VAKAVAT SAIRAUDET VOI VOITTAA -yleisötilaisuus 21.8.
Elävän ravinnon yhdistys järjestää yleisötilaisuuden lauantaina 21.8.2010 klo 12.00 alkaen Helsingissä Balderin salissa, Aleksanterinkatu 12. Osallistumismaksu 10 euroa, joka sisältää myös maistiaisen.
USA:ssa Montanassa toimiva vaihtoehtolääkäri, suomalainen hammaslääkäri Raija Johansson kertoo elävän ravinnon parantavasta vaikutuksesta ja myös paranemista tukevista vaihtoehtoisista hoidoista. Johanssonilla on omakohtaista ja läheisen kokemusta vakavien sairauksien, aivokasvaimen ja leukemian, voittamisesta elävän ravinnon avulla.
Tilaisuus alkaa klo 12.00 ja ensin on aikaa tutustumiseen ja maistiaisilla herkutteluun. Raija Johansson, joka on mukana alusta lähtien, aloittaa esitelmänsä klo 13.00. Esitelmän jälkeen on vielä hyvää aikaa esittää kysymyksiä ja saada vastauksia, sillä Balderin Sali on käytössämme klo 16.00 asti.
Tilaisuuteen voi tulla ilmoittautumatta, mutta järjestelyjen helpottamiseksi ilmoita mielellään tulostasi 9.8. mennessä ERY:n sähköpostiin [email protected]
Tule mukaan ja tiedota tilaisuudesta muillekin!
Lue lisää Raijan tarinasta Ultra-lehden sivulta:
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kol-2008_12.html
Terveisin,
Elävän ravinnon yhdistys ry
http://www.elavaravinto.fi
Vakavat sairaudet voi voittaa -yleisötilaisuus 21.8. Helsingissä
elävänravinnonyhdist
2
405
Vastaukset
- yp.ilm
raakaravinnoilla sun muilla ei paranneta syöpää.
- mahdollista on
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351