Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä juttuja tähän keskusteluun.
huomio ladafanit
3
289
Vastaukset
- Kanto.
ainoa auto, sillä ollaan ajettu kaikki ajot mitä on tarvinnut. Useasti täällä ollaan kerrottu että Lada voisi olla kakkos auto, mutta meillä se on ainoa auto eikä muita tarvita.
- Kanto.
henry-kokko kirjoitti:
mikä malli/mallit?
mallimme on 110 tai virallinen malli se on 111 siis farmari. Vm.2006 nyt ajettu 74000 km. Meillä se on ollut pari vuotta itse ollaan ajettu sillä 40000 km tuosta määrästä. Aluksi huolatin Deltassa kun siinä oli takuu ja taitaapa olla vieläkin mutta viimeisimmät huollot olen teettänyt muilla. Saattaapa olla sitä takuuta vielä pikkasen aikaa, mutta sen vuoksi en Deltassa ala huollattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701