Tämä nyt ei välttämättä liity itsetyydytykseen, mutta minua kiinnostaisi tietää, kuinka moni pyystyy siihen oikeasti. Olen nähnyt luonnossa muutaman kymmenen naisen saavan orgasmin, mutta koskaan en ole ejakulaatiota nähnyt kuin elokuvissa, joissa se tuntuu olevan melko yleistä (epäilen, että niissä on kyse jostain tekemällä tehdystä tempusta, enkä muutenkaan ajattele että niillä olisi hirveästi tekemistä todellisuuden kanssa). Olisi vaan pirun kiihottavaa nähdä sellainen joskus luonnossa.
Kuinka usein teille naisille käy näin (siis ne joilla sitä esiintyy ollenkaan) ja tuleeko sitä tavaraa niin kuin elokuvissa joissa seinät ja lakanat kastuu, vai vähän maltillisemmin?
Naisen ejakulaatio
11
3484
Vastaukset
- jgufiycf.kc.
Naisen virtsaputken ympärillä olevat emättimen eteiseen avautuvat Skenen rauhaset voivat joillakin naisilla tuottaa pienen määrän eritettä, joka purkautuu orgasmin hetkellä. Tämä ei kuitenkaan edusta mitään "naispuolista ejakulaatiota", mutta erite ei myöskään ole virtsaa, kuten jotkut naiset luulevat tai pelkäävät.
Pitkään on kiistelty ja vain vähän kuitenkin tutkittu, voiko nainen oikeasti ejakuloida ja tapahtuuko sitä. Ilmeisesti hyvin pienellä osalla naisia sellaista tapahtuu. Kirkasta, hajutonta, väritöntä ja joskus maitomaista nestettä on kuvattu erittyvän naisen virtsaputkesta orgasmin aikana.
Naisen emättimestä valuva kosteus voi olla hyvinkin runsasta, ja joillakin - erityisesti alkoholin vaikutuksen alaisina olevilla - naisilla voi lirahtaa virtsaa yhdynnässä, joten ejakulaation tutkiminen haastatteluin on vaikeaa, ja siksi siitä on edelleen hyvin vähän luotettavaa tietoa.
Ejakulaatiota ei voi mitenkään opetella. - 51-vuotias
Aloin ejakuloimaan, kun erosin pitkästä avioliitosta ja sain fantastisen miesystävän. Se ei ole virtsaa ja sitä voi todella tulla suihkuten. Yleensä kuulemma vähän ennen orgasmia. Lakana kastuu, mutta kuivutessa ei onneksi haise.
Ejakuloiminen ei ole minulle tietoista toimintaa. En edes tiennyt moista olevan ennen kuin miesystäväni asiasta tiedusteli.
Uusimpien tutkimusten mukaan erite tulee naisen surkastuneesta eturauhasesta. Lieneeko sitten vähemmän surkastunut meillä ejakuloivilla? - eräs nainen
....joku taas ei...Tuo asia on niin yksilöllinen...Itse en ejakuloinut, kuin vasta nykyisessä suhteessa...(7 vuotta olin naimisissa...ennen eroa ilman orkkuja) Luulin eka et olin vaan "liian märkä" mut tajusin sitten että kun sain erittäin vahvan orgasmin, niin rupesin suorastaan tulvimaan.... jos ottaisin alapäästäni kiinni voisin ohjailla sen tosiaan vaikka seinille...mut ei siinä vaiheessa tulis mieleenkään,kun on huipulla....saan myös ns. tavallisia orgasmeja, joissa ei kastu joka ikinen paikka sängyssäni...Se ei todellakaan ole mitään virtsaa...joka niin väittää ei tiedä asiasta yhtään mitään!!!! Erittäin harva mies siihen pystyy...eli tuottamaan naiselleen sellaisen orgasmin! Miehen täytyy AIDOSTI olla kiinnostunut naisen nautinnosta, korostan vielä AIDOSTI....muuten ei KOSKAAN saa naiselle sellaista orgasmia, joka saisi naisen tulvimaan! Olen kohta 40 ja nyt vasta kohtasin elämäni uroksen!
- Minulla taas
päinvastoin; ensimmäinen poikaystäväni antoi sellaisia orgasmeja, että ejakuloin. Sen kyllä tosiaan huomaa ja erottaa.
Nyt olenkin 20 v odottanut, että saisin taas samanlaisia, mutta sellaista vastakappaletta ei ole löytynyt.
Eli parempi ehkä noin päin, kun sinulla on.
Tiedän mitä voisin saada, mutten saa. - Tuotan sulle nautinn
Minulla taas kirjoitti:
päinvastoin; ensimmäinen poikaystäväni antoi sellaisia orgasmeja, että ejakuloin. Sen kyllä tosiaan huomaa ja erottaa.
Nyt olenkin 20 v odottanut, että saisin taas samanlaisia, mutta sellaista vastakappaletta ei ole löytynyt.
Eli parempi ehkä noin päin, kun sinulla on.
Tiedän mitä voisin saada, mutten saa.Miten saisin sinuun yhteyden,minä voin tuottaa sinlle ne nautinnot.
- Panomies.
Kas kun tohtorit ei ole löytäneet naisilta niitä "surkastuneita etu- aikä takarauhasia" tai muitakaan "nestevarastoja". Kusta kyllä lirahtaa joskus aika moneltakin...
Kerran oli liian märkä nainen ja sen toosaa piti kuivata välillä. Sillä kun mahlat valui pitkin reisiä jo ennen panoja. - Parasta_72
Pitkän kokemuksen ja todella monipuolisen sukupuolielämän ansiosta saan nykyään suunnilleen joka kolmannen naisen ejakuloimaan. Useimmilta heistä on lentänyt nesteet ensimmäisen kerran elämässään kanssani. Mutta vaatii luottamusta ja todella kovaa kiihottumista.
- Susa88
Aina kun mieheni hyväilee minua klitoriksen kohdalta saan orgasmin. Yhdynnässä en ole kun kerran saanut orgasmin. Minulta ei ainakaan erity niin paljon limaa että lakanat kastuisi, mutta olen aina märkä kun aletaan seksiä harrastamaan. Kyllähän niitä tahroja tulee paljonkin lakanaan kun mieheni kanssa harrastetaan seksiä. Mutta yleensä se on sitä että kun ollaan rakasteltu niin miehestä ja minusta valuu lakanoille( tai milloin mihinkin) ylimääräiset spermat.
- *roiskis*
Olen lasten saamisen jälkeen "oppinut" ejakuloimaan. Nestettä tulee pahimmillaan todella paljon ja ruiskimalla (ei mitään pieniä tahroja lakanaan vaan peitot ja patjat litimäräksi...). Masturboimalla ejakuloin joka kerta (yleensä dildon kanssa), miehenkin kanssa joskus silloin tällöin. Hauskaa on. :D
- PiRRe 30
Kun sain ensimmäisen lapseni, niin opin hieromaan sauvalla niin, että ajakuloin. Miehen kanssa tullut kai kerran.
- Tietämätön..
Voiko vanhat mällit purskahtaa orgasmin aikana ulos vai oliko se juuri tätä ejakulaatiota? Kun siis mieheni tuli sisääni, pidettiin muutaman minuutin tauko ja jatkettiin, ja kun itse sain sitten orgasmin niin mies sanoi, että purskauttelin mällejä ulos, joten kumman mällit sieltä nyt oikein tuli...?
Kiinnostaisi tietää, sillä aiemmin en ainakaan ole ejakuloinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764