Onko joillainkokemusta tuosta paikasta?
Ja päiväohjelmasta tms..kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta =)
KULOSAAREN PÄIVÄSAIRAALA
19
2180
Vastaukset
- noup.
aikuisten päiväkotiin mennä niin päiväsairaala on siihen oiva ratkaisu. Kiitos mutta ei kiitos. Kokeiltu on.
jep,tuo on sun mielipide =)
Haluan ainakin mennä kokeilemaan mimmoista siel on?
Mut haluisin tosiaan enemmänkin tietää mitä siellä tehdään päivisin
tms.- kannattaapahan
levoton123 kirjoitti:
jep,tuo on sun mielipide =)
Haluan ainakin mennä kokeilemaan mimmoista siel on?
Mut haluisin tosiaan enemmänkin tietää mitä siellä tehdään päivisin
tms.on yhteisö ja sinä osa sitä. Yhdessä suunnittelette.
- Suo siellä....
Kulosaari on yksi parhaista sairaaloista Helsingissä, eli jos vain pääset sinne mene ihmeessä. Valitettavasti sen sijaintia muutetaan vuoden lopulla, ja se siirretään Myllypuroon saakka ja aivan uusiin tiloihin. Valitettavasti tuo kodinomaisuus, joka nyt vallitsee siellä jää historiaan. Se on ikävä asia, koska jos saisin itse valita paikan jäisin Kulosaareen - ehdottomasti!
Hoito on siellä osaavaa ja lämmintä; ei tiuskita eikä potkita, vaan ollaan kuin sisarjoukko, tai veljet keskenään. Siis armahtakaan oi päättäjät ; eli että Kulosaari jäisi sijoilleen, koska sen parantava vaikutus on jo todettu, eli paikan kodinomaisuus, ja hoitohenkilökunnan pätevyys! - kevoton
olen aivan samaa mieltä.olen itse jo ollut kulosaaressa viime keväänä 5kk.
keväällä jo piti siirtyä myllypuroon mutta onneksi saatii jatkoaikaa.
kävn viime viikolla siellä moikkaamassa henkilökuntaan ja sanoin että tuun taas
ens vuonna..mutta eivät kukaan sanoneet että se ois nyt siirtymässä?että onko se nyt varmaa?
pitää iestiä lähettää ja kysyä.
oltin nin tyytyväisiä jatkoajasta.kodinomainen tunnelma,sauna,ulkoilumaastot ja piha on huippua meille potilaille.
omalla ajallani oli 2 lääkäriä,joista ensmmäinen huippu mutta toisesta teimme valituksen ja hän lopetti. - no thxxx
Minulla on kokemusta Kulosaaressa, turha paikka omalla kohdallani. Lauma (30-40) ihmisiä ikäjakaumalla 17-80, joukossa kaikkea itseään etsivistä homonuorista eläkeläisiin, joista oli kivaa saada ilmainen lounas. Kaikki ryhmät olivat täynnä ja ne olivat passivoivia; ulkoilu peruttiin jos sää näytti muulta kuin pilvettömältä. Ruoka tuli valmiina, keskusteluapu 16-vuotiailta lähäriopiskelijoilta. Voi juma-vitun-lauta...
Yksi lääkäri oli ja kaikki jonottivat hänelle, hän olikin empaattinen ja upea ihminen. Ei ehtinyt varmaankaan edes syömään, koska jonoa oli joka päivä... - Eiku seko seko...
Kulosaaren päiväsairaala siirtynee valitettavasti Myllypuroon tämän vuoden aikana: toivon, että ei siirry. Olen itsekin ollut potilaana siellä, ja hoito oli sopivaa - ainakin minulle. Aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi oli todellakin maininnan arvoista, ja sehän on monelle masentuneelle tärkeää, että saa ruokailla säännöllisesti ja tervellisesti. En todellakaan sitä alkaisi moittimaan. Hoito on näihin tuloihin loistavaa; kaikki oli osaavia, ja tietenkin on niin, että emme kaikki pääse joka päivä ns. terapiaistuntoihin, mutta kimppassa tekemään ja keskustelmaan pääsee.
Tämä sairaala on avoin, ja jokainen voi tuntea olevansa vapaa toisin kuin esim. Aurorassa, ja sekin on jo tervehdyttävä vaikutus. Sairaalamaksu ei ole kovin halpa, mutta uskon, että sosiaalista tukea tarvitsevat saavat siitä alennusta, tai maksettaan sitä kautta kokonaan. On myös omasta viitseliäsyydestä kiinni miten paljon "saa oppimisesta, ja tai hoitosuhteesta irti"; positiivinen asenne on kultaakin kallinpaa. Mutta jokainen kokee tavallaan: ikähaitari ei haittaa, koska jokainen tulee sinne yksilönä, vaikka ryhmäterapiasta on apua, jossakin tapauksessa. Tsemmpiä tälläiselle hoitomuodolle, ja terveiset hoitohenkiöille. - levoton12345
ei sitä viel tiedä siirtyykö kun koko ajan taistellaa vastaa
- Kulosaareen
Nostetaanpas tätä keskustelua. Olen varmaan ensi kuun alussa Kulosaareen menossa, mutta en ole vielä käynyt haastattelussa. Kertokaa lisää kokemuksia ja mitä aktiviteetteja siellä on?
Itse suosittelen kovastikin.
hoitajat on kaikki mukavia ja varsinki laitos hoitaja joka siis kattaa ruuat,leipoo,siivoo jne potilaiden kanssa...on ihan superi.
siellä voi aika lailla tehdä mitä itse haluaa ja mistä on kiinnostunut.
toiset lukee,toiset virkkaa,on musan kuuntelu huone ja käsityö huone,ja alhaalla vielä piirrustus huone,lisäksi mahtavat ulkoilumaastot ja voi vaikka ottaa kävelysauvat mukaan talolta.telkkarikin siellä on mutta itse oloin talossa 5kk ja varmaan telkkari päällä ehkä 4krt =) aina oli kaikkea muuta mukavaa.usein myls jos haluaa olla rauhassa löytää aina jonkun huoneen mihin mennä lepäämään.
- jjioop
ei ole
- Ei ole seksipelkoine
Olet nännipureskeluttamisen seuranta-yksikkö, miksi järjestät toimintaa.
- Et ole ihan tiedostavassa tilassa tässä, mikä on aksentinsiirto, ja kuinka läheisyys järjestetään potilaallesi, esim. yhteiskuntamme ja lähimmäisyyden, läheisyyden avulla.
- Et ole valmis muuten tekemään työksesi mitään, tässä yksikössä työskentelevä.
Aiheutat vain oman yleiskuntosi, ja hyvinvointisi seurailemisen avulla, valtavaa haittaa ympäristöllesi.
Meillä on satoja vammaisia, takiasi ympäristössäsi.
- En ole lainkaan halukas toimimaan sinun kaltaistesi parissa, sinä yhteisen näön, euforinen avaaja.
Minä: Seurakunta-Sinde: Ei ole seksipelkoinen, älä kysy sitä siltä enää.
- Eikö heitä saa pitää lainkaan laitoksessa. Heidät on tarkoitettu väestölle, populaatioon, ympäristöömme.
Lopetathan välittömästi lapsellisen lapsenkasvatuksen kyselyn seurakunnista, ja heidän hoitamisensa.
- Ai, sekö tässä oli välillisenä.
Ulla, Autisti, tässä hei....
- Me ei voida pakottaa meidän Siniä olemaan heidän kanssaan. Te ette saa enää järjettömästi tutkien etsiä heille apua.
Te ette saa järjettömästi tutkien aiheuttaa kosmeettista häiriötä.
Te ette saa käyttää kosmeettistä häiriötä autistien kanssa hoidossa.
Te ette ole edes osanneet luokitella koskaan autistia.
Te olette sen sijaan puhuneet euforisesta yhteisen näön avaamisesta autismina.
Takana on hammashoitajan pitkä järjestysluvuton nuolemattomuus, ja siitä johtuva mielensairaus, mielisairaus.- Ei me saada apua
Se tehdään endorfiini-riipppuvuunde sekä lääkärinlapsen avulla.
Se tehdään esim. pigmenttien, luomien ja pigmentien sekä painon avulla.
- Ei autismia, vaan yleiskuntoa. - Ei läheisyydettäkäsi
Ei me saada apua kirjoitti:
Se tehdään endorfiini-riipppuvuunde sekä lääkärinlapsen avulla.
Se tehdään esim. pigmenttien, luomien ja pigmentien sekä painon avulla.
- Ei autismia, vaan yleiskuntoa.1. Pigmentistöjen avulla.
- Et saa sitenkään pitää perhettä.
Eikö saa johtamis-, hallinto-, ja auktoriteettijärjestelmiä.
Te ette saa suvuttain alistaa mieliasirauksille.
- Meillä ei ole sellaisia omaispykologeja ympäristöömme.
Diakonissa: En minä osaa noitakaan, kun ne on tuon.
- Joo, eihän sulla ole todellisuusperää.
Ei olekaan ammatti enää sosiaali- ja terveysala.
-Ei se on nänninpureskeluttamisen seuraaminen. Miksi pidätte sitä työtä? - Olen vain uhrina,< t
Ei läheisyydettäkäsi kirjoitti:
1. Pigmentistöjen avulla.
- Et saa sitenkään pitää perhettä.
Eikö saa johtamis-, hallinto-, ja auktoriteettijärjestelmiä.
Te ette saa suvuttain alistaa mieliasirauksille.
- Meillä ei ole sellaisia omaispykologeja ympäristöömme.
Diakonissa: En minä osaa noitakaan, kun ne on tuon.
- Joo, eihän sulla ole todellisuusperää.
Ei olekaan ammatti enää sosiaali- ja terveysala.
-Ei se on nänninpureskeluttamisen seuraaminen. Miksi pidätte sitä työtä?Hänellä pitää olla seurakunnassa toimiessaan, diakonissana olla omaispsykologi.
- Hän ei saa lähestyä absurditta, origottomana erityisesti naisia, ja pyytää näin lapsenkasvatusta.
- Ei häntä ei saa pitää edes autistin seurassa, eikä hänkään kykene senkään, autstin behaviorismiin, diakonissana, vain pelkkään kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää käyttäen.
Ei se on samaninimisyys.
- Samaninimisyys on näin aina, väestönsuojelu-tarve, Ei Sami-nimi, kyseenalaistavan keskutelumenetelmän takia, sillä väkisinmakaamisen ja painostamisen avulla, kuten diakonissa haluaa työtä näin ympäristössään harjoittaa.
-Vain lapsenkasvatusta väkivallalla pyytäen.
Käyttäen näin jopa autistia seksuaalisuudelle hyväksi, ja näin väkisinmakaamalla, ja yhteistä näköä avaamalla, euforiaa käyttämällä, euforisesti sitä levittämällä, ja siirtämättä yleis-sivistystä, ja näin aiheuttamalla väestönsuojelu-tarpeen, johon autisti ei pysty vastaamaan, hänen painostamisensa takia.
- Ja siksi häntä ei kuulu erityisesti pitää laitoksessa, demokratian takia.
Sukupuolinuole hänelle hävyttömyytesi, ja anna, euforialla aiheuttamas ,ihmissyötäväsi.
"Tällaistako sairaalaa haluatte pitää?"
- Ei ne kuulukaan työhön, tai hoito-työ ollenkaan seurakunnan ohjelmaan.
Tässä on uusi sairaanhoitajasi.
- Eikö kukaan tyttö, tai nainen halua edes mennä kätilölle, jos se hän on nainen, läheisyydenluomistavan väärän ominaisuuden vuoksi?
- Ei halua. Ei pysty synnyttämään kyseenalaistavan keskustelumenetelmän takia. Janne, isäsi, sairaanhoitaja.
- Tämä on diakonissan aiheuttama, hän jatkaa.
Ja siksi hän on näin diakonissan häpäisemää.
- Hän haluaa huutaa lapsilleen kotonaan "huorien häpäisemänä", ja käyttää ympäristöstään, nuoria ihmisiä, nännipureskeluttamisen tavoin, aiheuttaen näin testosteroni-vaihtoja, sekä niiden siirtoja, että tarpeita, käyttämällä ympäristössä olevia seurakunnassa työskentelevien lapsia.
Hän ei tarvitse ihmissyönnin kaltaista sisälähetys-seura apuaan.
- Väkivaltaisuutta
- Missäs se siskoni on? Niin, juuri se kuollut seurastani....
Kukaan ei ottanut huomioon, ettei hän kiinnostu vammaishoidosta myöskään,t ai sen olemassaolosta, kunnioittavassa, ja vain minua palvovassa, kunnollisen ja turvallisen egoismin luomassa ympäristössä. Luovassa ympäristössä....
- "Nyt on S... taas harhautunut ja eksynyt seurasta."
Ei julkista seurantaa naisen takia.
Tehän hävyttömästi esiinnytte seurakuntana.
- uteilas
Onko tiedossa; vieläkö Kulosaaren päivis on olemassa, vai ovatk o siirretty Myllikseen?
- kulis rules
Aivan ihana paikka, suosittelen lämpimästi!
- Jane T
Samoin sanoin suosittelen kuin edellinen. Aivan ihana paikka kaikin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796