Luont.tuotteiden maahantuonti

Miten alkuun?

Mistä pääsen alkuun luontaistuotteiden maahantuonnissa? Mistä löytyy noita maahantuotavia tuotteita? Entä uudelleenpakkaus ja suomenkieliset käyttöohjeet? Yritys on jo perustettu ja toiminnassa, joten ainoastaan tietoa kaivataan tuosta maahantuonnista.

16

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklökk

      Itse olisin kyllä lähtenyt ensin selvittämään tuotavia tuotteita ja mitä kaikkia vaatimuksia niille on, kun kerran tieto-taito on nolla. Varmaan asiasta on kiinnostunut Tulli, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ym. viranomaistahot. Google on hyvä työkalu, kun netistä etsii.

      • Miten alkuun?

        No siitähän minä juuri tarkoitinkin, että mitä tuotavia tuotteita on tarjolla ja mitä vaatimuksia niille on. Tieto-taito ei ole nollassa, muuten kuin sen suhteen että mistä eri tuotteita voi tilata. Tiedän kyllä tullilaboratorion ja eviran ja lääkelaitoksen säännökset, mutta niistä en kysellytkään mitään. Tällä hetkellä siis eniten kiinnostaa että mistä voisi tilata ja miten toimii uudelleenpakkaus, pakkausselosteen teko jne.


      • PyöränKeksijä
        Miten alkuun? kirjoitti:

        No siitähän minä juuri tarkoitinkin, että mitä tuotavia tuotteita on tarjolla ja mitä vaatimuksia niille on. Tieto-taito ei ole nollassa, muuten kuin sen suhteen että mistä eri tuotteita voi tilata. Tiedän kyllä tullilaboratorion ja eviran ja lääkelaitoksen säännökset, mutta niistä en kysellytkään mitään. Tällä hetkellä siis eniten kiinnostaa että mistä voisi tilata ja miten toimii uudelleenpakkaus, pakkausselosteen teko jne.

        Eikö siis sellainen valmis paketti kiinnosta? Ei tarvitsisi keksiä pyörää uudestaan...


      • Miten alkuun?
        PyöränKeksijä kirjoitti:

        Eikö siis sellainen valmis paketti kiinnosta? Ei tarvitsisi keksiä pyörää uudestaan...

        Minkälaisesta valmispaketista on kysymys? Miten tämä liittyy maahantuontiin? Onko sulla esim. nettisivuja tähän liittyen? En ole kiinnostunut maksamaan välikäsille siitä että maahantuon jotakin valmistetta, olisin tässä tapauksessa mieluiten yhteydessä tuotteen valmistajaan. Vai onko sulla tarjolla jotain ilmaista valmispakettia maahantuontiin liittyen?


      • Habanero30
        Miten alkuun? kirjoitti:

        Minkälaisesta valmispaketista on kysymys? Miten tämä liittyy maahantuontiin? Onko sulla esim. nettisivuja tähän liittyen? En ole kiinnostunut maksamaan välikäsille siitä että maahantuon jotakin valmistetta, olisin tässä tapauksessa mieluiten yhteydessä tuotteen valmistajaan. Vai onko sulla tarjolla jotain ilmaista valmispakettia maahantuontiin liittyen?

        hei alkuperäinen,

        mikset ota yhteyttä johonkin suomalaiseen luont.tuotteiden valmistajaan ja neuvottele heidän kanssaan, että valmistavat sinulle oman tuotteen? et saa niin halvalla kuin aasiasta mutta laatu kai on aika tärkeetä, samoin kuin logistiset säästöt.

        toisena vaihtoehtona on pyydellä tarjouksia netin kautta tai ottaa kone singaporeen :)

        noihin verkostomarkkinointiin liittyviin "valmispaketteihin en lähtisi" jos mielessä suurempi bisnes ja kunnon liiketoiminta.


    • LuonnostaVitamiinia

      Meidän kautta saat valmiin paketin, laadukkaat tuoteet, suomenkieliset ohjeet yms. valmiiksi. Ota yhteyttä, niin katsotaan kohtaako kiinnostuksemme: tervekeho (at) gmail.com

      • Olliolen

        Mistä tuotteista kiinnostunut olet? Me tuomme maahan pillereitä ja marjauutteita, en tosin kerro mistä ja miten! Luontaistuotemarkkinat on todella hyvä liiketoiminta.


      • Miten alkuun?
        Olliolen kirjoitti:

        Mistä tuotteista kiinnostunut olet? Me tuomme maahan pillereitä ja marjauutteita, en tosin kerro mistä ja miten! Luontaistuotemarkkinat on todella hyvä liiketoiminta.

        Olen kiinnostunut MAAHANTUONNISTA! En siis ole kiinnostunut sinun tuomistasi pillereistä. Habanerolle kiitos järkevästä pointista. En kuitenkaan ole ajatellut tuoda mitään aasian suunnasta tms. vaan ihan järkevällä pohjalla olevia tuotteita esim. EU:n alueelta. En myöskään lähde mukaan minkäänlaiseen verkostopelleilyyn, olkoon vaikka millainen valmispaketti. Edelleen otan mielelläni vastaan hyviä vinkkejä, mistä pääsee maahantuonnin alkuun :)


      • plköllö
        Miten alkuun? kirjoitti:

        Olen kiinnostunut MAAHANTUONNISTA! En siis ole kiinnostunut sinun tuomistasi pillereistä. Habanerolle kiitos järkevästä pointista. En kuitenkaan ole ajatellut tuoda mitään aasian suunnasta tms. vaan ihan järkevällä pohjalla olevia tuotteita esim. EU:n alueelta. En myöskään lähde mukaan minkäänlaiseen verkostopelleilyyn, olkoon vaikka millainen valmispaketti. Edelleen otan mielelläni vastaan hyviä vinkkejä, mistä pääsee maahantuonnin alkuun :)

        Kyllä yrittäjän täytyy itse ottaa asioista selvää, eikä odotella että joku valmiiksi kaivaa ja tarjoaa tiedot ilmasin. Mut kuulutkin siihen "yrittäjäkuntaan" joka hoitaa kaikki asiat kirjanpidosta lähtien Suomi24 keskustelupalstan kautta.


      • Miten alkuun?
        plköllö kirjoitti:

        Kyllä yrittäjän täytyy itse ottaa asioista selvää, eikä odotella että joku valmiiksi kaivaa ja tarjoaa tiedot ilmasin. Mut kuulutkin siihen "yrittäjäkuntaan" joka hoitaa kaikki asiat kirjanpidosta lähtien Suomi24 keskustelupalstan kautta.

        Varmaan sitä varten tämmöiset yrittäjien keskustelupalstat on olemassa että näiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita kokeeneemmilta. Mitä sinä muuten täällä teet? Haetko itse vinkkejä yrittämiseen vai oletko jakamassa niitä? Ylläoleva viestisi ei vaikuta kummaltakaan... Minä kuulun muuten siihen "yrittäjäkuntaan" joka omistaa ulkoistetun kirjanpidon.


      • Miten alkuun?
        Miten alkuun? kirjoitti:

        Varmaan sitä varten tämmöiset yrittäjien keskustelupalstat on olemassa että näiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita kokeeneemmilta. Mitä sinä muuten täällä teet? Haetko itse vinkkejä yrittämiseen vai oletko jakamassa niitä? Ylläoleva viestisi ei vaikuta kummaltakaan... Minä kuulun muuten siihen "yrittäjäkuntaan" joka omistaa ulkoistetun kirjanpidon.

        Mä löysinkin jo kaikki mitä olin etsimässä - ja itse asiassa vähän enemmänkin .... Näkemiin ja kuulemiin ;)


      • Pussy123
        Miten alkuun? kirjoitti:

        Mä löysinkin jo kaikki mitä olin etsimässä - ja itse asiassa vähän enemmänkin .... Näkemiin ja kuulemiin ;)

        Hemmetin ärsyttävä tapa tolla alkuperäisellä kirjoittaa ://


      • Miten alkuun?
        Pussy123 kirjoitti:

        Hemmetin ärsyttävä tapa tolla alkuperäisellä kirjoittaa ://

        Aijaa, miten niin?? Minusta aika selkeää suomen kieltä...


    • Itsekkyys

      Varmaan tuossa ärsyttävässä tavassa viitattiin siihen tapaan, jolla ongelma ensin on esitetty ja sitten ratkaistu. Tietoa halutaan, mutta kun vastaus on kourassa, niin ei kerrota muille. Oikein reipasta.

      • ds 32 564

        Joopa, kuka meistä tässä kesksutelussa kertoi muille mitään . kysyn vaan?


    • Ted100

      Hi Everybody!
      I want to import some food supplements from china to Finland. One of them is a composition of a kind of edible natural plant active ingredient researched and developed by Xinjiang Medical University, which is composed of four ingredients and has the function of preventing and controlling all the risk factors of cardiovascular and cerebrovascular diseases and type 2 diabetes. we have also other products that we want to introduce in Europe .
      The question is , at the moment i don't understand the process of importing the product into Finlad . if anyone here know the process please give me a hand!!!! so many thanks.. .
      As well i am looking for a partner who is interested in this field.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe