Olen parantunut ahdistuneisuus pari vuotta sitten ja hyllyyn jäänyt pyörimään yksi avaamaton Opamox purkki. Keskivahva 30mg ja 30 tablettia. Mikä on hinta katukaupassa ja missä myydä PK-seudulla?
Missä myydä
8
1122
Vastaukset
- ehottelija
mix et laittais ilmoo huutonettii?tuli vaa mielee
- ----
..sitten kiinnostunut? Laita joku väliaikainen sähköposti (esim. Guerilla Mail) huomen illalla klo 22 niin otan yhteyttä.
- paskanjauhaja9
---- kirjoitti:
..sitten kiinnostunut? Laita joku väliaikainen sähköposti (esim. Guerilla Mail) huomen illalla klo 22 niin otan yhteyttä.
30 - 50 euroa stadissa. Kannattaako ottaa riskiä (netissä) tuon rahan takia?
- ......
paskanjauhaja9 kirjoitti:
30 - 50 euroa stadissa. Kannattaako ottaa riskiä (netissä) tuon rahan takia?
50e on enemmän kuin ajattelinkaan. Toisaalta silloin kun itse kärsin voimakkaasta ahdituksesta niin se olisi tuntunut pikku summalta. 30x6tuntia normaaliutta. Mitä ihmeen riskiä siinä muuten on jos yhden purkin myy jollekin tuntemattomalle jota ei koskaan tule näkemään uudestaan.
- paskanjauhaja9
...... kirjoitti:
50e on enemmän kuin ajattelinkaan. Toisaalta silloin kun itse kärsin voimakkaasta ahdituksesta niin se olisi tuntunut pikku summalta. 30x6tuntia normaaliutta. Mitä ihmeen riskiä siinä muuten on jos yhden purkin myy jollekin tuntemattomalle jota ei koskaan tule näkemään uudestaan.
Kun se ostaja voi olla ilkeämielinen kunnon kansalainen ja käräyttää. Muutenhan kaikilla keskustelufoorumeilla ja huutoneteissä diilattaisiin minkä kerettäisiin. Lisäksi sivustojen ylläpitäjät joutuisivat huonoon valoon. Pahimmillaan kyseessä on huumausainerikos koska kyseessä on myynti ja poliisien kanssa asiointi ei ole mukavaa. Oikeastaan jos edistäisin myymistäsi niin syyttävä sormi voisi osoittaa jopa minua! Edes huumausaineiden hinnoista keskustelu ja vertailu paikkakunnittain ei ole suotavaa.
Näin on vainoharhaista tämä maailma.
Ja hei en ole ostamassa. Jos olisin ostamassa niin ostaisin kymmen kpl erissä 1,20e ;) - paskanjauhaja9
...... kirjoitti:
Ja montakohan tuntematonta seuraa tätäkin keskustelua.
- määääävaaaaa
saat 35€ purkista asun koskelassa
- ......
Sovitaan aika. Vantaan Jumboon. Kertakäyttöisellä sähköpostiosoitteella ennalta sovittussa paikkassa Ma-To klo 19 esim. ensi viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088