Yhteistyö

Miten me ihmiset voimme tehdä yhtesityötä täällä Lieksassa?
Millaisiin mahdollisuuksiin on keskusteluissa päädytty.
Onko toisen katsontokannan edustajat huijareita Lieksassa miten tällaista rohjetaan esittää.

Epäsuorasti nimimerkin takaa heitetään erilaisia halventavia nimityksiä "paikalliskyylä" ei ihme koska asioissa ei ole Lieksaa koskevia keskusteluja vaan saattaa joku tai jotkut halveksinnan kohteeksi.
Tulkoon mainituksi, että siinä suhteessa minulla henkilökohtaisesti itseäni kohtaan on ollut pitkä vieteri, mutta todellakaan en hyväksy henkilöitymistä toisten kohdalla joita nimeltä vieläkin esiintyy.

Mielestäni Suomessa ei ketään voida tuomita ja syyttää asiattomasti ilman tuomiota ja minun tietoon ei Lieksalaisista ole tullut sellaista.Jos luottamushenkilö syyllistyy tuomittavaan tekoon josta tulee 6kk linnaa silloin hän menettää luotamushenkilöpaikan.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapur

"Mielestäni Suomessa ei ketään voida tuomita ja syyttää asiattomasti ilman tuomiota ja minun tietoon ei Lieksalaisista ole tullut sellaista."

Olisipa asiat näin ja kaikki sitä myös älyäisivät noudattaa. Muisti vaan taitaa olla kovin lyhyt ja valikoiva joillakin.

• Kuitenkin osa jäi pois joten tarkoitin asiassa luottamushenkilöitä.
        Ainoastaan vaalikelpoisuuden vuoksi on henkilö joutunut jättämään paikkansa valtuustossa tällä kaudella ja myös siirtymistä on tapahtunut se lienee tosiasia..
        Sinänsä valitettavasti erilaisia muita toimijoita myöskin on ollut Lieksassa "rötöstelemässä" tämän ajan kuluessa mitä olen asunut ja niistä toimijoista olen osani kokenut. MK

• Kohtasikohtaani

Sinulla"Itseäsi kohtaan pitkä vieteri" Eli siis itsellesi sallit kaikenlaista kirjoittelua ja touhuilua hermostumatta itseesi? Vai mitä taas nuo sekavat sepustuksesi meinaavat? Et kai voi vakavissasi väittää ymmärtäväsi aloituksessa ollutta tekstiäsi?

• M.H.

Olet oikeassa. Jos esität asian omalla nimelläsi olet kyllä rohkea mies. Et voi odottaa, että sinulle vastataan rehellisesti omalla nimellä. Lieksalaiset eivät ole muita kummempia,suhteessa reiluuteen ja rehellisyyteen. Minusta on ikävää kun sinulle vastaaja ei uskalla kirjoittaa nimellään. Se kertoo paljon vastaajasta. Pohjois Karjalassa korostetaan Karjalaista mentaliteettia, joka on avoin, iloinen, elämän myönteinen ja rehellinen. On se varmaan joskus ollutkin. Nyt ajan kanssa se on jälkeen jäänyt. Katkeruus ja pahansuopaisuus on saanut vallan. Kuitenkin Lieksakin on aivan oma lukunsa, Täällä on asiat kunnossa ja minusta se on Lieksan päättäjien aikaan saamaa.
      Toivon Markku sulle laulullista elämää ja itse aijon mennä mieslaulajien ensinmäiseen harjoituksiin, katsotaan sitten mikä anti heillä on. Älä lannistu, vaikka et aina saakkaan muita puolellesi. Tämä on elämää!

• Olet varmaan huomannut sen seikan, etten takerru ihan heti lillukanvarpuihin ja joku tahallaan käsittää asiat väärin.Eli kohtaani on melkoista pikkupoikien leikkiä jotka ovat untuvikkoja siinä sunteessa että siivet taitavat olla kosteat hieman huumorilla sanottu.
        Kuitenkin kiusaaja ei ole kenties koskaan kokenut todellista orgasmia josta puhui jopa tohtori Kiminkinen milaisia muotoja tuo kiusauskysymys saa.
        Mutta kun tehdään yhteistyötä ja kullakin ihmisellä on vahvuudet silloin voimme kunniottaa ihmistä ihmisenä ja sikis en kovin ole arka henkilö koska elämässä on jo kokemuksen kautta opittua asiaa.
        Mutta ennenkaikkea hyviä lämpöisiä tuulia ja hekotellaan.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6261
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      19
      3556
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      518
      2763
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      59
      1928
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1921
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1515
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1421
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1251
    9. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1249
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1083
    Aihe