Keskustanuoret kannattavat homoliittojen rekisteröintiä

Moraalitonta porukkaa!

Suomen Keskustan nuorisojärjestö (Nuoren Keskustan liitto) on ilmoittanut kannattavansa homoliittojen rekisteröintiä!

Nyt Suomen moraalittomin puolue on ottanut jälleen uuden askeleen synnin tiellä.

Vastenmielistä porukkaa totta tosiaan.

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppe

hienoo huomata, että kepulaistenkin joukossa suvaitsevaisuus lisääntyy.

Pidetään nyt peukut pystyssä, että parisuhdelaki toteutuisi.

• vapaa parjauksista

Siis luonnon vastaisia vinoumia pitää ymmärtää siihen asti kunnes totuus valkenee. Onko kysymyksessä sairaus vai uusi elämäntyyli.
      Mikäli se on jälkimmäinen niin keput
      ovat ansiokkasti väärällä tiellä niinkuin tekin. Puhutte asioista joita
      ei pysty selittämään tiedemiehet eikä osaa selvittää lääkärit.
      Ihmisarvoa ei voi toiselta viedä, se annetaan, ja keskustanuoretkin sen teille mieliksi voivat antaa. ainakin hetkeksi.

• Keskustanuori Stadista

SYLkin ilmoitti kannattavansa homoliittoja. Ei se silti tee kaikista ylioppilaista homoja. Samoin keskustanuorissa; ääneen pääsevät helposti vaahtoajat ja huomionkipeät yksilöt. Katsotaanpa Eduskunnan lukuja, niin huomataan, että homojen hommiin suhtautuvat negatiivisimmin Kristilliset, Keskusta ja Kokoomus. Jos tutkitaan kenttäväen (siis ei nuorison) mielipiteitä, niin Keskusta on ehdottomasti "vanhoillisin". En tajua, mitä tarkoitat "Suomen moraalittomimmalla puolueella", Keskusta alkaa olla ainoa suomalaisia arvoja ja Suomen itsenäisyyttä puolustava puolue. Nuorison linjaus tosin ihmetyttää, mikä lienee oikku. Kyllä Keskusta on edelleen Koti, Uskonto ja Isänmaa-puolue.
      Kuka tykkää, kuka ei.

• sipsu

pitäis 4-h järjestön viljellä isoja porkkanoita homoille

• H. Sapiens

Voisitko kopsata tekstiä tuon väitteen tueksi ja vielä uskottavampaa olisi jos laittaisit mukaan oman puoluekantsikin. Olisi helpompi arvioida asian paikkansapitävyyttä. Muuten, eiköhän kaikki suomen RP:t (rekisteröidyt puolueet) ole niin isoja että mukaan mahtuu myös vähemmistöjen edustajia. Jos tuo kannanotto on tosi, se osoittaa lähinnä populan johdon arvostelukyvyn puutetta. Onneksi olen itse liian vanha nuorisojärjestöön!

• Jaakko

Hyvät ihmiset, mitä teillä on ihmisiä vastaan jotka haluavat elää omaa elämäänsä saman
      sukupuolen edustajan kanssa? Aivan varmasti suurin osa miehistä sanoo kyllä lesboille,
      mutta ei sano sitä ääneen koska ovat niin vanhoillisia. Minulla ei ole mitään homoja
      vastaan koska hekin ovat aivan tavallisia ihmisiä, sattuvat vain pitämään samasta
      sukupuolesta. En voi ymmärtää kirkon, tai kenenkään ihmisen kantaa siihen että homojen
      avioliittoja ei voida hyväksyä.

Jotkut ihmiset pitävät samasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta. Homojen
      liittojen kieltämistä perustellaan 'moraalin vastaista', mutta kertokaa joku minulle miten se
      on moraalin vastaista? Luonto on tehnyt ihmisistä homoja, he eivät voi sille mitään, miksei
      ihmisten voi antaa olla sellaisia kuin he haluavat olla vaan on pakko kieltää sekin heiltä?

En voi väittää että pitäisin homoista, mutta kaikkein vähiten haluan kieltää joltakin
      luonnollisen asian. 'Ei ole luonnollista' ei kyllä päde tähän, määritelkää minulle luonnollinen
      ja tulkaa sitten puhumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3972
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3037
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3014
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      42
      2281
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1163
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1004
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      886
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe