ruoka-aineallergia gallup

mievaand

kertokaapa pikkulastenne allergioita eli mille ruoalle yliherkkyytä on ja miten ilmenee. meillä on lääkrin toimesta testailtu 1v tienoilla ja otettiin ylös ruuat joiden jälkeen ilmeni punoitusta naamassa ja jaloissa...käsissä.no loppuivat 2v tienoilla ja nyt 5 päästä on alkanut ilmetä jostain , liekö tietty rypälelaji joka aiheuttaa mm. poskiin punasia laikkuja.

2

788

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi lisäaineita...

Hoidin pienenä lastani kotona, joten oli helpompaa löytää allergiaa aiheuttava juttu. Kirjasin kaiken alussa ylös, mitä oli tarjolla. Esim. kalaruoka, tuli ihottumaa nopeasti taipeeseen. No toisella kertaa olin leiponut jotain ja taas yliherkkyyttä samaan kohtaan kyynärtaipeeseen jne. Huomasin, ett leivinjauheessa, kalamausteessa, margariineissa, mehuissa, ja melkein kaikessa on E330, ja edelleenkään ei nämä ruoat, karkit sovi.

• mamma8900

Meidän pojalla rupesi tulemaan poskiin punaista rosoista ihottumaa mikä kutisi ja välillä hän raapi sen ihan verille.Oli myös hyvin kiukkuinen,yöt nukuttiin katkonnaisesti ja tuli hieman suolistovaivoja.Oireet alkoivat pojan ollessa puoli vuotias.Kävimme lääkärillä ja poikamme sai ruokavalion missä oli muutamia ruoka-aineita.Sitten ruettiin lisäämään joka viikko jotain uutta ja katsottiin tekeekö oireita.Porkkana,paprika,aprikoosi ja persikka ilmenivät heti(ei siedä ollenkaan)Myöhemmin selvisi ohra,kala,tomaatti,mansikka ja banaani(sietää pieninä määrinä annettuna)Saa nähdä tuleeko viellä muuta.Ja heti kun antaa lasten purkkiruokia niin oireilee myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe