Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä juttuja tähän keskusteluun.
Vastaukset 3
- Kanto.
ainoa auto, sillä ollaan ajettu kaikki ajot mitä on tarvinnut. Useasti täällä ollaan kerrottu että Lada voisi olla kakkos auto, mutta meillä se on ainoa auto eikä muita tarvita.
- Kanto.
henry-kokko kirjoitti:
mikä malli/mallit?
mallimme on 110 tai virallinen malli se on 111 siis farmari. Vm.2006 nyt ajettu 74000 km. Meillä se on ollut pari vuotta itse ollaan ajettu sillä 40000 km tuosta määrästä. Aluksi huolatin Deltassa kun siinä oli takuu ja taitaapa olla vieläkin mutta viimeisimmät huollot olen teettänyt muilla. Saattaapa olla sitä takuuta vielä pikkasen aikaa, mutta sen vuoksi en Deltassa ala huollattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901359
- 46738
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49650- 81639
- 53618
- 47591
- 50573
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan192553