Poikuudet vanhemmalla naiselle

unelmander

Kuinkaham yleistä mahtaa olla, että poika menettää poikuutensa vanhemmalle naiselle? Onko kellään omakohtaista kokemusta?

Silloin tällöin netissä törmää raportoituihin tapauksiin, joissa esim. kypsempi naapurin rouva on opettanut naapurin pojalle seksin saloja, esim. osoitteessa

http://femalesexoffenders.com/fso/index.php

löytyy näitä useita.

Minkä takia näihin suhtaudutaan kuin pahimpiin rikollisiin, onhan tuo aika monen nuoren pojan unelmakin.

8

3432

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matemaatikkomikko

Minkä ikänen lasketaan "vanhemmaksi naiseksi", ts. minkä verran pitää olla ikäeroa?

• unelmander

No eikös jotain tollasta 10 vanhempaa naista voi jo pitää "vanhempana" naisena?

• Nolotti21

Jäin jälkiistuntoon 14v ja opettaja sano jos kannan sen kassit kotiin niin ei tarvii jäädä. Kotonaan tarjos juomaa ja rupes halailemaan, otti housut multa nilkkoihin ja tuli pälle että tuntu. Siinä meni poikuus vanhemman open kanssa(kai50v). Kyllä tuntu kun se nai niin monta kertaa kun halutti, oli muna kipee kun piti mennää kouluun seuraavana päivänä.

• Muistoja vaalin

Kateusko ne kalat vie vedestä?

Olin itse 17w ja vanhempieni läheisiin ystäviin kuukuva kaunis, uhkearintainen rouva muistaakseni 35w.
      Hän vei minulta poikuuden kesähuvilalla ja opetti sen viikon aikana minut seksin saloihin, naisen kiihottamiseen ja yhdyntöihin eri asennoissa. Oli se mahtavaa aikaa!!!

• Tony81

Itse menetin poikuuteni 18v yli 50 v muijalle..Oli sairaan taitava ja kaunis nainen..Oli ilo käymä rakastelemassa hänen luonaan monta vuotta!! Joskus vieläkin näen unta niistä imuista mitä häneltä sai..

• noloa
        Tony81 kirjoitti:

Itse menetin poikuuteni 18v yli 50 v muijalle..Oli sairaan taitava ja kaunis nainen..Oli ilo käymä rakastelemassa hänen luonaan monta vuotta!! Joskus vieläkin näen unta niistä imuista mitä häneltä sai..

Olin 15v kun "tuttu" eukko nai kun olin vähän jurrissa, olihan aamuherätys isojen tissien edessä. Eukko oli 50-60v ? Tulihan koettua ekaa kertaa kaikenlaista naisesta ja sen haaroista.

• markus3309
        noloa kirjoitti:

Olin 15v kun "tuttu" eukko nai kun olin vähän jurrissa, olihan aamuherätys isojen tissien edessä. Eukko oli 50-60v ? Tulihan koettua ekaa kertaa kaikenlaista naisesta ja sen haaroista.

Kuinka tuttu tuo eukko oli ja saitko kunnon kyydit?

• kiyjutrhygte

Vaikka tääl muuta kirjoitettaisiinkin, niin kovin yleistä se ei valtakunnan tasolla varmastikaan ole. Tosin mielestäni, jos kyseessä on 18v poika, niin 10v vanhempi nainen ei ole "vanha nainen". Neli-viiskymppinen jo sitä olisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27