miten on mahdollista, että suomen suurimman tavaratalon eli tampereen ikean yhteyteen ei ole saatu minkäänlaista käteisnostoautomaattia??? onkohan säästetty vähän väärässä paikassa, koska tämän takia kyseinen pulju meni boikottiin.
ikea
11
644
Vastaukset
- ≡≡≡
Siis nostaisit kortilla ensin käteistä ja maksaisit himmelit sitten rahalla?? Miksi ihmeessä, kun samaa korttia vilauttamalla saa yhtä hyvin ostokset lunastettua suoraan. Sitäpaitsi kortilla voi nostaa käteistä myös kaupan kassalla tarvittaessa, luulisin.
Itse näyt säästäneen isoissa kirjaimissa, kun tekstissäsi ei ole ollenkaan käytetty niitä.- boikotti pitää
mikäs äidin kielen opettaja sinä oikein olet kun pikku kirjaimiin pitää takertua? jokatapauksessa en koskaan maksa enkä koskaan tule kortilla maksamaan koska se ei kenellekään kuulu missä ostan ja mitä, joten en tarvitse kuin automaattikortin. sitäpaitsi pankkikorttiin liittyy aina ylimääräisiä kuluja mihin ei olisi edes varaa.
- ei sirua
boikotti pitää kirjoitti:
mikäs äidin kielen opettaja sinä oikein olet kun pikku kirjaimiin pitää takertua? jokatapauksessa en koskaan maksa enkä koskaan tule kortilla maksamaan koska se ei kenellekään kuulu missä ostan ja mitä, joten en tarvitse kuin automaattikortin. sitäpaitsi pankkikorttiin liittyy aina ylimääräisiä kuluja mihin ei olisi edes varaa.
Ihan oma asiasi miten maksat ja millä.Tuollainen kuin nim.merkki haloo on juuri sellainen ihminen ,että rahapussi pullottaa kortteja ja tilipäivänä maksetaan luotolla ostetut ostokset.Osta nyt ,maksa veronpalautuksesta.
- ≡≡≡
ei sirua kirjoitti:
Ihan oma asiasi miten maksat ja millä.Tuollainen kuin nim.merkki haloo on juuri sellainen ihminen ,että rahapussi pullottaa kortteja ja tilipäivänä maksetaan luotolla ostetut ostokset.Osta nyt ,maksa veronpalautuksesta.
Ennustajaeukkoko siellä katsoo korteistaan miten käytän rahaa?
Seteleiden kanssa EI kukaan jaksa nykypäivänä pelata, niiden kanssa kaupan kassalla nysvääminen vie enemmän aikaa kuin kortilla maksaminen. Mutta miksi aivosi yhdistivät asian niin, että luottokortilla pitää maksaa? En kirjoituksessani mihinkään sellaiseen viitannut. Pankkikorttikin on vielä olemassa, tarkemmin sanoen debit-kortti. sillä voi maksaa sujuvasti ja kätevästi.
Ja mitä meikäläisen rahankäyttöön tulee, se on erittäin hyvin ja täsmällisesti hallinnassa, tilillä on aina vähintään 10000 euroa, niin että äläs täti yhtään siellä ala provosoimaan.
Todella typerää alkaa muka boikotoimaan jotain liikettä sen vuoksi ettei siellä ole seteliautomaattia. Tai niin no, ihan sama minulle jos yksi ihminen tuhannesta jotain boikotoi ja protestoi, sen vaikutus on kuin hyttysen pissa Itämeressä. - Retkubanaani
boikotti pitää kirjoitti:
Jos tietää että lähtee Ikeaan niin eikö sitten kannattaisi varata jo kotoa lähtiessä rahukkaa taskuun? Minusta aika typerää, jos kaupassa ensin kerää ostokset kärryyn, sitten pitäisi käydä kassojen ulkopuolella nostamassa automaatista käteistä rahaa ja sitten mennä takaisin kaupan puolelle maksamaan ostoksensa seteleillä. Jos kerran ei halua jonkun tyhmän periatteen vuoksi ottaa sirukorttia, niin varautuu jo etukäteen maksamaan ostoksensa käteisellä. Suomenmaassa on paljon kauppoja, joiden läheisyydessä ei ole seteliautomaattia. Ikea ei ole mikään yksittäinen tapaus, joten tuntuu, että kirjoitus on tarkoitushakuinen ja boikotti johtuu jostain muusta syystä kuin seteliautomaatin puuttumisesta. Häh?
- heja sverige
≡≡≡ kirjoitti:
Ennustajaeukkoko siellä katsoo korteistaan miten käytän rahaa?
Seteleiden kanssa EI kukaan jaksa nykypäivänä pelata, niiden kanssa kaupan kassalla nysvääminen vie enemmän aikaa kuin kortilla maksaminen. Mutta miksi aivosi yhdistivät asian niin, että luottokortilla pitää maksaa? En kirjoituksessani mihinkään sellaiseen viitannut. Pankkikorttikin on vielä olemassa, tarkemmin sanoen debit-kortti. sillä voi maksaa sujuvasti ja kätevästi.
Ja mitä meikäläisen rahankäyttöön tulee, se on erittäin hyvin ja täsmällisesti hallinnassa, tilillä on aina vähintään 10000 euroa, niin että äläs täti yhtään siellä ala provosoimaan.
Todella typerää alkaa muka boikotoimaan jotain liikettä sen vuoksi ettei siellä ole seteliautomaattia. Tai niin no, ihan sama minulle jos yksi ihminen tuhannesta jotain boikotoi ja protestoi, sen vaikutus on kuin hyttysen pissa Itämeressä.Jos mulla on aina vähintään 10 000 € käyttörahaa tilillä en astukkaan ikean kaltaiseen kauppaan.etkä sinäkään.
- ≡≡≡
heja sverige kirjoitti:
Jos mulla on aina vähintään 10 000 € käyttörahaa tilillä en astukkaan ikean kaltaiseen kauppaan.etkä sinäkään.
Mitä se sulle kuuluu mitä kukin rahoillaan tekee?
- heja sverige igen
≡≡≡ kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu mitä kukin rahoillaan tekee?
ei kuulukka ,eikä kiinnosta,mutta sulle näyttää kuuluvan ja kiinnostavan kuka milläkin maksaa
- 232332
heja sverige kirjoitti:
Jos mulla on aina vähintään 10 000 € käyttörahaa tilillä en astukkaan ikean kaltaiseen kauppaan.etkä sinäkään.
"Jos mulla on aina vähintään 10 000 € käyttörahaa tilillä en astukkaan ikean kaltaiseen kauppaan.etkä sinäkään."
Mulla on tällä hetkellä hiukan vajaa 30 000 Eur ja olen käynyt Ikeassa monta kertaa. Ei sieltä tosin juurikaan mitään ole matkaan tarttunut. Electronilla maksan. Mutta en minä sitäkään ymmärrä, että joku ei voi maksaa kortilla, koska "ei kuulu kenellekään, mitä ostan". Luuletko, että ne ovat kiinnostuneita yhden Matti Meikäläisen ostoksista? Mulle on ihan sama mitä tutkimuksia mun ostotiedoilla tekevät, kunhan eivät kotiin ala soittelemaan.
- Bundes liika
Skr......IDEA. IKEA häviää kun se vaihtaa eurot kruunuiksi.....ne ei halua käteistä rahaa.
- ukko ■
Suomen Ikea on kaiketi suomalainen yritys jossa maksetaan joka tapauksessa suomalaisella valuutalla eli euroilla. Nettisivuilla sanotaan näin:
Usein kysytyt kysymykset
1. Mitkä maksuvälineet käyvät tavarataloissa?
Tavarataloissamme käyvät seuraavat maksuvälineet:
Käteinen ja pankkikortit, Käteisluotto, Visa ja Visa Electron, Eurocard, Mastercard, Käyttöluotto, OP Kultakortti, Aktiiviraha, American Express, Hei-luottokortti sekä IKEA Business -kortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947