kertokaapa pikkulastenne allergioita eli mille ruoalle yliherkkyytä on ja miten ilmenee. meillä on lääkrin toimesta testailtu 1v tienoilla ja otettiin ylös ruuat joiden jälkeen ilmeni punoitusta naamassa ja jaloissa...käsissä.no loppuivat 2v tienoilla ja nyt 5 päästä on alkanut ilmetä jostain , liekö tietty rypälelaji joka aiheuttaa mm. poskiin punasia laikkuja.
ruoka-aineallergia gallup
2
741
Vastaukset
- miksi lisäaineita...
Hoidin pienenä lastani kotona, joten oli helpompaa löytää allergiaa aiheuttava juttu. Kirjasin kaiken alussa ylös, mitä oli tarjolla. Esim. kalaruoka, tuli ihottumaa nopeasti taipeeseen. No toisella kertaa olin leiponut jotain ja taas yliherkkyyttä samaan kohtaan kyynärtaipeeseen jne. Huomasin, ett leivinjauheessa, kalamausteessa, margariineissa, mehuissa, ja melkein kaikessa on E330, ja edelleenkään ei nämä ruoat, karkit sovi.
- mamma8900
Meidän pojalla rupesi tulemaan poskiin punaista rosoista ihottumaa mikä kutisi ja välillä hän raapi sen ihan verille.Oli myös hyvin kiukkuinen,yöt nukuttiin katkonnaisesti ja tuli hieman suolistovaivoja.Oireet alkoivat pojan ollessa puoli vuotias.Kävimme lääkärillä ja poikamme sai ruokavalion missä oli muutamia ruoka-aineita.Sitten ruettiin lisäämään joka viikko jotain uutta ja katsottiin tekeekö oireita.Porkkana,paprika,aprikoosi ja persikka ilmenivät heti(ei siedä ollenkaan)Myöhemmin selvisi ohra,kala,tomaatti,mansikka ja banaani(sietää pieninä määrinä annettuna)Saa nähdä tuleeko viellä muuta.Ja heti kun antaa lasten purkkiruokia niin oireilee myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313507- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111321- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875