Olen puumanainen

alle 50

Missä olet sinä pystyvä ja kestävä nuori mies?

64

6989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikke-74

Mistäspäin seuraa haet ja kelpaiskos tällainen 36v sporttinen mies keski-suomesta?

• kastroitu kotikissa

36-vuotias ei oo nuorta nähnykään.

• puumien kuningatar

-Voi mikke mikke. Sä olet jo vanha pieru ja puumat ei kelputa kun sellasii parikybäsiä kolleja. Alta 30 ehdottomasti. Eli juokseppa pois täältä vonkaamasta, olet pilaantunutta lihaa

• kaanf
        kastroitu kotikissa kirjoitti:

36-vuotias ei oo nuorta nähnykään.

peräkameripoikacc

• Mrollo

Täälä sitä ollaan ;)

• Yksi monista ?Puumis

Tiedätköhän sinä leidi mitä puumanainen on ?
        Hän ei varmaan kirjoittele tänne sivuille hakuilmoituksia
        Hän ei viitsi vastailla asiattomiin viesteihin
        Huumori , joka hänellä on , antaa myöten selailla näitä sivuja metsästyksen vuoksi
        Hänelle ei ole tärkeää miehen numeroissa oleva ikä, vaan henkinen ikä ja karisma ( tietenkään taloudellista asemaa unohtamatta )
        Hänellä itsellään on tyylikkyyttä ja sopivasti seksiä sekä flirttaileva katse yms.

• tööt sielä ja tiällä
        Yksi monista ?Puumis kirjoitti:

Huumori , joka hänellä on , antaa myöten selailla näitä sivuja metsästyksen vuoksi
        Hänelle ei ole tärkeää miehen numeroissa oleva ikä, vaan henkinen ikä ja karisma ( tietenkään taloudellista asemaa unohtamatta )
        Hänellä itsellään on tyylikkyyttä ja sopivasti seksiä sekä flirttaileva katse yms.

Puumanainen että niin,minulle tulee vain mieleen että tässä on jo kyseessä nainen joka on huomannut maanvetovoiman alkavan vaikuttaa ikä tuppaa näkymään. Ja kaikenlainen tätäkautta nuoruuden tavoitelu nuoren miesten liehittelyn muodossa.
        No kaippa sen on näille nuorille uroille hyvää tekevä juttu,saavat naista ja mämä jo vähän ehkä elähtäneet nuorta miestä.Mene ja tiedä. Samahan se on noissa keski-ikäisissä ukon rahjuksissa jotka koitavat liehitellä nuoria naisia,no siinäpä ne tärkeimmät.Eipä se nuoruus naimalla takaisin tule.

• Yksi monista ?Puumis kirjoitti:

Ei luulis että täällä todellakaan tarvii valittaa saamisiaan tai saamatta jäämisiään! Kyllä nainen jolla on huumorintajua,seksiä ja käytöstapoja saa aina sekä nuorempaa että vanhempaa! Jos haluaa;)) Silleen siististi nääs;))

• rwerwefaf

etkö ymmärrä että toi on pelkkä mediatekemä myytti, menepäs poju nyt syömää lohisoppasi.

• Yksi monista ?Puumis

Totuus on ihmeellistä, vai mitä vaikean nimimerkin takana oleva "totuudentorvi"

• Pys&Kes

No tota, mä olen sun miehes sängyssä juuri nyt. Sori jos teksti pomppii, mutku...

• Diipa-Daapa

sun Lokkimies. Pystyn lentämään ja kestän kuivuuden :D

• pissahousut

Viisikymppiset naiset elävät vaikeita vaihdevuosia. Vaihdevuodet ovat verrattavissa mielisairauteen. Naisista tulee kiukkuisia pissahousuja. Ei kuulkaa nuoret miehet sellaisiin mummeleihin haksahda kuin mummeleiden omissa päiväunissa. Elämää kokeneet papparaiset kokevat itsessään samoja oireita, joten vertaistuki löytyy ikätovereista.

• sateenkaarenalla..

En minä ainakaan huolis alle 42 vuotiasta miestä, koska koen että siitä nuoremmat on liian nuoria minulle. Mulla on myös kehittynyt elämän kokemuksen myötä semmoinen vaatimus miehen suhteen, että ei saa olla yhtään henkisesti tyhnä ja hidas teoissaan tai ajatuksissaan jo puolesta lauseesta miehen pitää aavistaa, että mikä milloinkin on homman ydin.

Parempi yksin kuin huonon miehen kanssa. Enkä kyllä koskaan etsisi miestä seksin takia, koska muut arvot tärkeimpiä.

ok....heips..:)

• äiteen neuvo

Noita tenoja kuulemma löytyy miehille oma malli. Että "pissahousut".. käyhän kattelemassa, voi niitä nuoretkin käyttää. :))

• IKI<3RUUSU

Eikä vaihdevuosista tietoakaan. En ole kuiva, mehevä haukkapala...maiskista. olen odotellut niitä vaihdevuosia, mutta nuoremmat jopa 30vuotiaat saavuttavat ne ennen mua?!?
        No, en pane pahakseni, jos Luojani on suonut minulle naisen joka kuukautiset riesat. ennen niiden tuloahan panettaa, niin maar ja paljon.
        Niin ja olen kyllä kauniimpi, sekä paremmin säilynyt, kuin moni alle kolmekymppinenkin nainen.
        En jaa kaikille per.... liikun paljon, elän positiivisella luonteellani iloisesti.
        Niin että repikää kolmekymppisetkin vaan niitä lanelisia housunlahkeitanne, minä pitsipöksyni vaihdan välillä silkkisiin...(kerran päivässä).

• qdaknmfvkfj

Ei liene vaikea arvata että tämän kirjoittaja on joku elämää kokematon pojankolppi, joka ei oo naista nähnykkään.

• namipala 56v.
        qdaknmfvkfj kirjoitti:

Ei liene vaikea arvata että tämän kirjoittaja on joku elämää kokematon pojankolppi, joka ei oo naista nähnykkään.

mennyt arvauksesi oikein!!!!!
        Oletko nainen itse?
        Mä olen nainen ja tuo on totta mitä kerron, pistääkö vihaksi?
        No, yritä selvitä tuosta kirjoituksestani, tolpillesi, jatka elämääsi, etsä vain valoisia asioita. Älä ole negatiivinen ajatuksiltasi, vaihda yösi aurinkoiseksi päiväksi.
        Ei se peli ole vielä menetetty.

• yksi keski-ikäinen

Sinulla ei näytä olevan hajuakaan viisikymppisistä naisista. Hah hahaa vaihdevuodet verrattavissa mielisairauteen oletkohan järjissäsi kun noin alhaalla on ajattelutasosi. Mikä katkeruus lienee taustavaikuttajana. Et näytä tuntevan keski-ikäisen naisen elämää joten parempi kun olet hiljaa, osoitat vain tietämättömyytesi.

• Nou puuma

naisesta. Yksillöllistä Olen viisikymppinen, itsestäni huolta pitänyt ja vehkeet toimii. Seuraan pyrkii jopa 20 vuotta nuorempia kolleja vaan kun ei kiinnosta. Ett silleen...

• Zi Zi
        IKI<3RUUSU kirjoitti:

Eikä vaihdevuosista tietoakaan. En ole kuiva, mehevä haukkapala...maiskista. olen odotellut niitä vaihdevuosia, mutta nuoremmat jopa 30vuotiaat saavuttavat ne ennen mua?!?
        No, en pane pahakseni, jos Luojani on suonut minulle naisen joka kuukautiset riesat. ennen niiden tuloahan panettaa, niin maar ja paljon.
        Niin ja olen kyllä kauniimpi, sekä paremmin säilynyt, kuin moni alle kolmekymppinenkin nainen.
        En jaa kaikille per.... liikun paljon, elän positiivisella luonteellani iloisesti.
        Niin että repikää kolmekymppisetkin vaan niitä lanelisia housunlahkeitanne, minä pitsipöksyni vaihdan välillä silkkisiin...(kerran päivässä).

Suotta... eläpä haaveile, kyllä se peili totuuden kertoo. Ts. ota mummu lääkkeet ja takas nukkumaan vaa :D

• Hyvännäköinen 50v

En kyllä tarvii etsiä nuoria miehiä. Ne on mun ikäisten naisten kimpussa. Vanhempi mies paljon parempi.

• Don sauli

Hei nuoret miehet..miettikää kuinka monta kilometriä puumat on jo saanu, verrattuna 20v tyttöön...hyi hyi

• etrrytyu
        Don sauli kirjoitti:

Hei nuoret miehet..miettikää kuinka monta kilometriä puumat on jo saanu, verrattuna 20v tyttöön...hyi hyi

Hah? mitenkähän tuo ei vaikuttanut rationaaliselta, tuo sinun viestisi. Minä en ainakaan saanut siitä mitään tolkkua..:)..Tuon aloittajan ketjuun ei liity mitenkään mitkään kilometrit.

• Puuma....ko?
        Don sauli kirjoitti:

Puumanainen voi olla ollut naimisissa esim. yhdesti, on ollut uskollinen.
        Parikymppinen tyttö on villi ja vapaa ja ottaa yhden illan juttuja, ja on kerennyt tuohon ikään, niin miten nuorena ne aloittaa nykyisin seksijutut, vähän yli 10 vuotiaina..ko? kumpi parempi. Luulen että puumanaiset tulevat uskollisesta avioliitosta, voi olla että puoliso on kuollut, tai jättänyt nuoremman vuoksi.
        Ja nyt aletaan elää OMAA elämää niin että itse voi määrätä miten se menee. No tämä nyt vain tuli mieleen itseni kohdalta.

• Kunnollinen..
        Don sauli kirjoitti:

Nykynuoriso panee kaikkee mikä liikkuu. Puumalla ei välttämättä ole montaakaan ollu.
        Se laatu, ei määrä.

• nuorta haet

itse olen pystyvä ja kestävä 76-vuotias mies ja justhoitelin viime yönä yhden puumanaisen oli 91v

• Puumis....

Niin sitä pitää....

• John Depp 2
        Puumis.... kirjoitti:

Niin sitä pitää....

Seurustelin useamman kikattavan lapsellisen neitosen 25-35v kanssa.
        Ei helvetti vaikka olen itse vasta 38v niin kyllä oli kestämistä, eihän noita kakaroita jaksa kikatuksineen pitemmänpäälle.
        Löysinpä sitten itseäni 17v vanhemman ihanan kauniin seksikkään ,keskustelu/rakastelutaitoisen naisen.
        Olkoon se sitten vaikka puumanainen mutta nautin jokaisesta hetkestä hänen kanssaan, ei lapsellista kikatusta ja osaamatonta rakastelutaitoa joilla ne kyllä yleenäs baarissa kehuu mutta ne kehut on ihan jotain muuta todellisuudessa.
        Ensimmäistä kertaa olen täysin onnellinen ihanan naiseni kanssa ja sormuskauppa reissu on tiedossa ja yhteinen koti.
        Puumanainen ei todella tarvitse mitään rasvoja lisäksi, me kyllä tykäätään kosketella , reilusti menemme myös yhdessä sex-kauppaan milloin huvittaa ja poreileva shamppanja kynttilä valossa on meille myös tuttua. Arkipäivät menee loistavasti, rakastellaan ja matkustetaan ja tehdään kaikkea mikä milloinki miellyttää.
        Elämä on elämisen arvoista, olemme näyttävä pari siellä missä liikumme.
        Turha puhua jos ei ole kokemusta muusta kuin deekiksellä olevasta vanhasta ryppykasasta tai kikattavista nuorista joilta puuttuu täysin rakasteluntaito .
        Mun puumanaiseni on ihan jotain muuta.

• NovaLucia
        John Depp 2 kirjoitti:

Seurustelin useamman kikattavan lapsellisen neitosen 25-35v kanssa.
        Ei helvetti vaikka olen itse vasta 38v niin kyllä oli kestämistä, eihän noita kakaroita jaksa kikatuksineen pitemmänpäälle.
        Löysinpä sitten itseäni 17v vanhemman ihanan kauniin seksikkään ,keskustelu/rakastelutaitoisen naisen.
        Olkoon se sitten vaikka puumanainen mutta nautin jokaisesta hetkestä hänen kanssaan, ei lapsellista kikatusta ja osaamatonta rakastelutaitoa joilla ne kyllä yleenäs baarissa kehuu mutta ne kehut on ihan jotain muuta todellisuudessa.
        Ensimmäistä kertaa olen täysin onnellinen ihanan naiseni kanssa ja sormuskauppa reissu on tiedossa ja yhteinen koti.
        Puumanainen ei todella tarvitse mitään rasvoja lisäksi, me kyllä tykäätään kosketella , reilusti menemme myös yhdessä sex-kauppaan milloin huvittaa ja poreileva shamppanja kynttilä valossa on meille myös tuttua. Arkipäivät menee loistavasti, rakastellaan ja matkustetaan ja tehdään kaikkea mikä milloinki miellyttää.
        Elämä on elämisen arvoista, olemme näyttävä pari siellä missä liikumme.
        Turha puhua jos ei ole kokemusta muusta kuin deekiksellä olevasta vanhasta ryppykasasta tai kikattavista nuorista joilta puuttuu täysin rakasteluntaito .
        Mun puumanaiseni on ihan jotain muuta.

Voi kun minä löytäisin tuollaisen miehen loppuelämäkseni...Naisten elinikä Suomessa on noussut keskimäärin 84 vuoteen...jos tuohon pääsee, on aikaa vielä 30 v....ja monen monta yötä, joita en yksin halua viettää.

• makeat naurut

Kuka jaksaa vakuutella 24/7 naiselle hänen "nuorekkuuttaan" ja "kauneuttaan". Kauniit nuoret naiset ovat tietoisia ulkonäöstään ja vartalostaan, ovat juuri niin nuoria ja nättejä kuin ikään kuuluu. Mitä ovat nämä varttuneet mummoontuvat naiset nuoriin naisiin verrattuna, jotka yrittävät elää ikuista nuoruutta nuorten miesten kustannuksella?

• Häpeäksi lapsille

Liian pienissä vaatteissa vanhat harput bilettävät kuin viimeistä päivää.

• Yli 50
        Häpeäksi lapsille kirjoitti:

Liian pienissä vaatteissa vanhat harput bilettävät kuin viimeistä päivää.

Voihan ruttu, kaikki vanhenee ajallaan. Se että haluuaa olla kaikessa elämässä mukana vanhetessaan, pitää tehdä tyylikkäästi, sekä arvokkaasti.
        Vanhenevat miehet, sekä naiset tänäpäivänä- olet sinä tämänpäivän nuori huomenna. Oletko ajatellut sitä, tosiaan joka hetki- olet edellistä hetkeä vanhempi.
        Onneksi nykyään ei ikääntyvien ihmisten tarvitse jäädä minnekkään "pimeään uunin nurkkaan" syömään puukupista puulusikalla vesivelliä.
        Nykyään on suurin osa ikääntyvistä ihmisistä hyvin aktiivisia. Liikkuvat, laulavat, tanssivat harrastavat kaikenlaista matkustelemistakin. Iäkkäillä ihmisillä tarkoitan tänäpäivänä 70-80 vuotiaita eläkeläisiä.
        Viidenkymmenen ikäiset ovat nykyään, niin viriilejä työelämässä että muissa aktiivitoiminnoissaan, että he päihittävät monet tämänpäivän nuoret naiset/miehet.
        Seksi on parhainta yli 50 vuotiailla, senhän tietävät kaikki.
        Monet naiset, jotka huolehtivat liikunnan avulla "lihaksistaan" saavat kokea sen.
        Eli, jos olet katkera jollekkin 50- vuotiaalle naiselle, joka vanhenee mauttomasti ja tekee itsestään halvan käyttäytymällä halvasti. Mene ja sano se hänelle. Muussa tapauksessa, huolehdi vaan itsestäsi. Ei sinun tarvitse hänestä huolehtia, jos hän ei ole sinun holhokkisi.
        Aikuiset olkaa aikuisia, saa tanssia, naida, laulaa, ym. mutta omana ikäisenä.
        Tatuointeja en ottaisi koskaan itselleni, enkä lävistyksiäkään yli kolmekymppisenä jos sitä ennenkään.
        Ihostaan kun pitää hyvän huolen on aina kaunis.

• just hauskoja
        Yli 50 kirjoitti:

Voihan ruttu, kaikki vanhenee ajallaan. Se että haluuaa olla kaikessa elämässä mukana vanhetessaan, pitää tehdä tyylikkäästi, sekä arvokkaasti.
        Vanhenevat miehet, sekä naiset tänäpäivänä- olet sinä tämänpäivän nuori huomenna. Oletko ajatellut sitä, tosiaan joka hetki- olet edellistä hetkeä vanhempi.
        Onneksi nykyään ei ikääntyvien ihmisten tarvitse jäädä minnekkään "pimeään uunin nurkkaan" syömään puukupista puulusikalla vesivelliä.
        Nykyään on suurin osa ikääntyvistä ihmisistä hyvin aktiivisia. Liikkuvat, laulavat, tanssivat harrastavat kaikenlaista matkustelemistakin. Iäkkäillä ihmisillä tarkoitan tänäpäivänä 70-80 vuotiaita eläkeläisiä.
        Viidenkymmenen ikäiset ovat nykyään, niin viriilejä työelämässä että muissa aktiivitoiminnoissaan, että he päihittävät monet tämänpäivän nuoret naiset/miehet.
        Seksi on parhainta yli 50 vuotiailla, senhän tietävät kaikki.
        Monet naiset, jotka huolehtivat liikunnan avulla "lihaksistaan" saavat kokea sen.
        Eli, jos olet katkera jollekkin 50- vuotiaalle naiselle, joka vanhenee mauttomasti ja tekee itsestään halvan käyttäytymällä halvasti. Mene ja sano se hänelle. Muussa tapauksessa, huolehdi vaan itsestäsi. Ei sinun tarvitse hänestä huolehtia, jos hän ei ole sinun holhokkisi.
        Aikuiset olkaa aikuisia, saa tanssia, naida, laulaa, ym. mutta omana ikäisenä.
        Tatuointeja en ottaisi koskaan itselleni, enkä lävistyksiäkään yli kolmekymppisenä jos sitä ennenkään.
        Ihostaan kun pitää hyvän huolen on aina kaunis.

-70 puumamummot matkustelevat etelään narraamaan gigoloja. Naapurin puumamummo on ottanut nänni-ja napalävärit ja tatuointeja matkoillaan. Puumamummolla on jo neljäs gigolo menossa, edelliset eivät kestäneet mummon menoa, miehillä on luhyempi elin-ikä etelässä kuten myöskin meillä. Puumamummot pukeutuu niukkoihin eläinkuoseihin ja blondaavat hiukset. Nyppivät kulmakarvat viivoiksi ja käyttävät räikeää huulipunaa. Viinakset maistuu nykymummoille, eikä puumamummot huoli matkaseuraa kotimaasta, yksin on päästävä matkaan gigoloja narraamaan.

• ikinuori nykyikä

Mediaa luetaan kuten piru raamattua. Mutta, että aikuiset lähtevät median luomiin kuosiin? Kuinkas muuten, tylsistyneitä keski-ikäisiä naisia on helppo vedättää. Tatuoinnit ja pissismeiniki keski-ikäisten kesken on säälittävää katseltavaa, siihen jos vielä sotketaan nuorukaisia osaksi, muuttuu irvokkaaksi katseltavaksi.

• Jani tr

vapaita hyvin säilyneitä ja itsensä kunnossa pitäneitä keskiikäisiä naisia haukutaan kateudesta.
        Nuoret naiset, alle keskiiän pitäkää itsestänne huolta ettei ne jenkkakahvat ja takapuoli levene kokoon 52.
        Itsehän te olette syyllisiä jos nuori miehenne/poikaystävänne haluaa vaihtaa teidät naiseen vaikkakin vanhempaan, sellaiseen joka huolehtii itsestään ja ketä ei tarvitse hävetä kadulla ja kaupassa.
        Itse vaihdoin laiskan itsensä lihottavan tyttöystäväni kaunisee, hoikkaan ja mukavaan PUUMANAISEEN.
        Enkä ole katunut pätkän pätkää enkä kaivannut exääni.
        Että näin!

• onnekas puumis
        Jani tr kirjoitti:

vapaita hyvin säilyneitä ja itsensä kunnossa pitäneitä keskiikäisiä naisia haukutaan kateudesta.
        Nuoret naiset, alle keskiiän pitäkää itsestänne huolta ettei ne jenkkakahvat ja takapuoli levene kokoon 52.
        Itsehän te olette syyllisiä jos nuori miehenne/poikaystävänne haluaa vaihtaa teidät naiseen vaikkakin vanhempaan, sellaiseen joka huolehtii itsestään ja ketä ei tarvitse hävetä kadulla ja kaupassa.
        Itse vaihdoin laiskan itsensä lihottavan tyttöystäväni kaunisee, hoikkaan ja mukavaan PUUMANAISEEN.
        Enkä ole katunut pätkän pätkää enkä kaivannut exääni.
        Että näin!

Puumat voivat todella yllättää...Itsekin olen huomannut että nuoremmat miehet vilkuilevat minua ja kyllä niitä ehdotuksia myös tulee...johtuisiko siitä että lapset ovat kasvamassa jo nuoruuteen ja itse ei ole enää niin väsynyt kuin silloin lasten ollessa pieniä...ja jaksan käydä lenkillä ja huolehtia ulkonäöstäni.En aio vastedeskään pukeutua mummuvetimiin kun ikää 40 ...mutta en silti napapaidassa heilu...olen löytänyt tyylini ja elän ihanaa elämänvaihetta...seksi sujuu mieheni kanssa ja pieni flirtti virkistää aina!

• äöitttrgl

ONKO TOI PUUMANAINEN HOROSKOOPPI MERKKI?
      OLEN JOUSIMIES, MISTÄ SAIS LÖYSÄÄ LIHAA!!!!!!
      HALUAN MAANLÄHEISIÄ PAKAROITA, RINTOJA YM...

• Ne kemiat...

On todella kokenut ,KAIKKI. Olen hyvännäköinen 45 v. Kaikenikäiset miehet yrittää iskeä, paikasta riippumatta. Iäkseni veikataankin useimiten n.30 v.. Omistan sellaisen kropan ja kasvojenpiirteet jotka näyttävät varmaan nuorekkailta vielä kuuskymppisenä, jos elän..(:

Kaikki vanhenee, eikä ikä ole "se juttu". Itselläni on ollut elämänkumppanina monenikäisiä. Se ei tee minusta mitään puumaa jos seuraava sattuukin olemaan huomattavasti nuorempi (:. Kyllä korvien välistä pitää löytyä! Monesti joku kaksvitonen voi olla henkisesti vanhempi kun nelikymppinen. Noi seksi taidotkaan ei riipu iästä. Varmaankin nykyajan kakskymppiset tajuaa ja osaa paremmin kun joku 50 v. "huonossa suhteessa" elänyt. Olen itse tämänkin kokenut. Taannoin tutustuin 47 v. kivaan mieheen. Mentiin sitten tietty sänkyyn, ja kyllä se totisesti oli ihme räpeltäjä, johon petyin pahasti. Kovakourainen ja hätäinen. No, en saanut kun "puoliksi". Olisin silti jatkanutkin tätä suhdetta, mutta kun ei natsannut lopulta muutenkaan, vielä kun seksitaidotkin oli mitä oli, valinta oli helppo. Jos mies olisi ollut edes vertaiseni muuten, nuo "minulle sopivat" seksitaidotkin olisi voinut hänelle opettaa...Nykyajan nuoret tietää jo paljon enemmän kun me aikanaan, informaatiotulva kun on joka suunnalta valtava, ja on hyvä jos uskaltaa kokeilla! Meillä se oli aikanaan vähän toista, itse piti oivaltaa asioita seksistä. Tosin itse satuin olemaan ihan luonnostaan hyvä (:

Etsin siis vertaistani ,jonka kiinnostuksenkohteet ja muut elämäntavat natsaa ja kyllä sitä kemiaa pitää löytyä, se on selvä! Iällä sinänsä ei ole väliä!

Se vaan haluan sanoa, älkää yleistäkö- YHTÄÄN mitään. Meitä on niin monenlaisia, ollaan minkä ikäisiä tahansa. Joskus on parempi vanha, joskus nuori. Kaikki riippuu niin todella monesta asiasta ja seikasta!

USKALTAKAA ELÄÄ JA TOIMIA SE ON RIKKAUTTA!

• kaunis nainen

Me hakeman sitä seuraa baareista ettei tarvii vanhan naisen itseään yleisesti kaupitella.Olet naurettava.

• teppo vai joku

joo ei korppua kukaan jaksa jyystää! ei puumat täällä itseään mainosta niinkuin joku aiemmin totesi!

• säälittävää

hehheh..oot varmaan joku parikymppinen HUOM naisen alku. Kuuluu kai ihan normiin ajatusmalliin, että vasta teini-iän ylittäneet pitävät viisikymppisiä vanhoina naisina :) uskoa voi, että olet kaunis, mutta myös että olet vielä ihan tyttönen. Et muuten täällä lajitoveriasi noin kommentoisi ja koska olet itsekin jonain päivänä viisikymppinen, jos saat elää niin pitkää, sekään ei ole itsestäänselvyys. Ajatustyylisi muuttuu, kun kasvat oikeasti aikuiseksi.

• Olen Tikkurilasta

• känniesa

täällä luetaan provoasi ja ollaan pili pystyssää jeejee

• Olen seurannut

on tämä puumanainen-juttu. Ja siksi suomalaiset juntit eivät tunnu sitä millään hyväksyvän ja/tai ymmärtävän, kyllä tämänkin kunnolliseen läpimenoon tarvitaan vielä muutamia vuosia. On päivänselvää, että hyvännäköinen ja fiksu aikuinen nainen haluua komean ja miellyttävän nuoren miehen.... kyllä vanhempikin varmaan kelpaisi, jos suomalaiset miehet eivät lösähtäisi jo ennen kuin 40 täyttävät. Ottakaa oppia vaikka Tukholmasta, siellä on aivan tavallista että 40 miehet ovat vielä erittäin tyylikkäitä ja vetäviä - niin kauan kuin Suomessa on vain näitä piereskeleviä verkkarijuntteja, niin puumat valitsevat ihan varmasti sen nuoren ja miellyttävän miehen! Lukekaa tässä ketjussa nimimerkki John Deppin viesti, hän on tajunnut jutun!

• Bättre Folk
        Olen seurannut kirjoitti:

on tämä puumanainen-juttu. Ja siksi suomalaiset juntit eivät tunnu sitä millään hyväksyvän ja/tai ymmärtävän, kyllä tämänkin kunnolliseen läpimenoon tarvitaan vielä muutamia vuosia. On päivänselvää, että hyvännäköinen ja fiksu aikuinen nainen haluua komean ja miellyttävän nuoren miehen.... kyllä vanhempikin varmaan kelpaisi, jos suomalaiset miehet eivät lösähtäisi jo ennen kuin 40 täyttävät. Ottakaa oppia vaikka Tukholmasta, siellä on aivan tavallista että 40 miehet ovat vielä erittäin tyylikkäitä ja vetäviä - niin kauan kuin Suomessa on vain näitä piereskeleviä verkkarijuntteja, niin puumat valitsevat ihan varmasti sen nuoren ja miellyttävän miehen! Lukekaa tässä ketjussa nimimerkki John Deppin viesti, hän on tajunnut jutun!

sepä se; saatika sitten Swedujen nuorekkaat 40 "rouvat".
        Jos kaikki Suomi-tytöt ei olis läskejä 160cm kotkia, voisin lopettaa tuhansien eurojen syytämisen ruotsinristeilyihin. Huoh.

• Kommeeta....
        Bättre Folk kirjoitti:

sepä se; saatika sitten Swedujen nuorekkaat 40 "rouvat".
        Jos kaikki Suomi-tytöt ei olis läskejä 160cm kotkia, voisin lopettaa tuhansien eurojen syytämisen ruotsinristeilyihin. Huoh.

Ei oo mikään hyvä teille äijille. Minä olen 47 vee ja niin kutsuttu komia nainen. Hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Pituutta melkein 170 cm.
        Mutta kun menen baariin tai tanssimaan, niin yksinpä vain saa olla kun miehet on niin arkoja etteivät uskalla lähestyä. Sanovat että olen liian kaunis tai missin näköinen tmv. kommenttia on tullu. Et turha haukkua naisia miksikään tai mitenkään, kun itse olette saamattomia nahjuksia ja helvetin huonolla itsetunnolla varustettuja.

• kouvolassahan minä 30v mies

• just just

saatko jo jalkasi levälleen.

• otetaanko matsi

kauanko sinä jaksat? päivän putkeen? oispa kiva nähdä. onko paikat kunnossa ja timminä? terv. miesparhaassa 32 iässään

• Bob the Bachelor

19-vuotias mies Pääkaupungista olisi mielellään kanssasi ;)

• Kokemusta on

Joku onneton nykyajan huonokuntoinen ylipainoinen ja todennäköiseti vielä mieleltään ontuva nykynuori kirjoittelee nyt omia fantasioitaan.
      Te nykyjan nuoret olette oikeasti aika säälittäviä ilmestyksiä verrattuna vähän vanhempiin miehiin. Heikko alapää ja naismainen yläpää.

• µ r g h !

Terve käsi ei naista kaipaa. Eri asia jos on kädetön, proteesit.

• jjj2

missä puumanainen:) täällä 20 vuotias poikane haluaa oppia ;)

• hymyillen

Hymyillen.
      Ja samalla mietin

Missä olet sinä
      Tunteellisesti tunteellinen nainen.

• et silleensä:)

Taas tyypillinen kehdonryöstäjien saitti jossa ne tyrkyttää itseään epätoivoisesti kaikille .Luulevat olevansa kauneimpia ja halutuimpia naisia maailmassa.Toisinsanoen ne ei ole edes helppoja vaan varmoja tyrkkyämmiä joka miehelle joka haluaa vaan reiän vähäksi aikaa pantavakseen.Rumia sieluttomia ihmisiä, yäk mikä elämäntapa.Menkää sinne peilin eteen, osaatteko des hävetä?Itse olen nätti aikuinen nainen, kihloissa ja omanikäiseni kanssa tottakai.Jalat maassa ja ihanat isot lapset.Nauran makeita nauruja epätoivoisten puumien jutuille ja niille vastaaville yhtä epätoivoisille äijille.

• +313

Mene turkkiin..siellä sinua halutaan,ei täällä !!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe