U2:n lavasta tulee hämähäkinmuotoinen "h...tin iso häkkyrä"
5
467
Vastaukset
- not news
joo. sellanenhan se on ollut jo puolitoista vuotta.
- 13 vuotta sitten
kymmenet miljoonat ihmiset on jo nähneet sen satoja kertoja. Itsekkin olen nähnyt jo kymmeniä 360 astetta konsertteja.
- mokamokamoka
13 vuotta sitten kirjoitti:
kymmenet miljoonat ihmiset on jo nähneet sen satoja kertoja. Itsekkin olen nähnyt jo kymmeniä 360 astetta konsertteja.
Ei ole ilta-sanomien toimittaja tehnyt pahemmin taustatutkimusta =D. Aika noloa ees päästää tollaista jutskaa lehteen!!
- Oma napa
mokamokamoka kirjoitti:
Ei ole ilta-sanomien toimittaja tehnyt pahemmin taustatutkimusta =D. Aika noloa ees päästää tollaista jutskaa lehteen!!
Älkääs nyt.
Voihan se olla, että maailmassa on miljoonia ihmisiä jotka tietää miten Irakin sodassa asiat etenee vaan joka päivä niistä uutisoidaan meille tyhmille jotka ei tiedä.
Mun vanha tätini ei ollut vielä kuullut tosta hämähäkkilavasta tosin tykkäs että hyvä idea. - spiderman musikaali
Oma napa kirjoitti:
Älkääs nyt.
Voihan se olla, että maailmassa on miljoonia ihmisiä jotka tietää miten Irakin sodassa asiat etenee vaan joka päivä niistä uutisoidaan meille tyhmille jotka ei tiedä.
Mun vanha tätini ei ollut vielä kuullut tosta hämähäkkilavasta tosin tykkäs että hyvä idea.toi hämähäkkilava on ihan suomalaisten iltapäivä lehtien juttuja =) hohohoh hämähäkki . eikös se ole joku kynsi tai sellainen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2921319Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888