mtv3-paketit?

atkaf

moi!
onko teillä kokemuksia mtv3:n paketeista? eniten mua kiinnostaa FAKTA.
onko dokkarit laadukkaita vai samanlaista hömppää kuin esim. JIMillä?

8

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canal rinnakkaiskorttiasiakas

Hyviäkin dokumenttejä joukossa mukana, oon ollut itse ainakin tyytyväinen

• fakta1

Ei o ihan samanlaista hömppää,ei voi olla koska meikäläinenkin tykkää ja olen tarkka poika mitään ufojuttuja en salli,fakta ´kanavan takia oo pitänytkin pakettia jo vuosia jos se lopetetaan niin loppuu minunkin tilaus siihen paikkaan,oon pitäny tosta jäljillä sarjasta jossa pilkuntarkasti ratkotaan murhamysteerejä eikä minkään csi tyyliin vaan ihan tiede pohjalta tosi tapahtumista,mitään csi hömppää en siedä.mulla on muuten tallennettuna pirusti hyviä dokkareita faktalta,on paleontologia,fossiili,avaruus,argeologiaan liittyviä ym ym tosi laatu dokkareita joita tallennan ensin ja sit nautin niistä sillon kun on sopiva hetki

• atkaf

paljon vastauksista! :)

• osajdogfasd

Aika syvältä. Itselläkin kiinnosti vain tuo Fakta ja tietty formulat. Nyt formuloita ei kannata enää kattoa.
      Fakta oli melko syvältä, Teema ja JIM on paljon parempia, nyt myös suomi-tv:stä tulee ihan ok dokkareita.

• MTV3 on paskaa

aikaanaan MTV3 Faktaa mutta totesin ettei sieltä juuri mitään mielenkiintoista tule, suunnilleen samaa luokkaa Jimin dokkareiden kanssa, siis kun ne dokkarit on Faktalla suunnilleen tyyliä "Aileen Wuornos"-tyyppisten psykopaattien elämästä kertovia juttuja, en muista olisko Aileenista tullu dokkaria mut samantyylisiä kumminkin ja jotka EI TODELLAKAAN jaksa kiinnostaa kuin ehkä korkeintaan poliisin profiloijia jotka tutkii ihmisten käytöstä ja käyttävät oppimaansa työssään apuna. Tai sitten jotain poliittisia juttuja kuten jenkkien pressanvaaleissa tapahtunut äänestyslippujen katoamisskandaali jonka takia "Yrjö Puska" tuli uudelleen valituksi.

Yle Teemalla ja Discoveryllä tulee huomattavasti enemmän sellasta jota voi katsoa, Discoverykin menny aikalailla huonommaksi kuin aikoinaan kaikkine tositv-hömppineen, mut kyllä sieltä voi sentään löytää vielä helmiä kuten Sci-trek ja muita tiededokkareita.

Mun mielestä ainoat enää katsottavat kanavat maikkarin paketissa on SubLeffa ja MTV3 Scifi.

• fhdhd
        MTV3 on paskaa kirjoitti:

aikaanaan MTV3 Faktaa mutta totesin ettei sieltä juuri mitään mielenkiintoista tule, suunnilleen samaa luokkaa Jimin dokkareiden kanssa, siis kun ne dokkarit on Faktalla suunnilleen tyyliä "Aileen Wuornos"-tyyppisten psykopaattien elämästä kertovia juttuja, en muista olisko Aileenista tullu dokkaria mut samantyylisiä kumminkin ja jotka EI TODELLAKAAN jaksa kiinnostaa kuin ehkä korkeintaan poliisin profiloijia jotka tutkii ihmisten käytöstä ja käyttävät oppimaansa työssään apuna. Tai sitten jotain poliittisia juttuja kuten jenkkien pressanvaaleissa tapahtunut äänestyslippujen katoamisskandaali jonka takia "Yrjö Puska" tuli uudelleen valituksi.

Yle Teemalla ja Discoveryllä tulee huomattavasti enemmän sellasta jota voi katsoa, Discoverykin menny aikalailla huonommaksi kuin aikoinaan kaikkine tositv-hömppineen, mut kyllä sieltä voi sentään löytää vielä helmiä kuten Sci-trek ja muita tiededokkareita.

Mun mielestä ainoat enää katsottavat kanavat maikkarin paketissa on SubLeffa ja MTV3 Scifi.

Teema,JiM,ja jopa Suomi TV on päihittäny Fakta kanavan,Faktalta tulee kyllä noita National geographic societyn dokkareita jotkut niistä ihan hyviä kuten yks kerta tuli tosta Kalliovuorien syntyhistoriasta,ite en leffoista innostu enkä scifistä joten ainoo mitä katon on max ja fakta,muut turhia joista täytyy vielä maksaa

• Fakta homma

Vuosikausia vanhoja, suurimmaksi osaksi ns. "b-luokan" dokumentteja non-stop uusintoina...

• nomore

Varsinkin Discovery on ärsytyksen mestari. Ohjelmat "jatkuvat" viiden minuutin välein mutta ei mainoksilla vaan joillakin omituisilla venäläisillä tai turkkilaisilla jutuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe