Luin Astro.fi saitilta eräiden sisarusten syntymäaikakuvioita. Neljä viidestä sisaruksista oli nouseva vaaka.
Heillä kaikilla on jonkin asteisia meilenterveysongelmia. Pitääkö paikkansa, että nousevilla vaaoilla käy ainainen "surina" päässä.
Nouseva vaaka
surraa
2
1387
Vastaukset
- Jouskarinainen!
Moi,
Itse olen Jouskari ja nousumerkkinä Vaaka. Minua ainakin vaaka rauhoittaa, koska olen eloisa pakkaus. ;)) - Nouseva vaaka!
Horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä sairauden kanssa, koska jotku sairaudet kulkee geeneissä ja jotku sairaudet ilmestyy jonkun syyn takia.
Johan tuo jo sanoo että geeneistä on kyse, koska sun neljä sisarusta sairastaa.
Itse olen terve nouseva vaaka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741