Mitä toivoisit?

????

Minkä alan palvelua/yritystä haluaisit Parkanoon?

25

2250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peeveli!

      Thai hieronta. Vaimo hieroo nykyään mieluummin muita. Luuhaa kapakoissa kaikki viikonloput niin kun mikäkin teini.

      • turha parkua

        Mitäs hoitelit vaimoa niin huonosti, että karkasi parempiin käsiin.


      • Hampuri-89

        Hyvä, samaan suuntaan olen minäkin miettinyt mutta kyllä kunnon bordelli olisi loistava juttu,
        kaupunki voisi rakentaa samanlaisen peltikujan kuin hampurissa ja näyteikkunoissa
        olisi tarjottavaa. Olisi iltalenkilläkin jotain ohjelmaa.
        tunnuslausekkin sopisi: Parkanoon Paroonin Bordelliin !


      • makke7546

        Ei sitä vouhkaletta kukaan lähelleen päästä. Oikeastaan toivotaankin että saisit sen pidettyä kotona.


      • Paljokos tällä sun teinillä on ikää ? ja miks et luuhaa mukana jos se sua noin häirittee.....


    • ''''''''''''''''''''

      makuuni, subway, juustopuoti.....

      • ehdottomasti!!

        .


      • kenkiä olis
        ehdottomasti!! kirjoitti:

        .

        Suutarille olisi tarvetta.


      • suutarinpalveluitaha
        kenkiä olis kirjoitti:

        Suutarille olisi tarvetta.

        Tuot, Jos on suutarille tarvetta niin, niin meneppä käymähän matkahuollossa. Siellä otetaan niitä suutarin töitä vastaan aina jonakin päivänä, en muista kyllä mikäpäivä se oli, mutta kysymällä selviää...

        Niin ja, minähän toivoisin tänne jotakin viihtyisää paikkaa, jossa voi kuluttaa aikaansa ihan yleisesti. Ei mitään pientä kuppilaa tai kahvilaa tms. Pientä tekemistä siinä lomassa, pelailuja, harrastuksia tms.

        Mutta ainakaan en toivo enään yhtään enempää ruokakauppoja, kahviloita, partureita jne.


      • ????
        suutarinpalveluitaha kirjoitti:

        Tuot, Jos on suutarille tarvetta niin, niin meneppä käymähän matkahuollossa. Siellä otetaan niitä suutarin töitä vastaan aina jonakin päivänä, en muista kyllä mikäpäivä se oli, mutta kysymällä selviää...

        Niin ja, minähän toivoisin tänne jotakin viihtyisää paikkaa, jossa voi kuluttaa aikaansa ihan yleisesti. Ei mitään pientä kuppilaa tai kahvilaa tms. Pientä tekemistä siinä lomassa, pelailuja, harrastuksia tms.

        Mutta ainakaan en toivo enään yhtään enempää ruokakauppoja, kahviloita, partureita jne.

        Olisitko valmis maksamaan tälläisestä paikasta esim. pääsymaksua?


    • bkjdrtjeitur

      Seppälä Parkanoon!

    • Pitkä matka

      Heissan.
      Lähin akvaariokauppa löytyy Elosta.. Kasveja, kaloja, tarvikkeita toivoisin. Harrastajia löytyy kyllä.

      • ^^^^

        Olisi myynnissä akvaario.


      • Monni :) :) :)
        ^^^^ kirjoitti:

        Olisi myynnissä akvaario.

        Minkä kokoinen ja hintainen myytävä tankki on?


      • eeeeeee8888888888888
        Monni :) :) :) kirjoitti:

        Minkä kokoinen ja hintainen myytävä tankki on?

        kunnon siistille kirpparille. Mitenkä hitos nää parkanon romutorit pysyy pystys 8/


      • ^^^^
        Monni :) :) :) kirjoitti:

        Minkä kokoinen ja hintainen myytävä tankki on?

        Laitan tieto ensiviikolla,kun kysyn tuttavan tuttavan tululta sen.


      • Monni :) :)
        ^^^^ kirjoitti:

        Olisi myynnissä akvaario.

        Myynnissä vai ei? Hinta / tilavuus?


      • ^^^^
        Monni :) :) kirjoitti:

        Myynnissä vai ei? Hinta / tilavuus?

        Vastaan kun saan hänet kiinni.


      • ^^^^^^
        Monni :) :) kirjoitti:

        Myynnissä vai ei? Hinta / tilavuus?

        Anteeksi kun kesti.Akvaario pit.80cm,lev35cm,kork.46cm.Hinta 80e.
        Toinen pit.50,lev.35,kork.30.hinta 35e.


      • kannattaa käydä
        eeeeeee8888888888888 kirjoitti:

        kunnon siistille kirpparille. Mitenkä hitos nää parkanon romutorit pysyy pystys 8/

        Kolmoskeskuksen kirppis on siisti ja hyvällä paikalla, kun vaan me paikkakuntalaisetkin sen otaisimme omaksi oikein kunnolla :)


    • Kokoa on

      Liike, josta saisi myös isoja rintaliivejä, ettei tarvitse lähteä ostamaan niitä naapurikunnista.

      • On on kokoa

        Kun kaikilla Parkanon akoilla näyttää olevan niin iso perse.


      • PUALLAN
        On on kokoa kirjoitti:

        Kun kaikilla Parkanon akoilla näyttää olevan niin iso perse.

        Haluaisin koiran perseen pyyhkimä firmaa ja vois sitten tulla vaikka koiran hampaitten viilaajakin.
        Ai niin ja koiratutkan kalibroija olis kanssa hyvä olla. Juu ja verot valtion maksettavaksi?


      • vbgftr
        PUALLAN kirjoitti:

        Haluaisin koiran perseen pyyhkimä firmaa ja vois sitten tulla vaikka koiran hampaitten viilaajakin.
        Ai niin ja koiratutkan kalibroija olis kanssa hyvä olla. Juu ja verot valtion maksettavaksi?

        isot tissit täytyy olla jos Parkanosta ei tarpeeksi suuria löydy. No kyllähän täällä jos jonkinnäköistä liikettä on Kierrätyskeskus, en tarkoita kirpparia, vaan kierrätysliikettä joita useilla paikkakunnilla on.


      • Kokoa on
        vbgftr kirjoitti:

        isot tissit täytyy olla jos Parkanosta ei tarpeeksi suuria löydy. No kyllähän täällä jos jonkinnäköistä liikettä on Kierrätyskeskus, en tarkoita kirpparia, vaan kierrätysliikettä joita useilla paikkakunnilla on.

        Eikä muuten tarvitse niin iso olla, jotta rinnoilla olisi kokoa. Täällä Parkanossa loppuu kuppikoot aakkosissa jo monta kirjainta liian aikaisin. C- tai D-kupista on "hiukan" matkaa kokoon H tai I. Ja nämäkin suurimmat koot ovat tavallisessa liiviliikkeessä ne viimeiset mitä saa ja suurinpiirtein yhtä ainoaa mallia. Ja kyllä se isorintainenkin kaunista päällepantavaa haluaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe