Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä juttuja tähän keskusteluun.
huomio ladafanit
3
242
Vastaukset
- Kanto.
ainoa auto, sillä ollaan ajettu kaikki ajot mitä on tarvinnut. Useasti täällä ollaan kerrottu että Lada voisi olla kakkos auto, mutta meillä se on ainoa auto eikä muita tarvita.
- Kanto.
henry-kokko kirjoitti:
mikä malli/mallit?
mallimme on 110 tai virallinen malli se on 111 siis farmari. Vm.2006 nyt ajettu 74000 km. Meillä se on ollut pari vuotta itse ollaan ajettu sillä 40000 km tuosta määrästä. Aluksi huolatin Deltassa kun siinä oli takuu ja taitaapa olla vieläkin mutta viimeisimmät huollot olen teettänyt muilla. Saattaapa olla sitä takuuta vielä pikkasen aikaa, mutta sen vuoksi en Deltassa ala huollattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611