Suomen Keskustan nuorisojärjestö (Nuoren Keskustan liitto) on ilmoittanut kannattavansa homoliittojen rekisteröintiä!
Nyt Suomen moraalittomin puolue on ottanut jälleen uuden askeleen synnin tiellä.
Vastenmielistä porukkaa totta tosiaan.
Keskustanuoret kannattavat homoliittojen rekisteröintiä
6
281
Vastaukset
- jeppe
hienoo huomata, että kepulaistenkin joukossa suvaitsevaisuus lisääntyy.
Pidetään nyt peukut pystyssä, että parisuhdelaki toteutuisi. - vapaa parjauksista
Siis luonnon vastaisia vinoumia pitää ymmärtää siihen asti kunnes totuus valkenee. Onko kysymyksessä sairaus vai uusi elämäntyyli.
Mikäli se on jälkimmäinen niin keput
ovat ansiokkasti väärällä tiellä niinkuin tekin. Puhutte asioista joita
ei pysty selittämään tiedemiehet eikä osaa selvittää lääkärit.
Ihmisarvoa ei voi toiselta viedä, se annetaan, ja keskustanuoretkin sen teille mieliksi voivat antaa. ainakin hetkeksi. - Keskustanuori Stadista
SYLkin ilmoitti kannattavansa homoliittoja. Ei se silti tee kaikista ylioppilaista homoja. Samoin keskustanuorissa; ääneen pääsevät helposti vaahtoajat ja huomionkipeät yksilöt. Katsotaanpa Eduskunnan lukuja, niin huomataan, että homojen hommiin suhtautuvat negatiivisimmin Kristilliset, Keskusta ja Kokoomus. Jos tutkitaan kenttäväen (siis ei nuorison) mielipiteitä, niin Keskusta on ehdottomasti "vanhoillisin". En tajua, mitä tarkoitat "Suomen moraalittomimmalla puolueella", Keskusta alkaa olla ainoa suomalaisia arvoja ja Suomen itsenäisyyttä puolustava puolue. Nuorison linjaus tosin ihmetyttää, mikä lienee oikku. Kyllä Keskusta on edelleen Koti, Uskonto ja Isänmaa-puolue.
Kuka tykkää, kuka ei. - sipsu
pitäis 4-h järjestön viljellä isoja porkkanoita homoille
- H. Sapiens
Voisitko kopsata tekstiä tuon väitteen tueksi ja vielä uskottavampaa olisi jos laittaisit mukaan oman puoluekantsikin. Olisi helpompi arvioida asian paikkansapitävyyttä. Muuten, eiköhän kaikki suomen RP:t (rekisteröidyt puolueet) ole niin isoja että mukaan mahtuu myös vähemmistöjen edustajia. Jos tuo kannanotto on tosi, se osoittaa lähinnä populan johdon arvostelukyvyn puutetta. Onneksi olen itse liian vanha nuorisojärjestöön!
- Jaakko
Hyvät ihmiset, mitä teillä on ihmisiä vastaan jotka haluavat elää omaa elämäänsä saman
sukupuolen edustajan kanssa? Aivan varmasti suurin osa miehistä sanoo kyllä lesboille,
mutta ei sano sitä ääneen koska ovat niin vanhoillisia. Minulla ei ole mitään homoja
vastaan koska hekin ovat aivan tavallisia ihmisiä, sattuvat vain pitämään samasta
sukupuolesta. En voi ymmärtää kirkon, tai kenenkään ihmisen kantaa siihen että homojen
avioliittoja ei voida hyväksyä.
Jotkut ihmiset pitävät samasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta. Homojen
liittojen kieltämistä perustellaan 'moraalin vastaista', mutta kertokaa joku minulle miten se
on moraalin vastaista? Luonto on tehnyt ihmisistä homoja, he eivät voi sille mitään, miksei
ihmisten voi antaa olla sellaisia kuin he haluavat olla vaan on pakko kieltää sekin heiltä?
En voi väittää että pitäisin homoista, mutta kaikkein vähiten haluan kieltää joltakin
luonnollisen asian. 'Ei ole luonnollista' ei kyllä päde tähän, määritelkää minulle luonnollinen
ja tulkaa sitten puhumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173972Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 561004
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843