Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä juttuja tähän keskusteluun.
huomio ladafanit
3
211
Vastaukset
- Kanto.
ainoa auto, sillä ollaan ajettu kaikki ajot mitä on tarvinnut. Useasti täällä ollaan kerrottu että Lada voisi olla kakkos auto, mutta meillä se on ainoa auto eikä muita tarvita.
- Kanto.
henry-kokko kirjoitti:
mikä malli/mallit?
mallimme on 110 tai virallinen malli se on 111 siis farmari. Vm.2006 nyt ajettu 74000 km. Meillä se on ollut pari vuotta itse ollaan ajettu sillä 40000 km tuosta määrästä. Aluksi huolatin Deltassa kun siinä oli takuu ja taitaapa olla vieläkin mutta viimeisimmät huollot olen teettänyt muilla. Saattaapa olla sitä takuuta vielä pikkasen aikaa, mutta sen vuoksi en Deltassa ala huollattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349