ja moderaattori) Karvis ensin lapsellisen innoissaan esittelee uutta Yetiään. Nyt kun se on muutaman tonnin ajanut sillä niin Yeti on jo melkein myynnissä ja tyyppi kuolaa Volvon perään! - tyhjäkäyntijolkotus
Monsteeri kirjoitti:
Bensakone röpöttää kylmäkäynnistyksessä hieman, muuten se käyntiääni on ihan asiallinen. Sitäpaitsi tässähän puhuttiin dieselistä, joka on siistikäyntinen Commonrail.
Vagarenalla tuolle "röpöttää kylmäkäynnistyksessä hieman" on annettu omistajien toimesta kuvaavampi nimi: Mystinen tyhjäkäyntijolkotus
- tojotero
mikä on sen kummempi tai parempi hintaluokassaan, ainakin autolehdet ovat kovasti kehuneet.
- Lumimiehen poika
Yetillä erilaisia teitä. Käyntiäänen kanssa ainut ongelma on se, ettei aina tiedä käykö auto, vai onko sammunut.Erityisesti alussa uusi kuski saattaa kohdata tuon ongelman. Auton äänieristys kun on hyvä. Rahalle vastinetta saa paremmin 1.2 TSI:stä oman kokemukseni mukaan. Alta 7 litran mennään sadat kilsat ja motarilla ei takuulla jää toisten jalkoihin.
- automaattorimies
Lumimiehen poika kirjoitti:
Yetillä erilaisia teitä. Käyntiäänen kanssa ainut ongelma on se, ettei aina tiedä käykö auto, vai onko sammunut.Erityisesti alussa uusi kuski saattaa kohdata tuon ongelman. Auton äänieristys kun on hyvä. Rahalle vastinetta saa paremmin 1.2 TSI:stä oman kokemukseni mukaan. Alta 7 litran mennään sadat kilsat ja motarilla ei takuulla jää toisten jalkoihin.
Oma jeti dsg:llä veti saksan motarilla 1,2-koneisena 190 lasiin ja valoista jättää mm. Honda CRV:n ja Nissan Kashkait seisomaan.
Kova peli ja kiva ajaa. - valmistaja?
automaattorimies kirjoitti:
Oma jeti dsg:llä veti saksan motarilla 1,2-koneisena 190 lasiin ja valoista jättää mm. Honda CRV:n ja Nissan Kashkait seisomaan.
Kova peli ja kiva ajaa.Tuohan on kova tulos, ylittää valmistajan lupauksen reilusti. Kumpikohan valehtelee tässä?
- moloa hanuriin
automaattorimies kirjoitti:
Oma jeti dsg:llä veti saksan motarilla 1,2-koneisena 190 lasiin ja valoista jättää mm. Honda CRV:n ja Nissan Kashkait seisomaan.
Kova peli ja kiva ajaa."valoista jättää mm. Honda CRV:n ja Nissan Kashkait seisomaan. "
Tuo onkin tärkein ominaisuus, tehokkaammalla padalla varustetulla pystyy vielä ihanammin kyykyttämään muita.
On todella fantsua ja miehekästä pukeutua pinkkiin paitaan ja liikenteessä ottaa kisaa muiden kanssa.
SÖPISTELY ON NIIN COOL JA HOT JA IHQUU !!!! - ¯´¯
moloa hanuriin kirjoitti:
"valoista jättää mm. Honda CRV:n ja Nissan Kashkait seisomaan. "
Tuo onkin tärkein ominaisuus, tehokkaammalla padalla varustetulla pystyy vielä ihanammin kyykyttämään muita.
On todella fantsua ja miehekästä pukeutua pinkkiin paitaan ja liikenteessä ottaa kisaa muiden kanssa.
SÖPISTELY ON NIIN COOL JA HOT JA IHQUU !!!!Olet niin hyvin asioista perillä että olet varmaan yksi niistä söpistelijöistä. "On todella fantsua"
- pingotatko
Milloin uuden auton hankinta on KANNATTAVAA???? Jos tykkäät autosta ja rahaa löytyy niin se on siinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911545
Asiallinen lähestyminen
Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk1721233En tiedä..
Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse1041080Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."
Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll15977- 86900
- 67819
Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?
Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?42797Kirjoita nainen meistä jotain tänne
tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K60754Vedalainen metafysiikka
Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli289743Ai jaa sinä oletkin ahnas
Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.107738