Oisko kellään tietoo mistä johtuu nykyisin minun kramppaaminen.Se ilmenee useimmiten kun rupean maate ja rentoudun,mutta tulee niitä seisaaltakin.Sen oikeen tuntee mut ei maha mitään tällöin jalat lähtee alta ja alan sätkiä.Se kestää yleensä muutaman 10sekunttia-muutaman minuutin ja saatan purra kielenikin verille ja ulista.Krapulassa tulee herkemmin,mut tulee niitä vaikka ei oo juonnu viikkoihin.Samoten sairastan diabetestä ja olen kuullut eämän tapaisia tulee jos sokerit on alhaalla,mutta olen mitannut kramppejen jälkeen ja ne on ok.On ollut alhaissempiakin paljon ja en ole kramppailut.Epilepsia on sulettu pois ja syön kaliumia ja magnesiumia-ei apua.AUTTAKAA ku hävettää liikkuakkin ku jos kramppaa tyyliin kaupassa...Krampin jälkeen olo on sitten normaali jos e oo purru kieleen...
hallitsemattomat lihaskrampit ja kielen pureminen
2
1539
Vastaukset
- diagnoosi ms-taudist
Onko sulla ms-tautidiagnoosi? Jos lääkärit ei osaa sua auttaa tai kertoa, mistä on kysymys, aika vaikea on tätä palstaa lukevien arvuutella syitä. Tai neuvoa, mitä tulee tehdä tai olla tekemättä.
Toivon, että saat selvyyden asiaan ja krampit helpottavat. - amatööritär
Mielestäni kuulostaa ihan pelkällä amatööritiedolla epilepsialta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599698K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892268
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112175Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881498
- 211341
- 411103