mtv3-paketit?

atkaf

moi!
onko teillä kokemuksia mtv3:n paketeista? eniten mua kiinnostaa FAKTA.
onko dokkarit laadukkaita vai samanlaista hömppää kuin esim. JIMillä?

8

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canal rinnakkaiskorttiasiakas

      Hyviäkin dokumenttejä joukossa mukana, oon ollut itse ainakin tyytyväinen

    • fakta1

      Ei o ihan samanlaista hömppää,ei voi olla koska meikäläinenkin tykkää ja olen tarkka poika mitään ufojuttuja en salli,fakta ´kanavan takia oo pitänytkin pakettia jo vuosia jos se lopetetaan niin loppuu minunkin tilaus siihen paikkaan,oon pitäny tosta jäljillä sarjasta jossa pilkuntarkasti ratkotaan murhamysteerejä eikä minkään csi tyyliin vaan ihan tiede pohjalta tosi tapahtumista,mitään csi hömppää en siedä.mulla on muuten tallennettuna pirusti hyviä dokkareita faktalta,on paleontologia,fossiili,avaruus,argeologiaan liittyviä ym ym tosi laatu dokkareita joita tallennan ensin ja sit nautin niistä sillon kun on sopiva hetki

      • atkaf

        paljon vastauksista! :)


    • osajdogfasd

      Aika syvältä. Itselläkin kiinnosti vain tuo Fakta ja tietty formulat. Nyt formuloita ei kannata enää kattoa.
      Fakta oli melko syvältä, Teema ja JIM on paljon parempia, nyt myös suomi-tv:stä tulee ihan ok dokkareita.

      • MTV3 on paskaa

        aikaanaan MTV3 Faktaa mutta totesin ettei sieltä juuri mitään mielenkiintoista tule, suunnilleen samaa luokkaa Jimin dokkareiden kanssa, siis kun ne dokkarit on Faktalla suunnilleen tyyliä "Aileen Wuornos"-tyyppisten psykopaattien elämästä kertovia juttuja, en muista olisko Aileenista tullu dokkaria mut samantyylisiä kumminkin ja jotka EI TODELLAKAAN jaksa kiinnostaa kuin ehkä korkeintaan poliisin profiloijia jotka tutkii ihmisten käytöstä ja käyttävät oppimaansa työssään apuna. Tai sitten jotain poliittisia juttuja kuten jenkkien pressanvaaleissa tapahtunut äänestyslippujen katoamisskandaali jonka takia "Yrjö Puska" tuli uudelleen valituksi.

        Yle Teemalla ja Discoveryllä tulee huomattavasti enemmän sellasta jota voi katsoa, Discoverykin menny aikalailla huonommaksi kuin aikoinaan kaikkine tositv-hömppineen, mut kyllä sieltä voi sentään löytää vielä helmiä kuten Sci-trek ja muita tiededokkareita.

        Mun mielestä ainoat enää katsottavat kanavat maikkarin paketissa on SubLeffa ja MTV3 Scifi.


      • fhdhd
        MTV3 on paskaa kirjoitti:

        aikaanaan MTV3 Faktaa mutta totesin ettei sieltä juuri mitään mielenkiintoista tule, suunnilleen samaa luokkaa Jimin dokkareiden kanssa, siis kun ne dokkarit on Faktalla suunnilleen tyyliä "Aileen Wuornos"-tyyppisten psykopaattien elämästä kertovia juttuja, en muista olisko Aileenista tullu dokkaria mut samantyylisiä kumminkin ja jotka EI TODELLAKAAN jaksa kiinnostaa kuin ehkä korkeintaan poliisin profiloijia jotka tutkii ihmisten käytöstä ja käyttävät oppimaansa työssään apuna. Tai sitten jotain poliittisia juttuja kuten jenkkien pressanvaaleissa tapahtunut äänestyslippujen katoamisskandaali jonka takia "Yrjö Puska" tuli uudelleen valituksi.

        Yle Teemalla ja Discoveryllä tulee huomattavasti enemmän sellasta jota voi katsoa, Discoverykin menny aikalailla huonommaksi kuin aikoinaan kaikkine tositv-hömppineen, mut kyllä sieltä voi sentään löytää vielä helmiä kuten Sci-trek ja muita tiededokkareita.

        Mun mielestä ainoat enää katsottavat kanavat maikkarin paketissa on SubLeffa ja MTV3 Scifi.

        Teema,JiM,ja jopa Suomi TV on päihittäny Fakta kanavan,Faktalta tulee kyllä noita National geographic societyn dokkareita jotkut niistä ihan hyviä kuten yks kerta tuli tosta Kalliovuorien syntyhistoriasta,ite en leffoista innostu enkä scifistä joten ainoo mitä katon on max ja fakta,muut turhia joista täytyy vielä maksaa


    • Fakta homma

      Vuosikausia vanhoja, suurimmaksi osaksi ns. "b-luokan" dokumentteja non-stop uusintoina...

    • nomore

      Varsinkin Discovery on ärsytyksen mestari. Ohjelmat "jatkuvat" viiden minuutin välein mutta ei mainoksilla vaan joillakin omituisilla venäläisillä tai turkkilaisilla jutuilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe