Mitä kokemuksia teillä on tästä sähkön toimittajasta? En ole tavannut näin epärehellistä toimintaa koko elämäni aikana. Erikoisen hankala tilanne on, jos vaihtaa energian tuottajaa ja tältä yhtiöltä on saatavaa tasauslaskussa. Itselläni on 70 euron saatava ja olen huomautellut sen suorituksesta Huuhtikuusta lähtien ja aina on erilainen veruke.
No, ensi viikolla laita perimykseen ihan periaateen takia.
Parhaimmat,- mitä kokemusta on, niin on Lahti Energia ja Pohjois- Karjalan Sähkö. Kaikki hoituu ajallaaan ja rehellisesti.
Suomen Energiayhtiö Oy
43
2566
Vastaukset
- tuttu laulu
Se on ihan tavallista että sähköyhtiössä hommat hoituu kuten pitää.
Ja sitten on tämä Suomen Energiayhtiö........ Enpä ole hyvää sanaa siitä kuullu.- Petetty asiakas
Ruotsalaisten omistama sähkönmyyjä petti asiakkaitaan. Lupasia sähköä 5 % halvemmalla kuin paikallinen sähköyhtiö ja nosti kahdenkuukauden päästä hinnan kalliimmaksi kuin paikallisella yhtiöllä. Oli pakko maksaa kalliimpaa hintaa vuoden ajan, koska muuten olisi joutunut maksamaan mittarinlukumaksun. Täydellinen huijarifirma!!!
- exmyyjä
Petetty asiakas kirjoitti:
Ruotsalaisten omistama sähkönmyyjä petti asiakkaitaan. Lupasia sähköä 5 % halvemmalla kuin paikallinen sähköyhtiö ja nosti kahdenkuukauden päästä hinnan kalliimmaksi kuin paikallisella yhtiöllä. Oli pakko maksaa kalliimpaa hintaa vuoden ajan, koska muuten olisi joutunut maksamaan mittarinlukumaksun. Täydellinen huijarifirma!!!
Ja tässä vaiheessa haluan huomauttaa että suomen energiayhtiöllä on paljon aliurakoitsija firmoja joilla on paljon nuoria ihmisiä töissä jotka saavat siitä opinto rahansa ja he eivät välttämättä tiedä että kyseinen tuote on mätä. joten heitä en suosittele haukkumaan. itse olin eräässä firmassa myymässä tätä samaa tuotetta. noh alkuunhan homma tuntui hyvältä ja kauppaa tuli... kunnes rupesin ihmettelemään miksi asiakkaat koko aja kertoivat että olette huijareita yms. noh päätin googlettaa firman ja POMPSIS. satoja viestejä siitä kuinka firma on läpimätä. eipä ollut kivaa myydä sen jälkee. Näin sitä myyjääkin viilataan linssiin!
- ml213.
exmyyjä kirjoitti:
Ja tässä vaiheessa haluan huomauttaa että suomen energiayhtiöllä on paljon aliurakoitsija firmoja joilla on paljon nuoria ihmisiä töissä jotka saavat siitä opinto rahansa ja he eivät välttämättä tiedä että kyseinen tuote on mätä. joten heitä en suosittele haukkumaan. itse olin eräässä firmassa myymässä tätä samaa tuotetta. noh alkuunhan homma tuntui hyvältä ja kauppaa tuli... kunnes rupesin ihmettelemään miksi asiakkaat koko aja kertoivat että olette huijareita yms. noh päätin googlettaa firman ja POMPSIS. satoja viestejä siitä kuinka firma on läpimätä. eipä ollut kivaa myydä sen jälkee. Näin sitä myyjääkin viilataan linssiin!
No, todellisuus on, miten koko Suomen energian Oy imago on epärehellinen. Uskon, miten,- jopa työntekijät .....k-o-u-l-u-t-e-t-a-a-n....... ja alistetaan epärehelliseen toimintaan. Puhn kokemuiksesta.
Itse harmillisesti maksoin laskun alkukuusta ja vaihdoin sähkön tuottajaa saman kuun puolivälissä. Harmillisesti jäin siis tasauslaskussa saajan puolelle ja tästäkös elämän tehtävä alkoi. Laskutusta ei millään saatu kohdalleen ja erikoisesti ei haluttu maksaa asiakkaalle päin.
No,- jos "Herra suo ja elämme", niin lupasivat maksaa,- jälleen kerran, ensikuun puolella (kolmen viikon aikana). Maksettava summa oli kylläkin n 16 euroa pienempi,mutta olkoon.
Erikoisinta tässä on, miten todella työntekijät on opetettu vaslehtelemaan ja eri työntekijät on kertoneet n 8 eri tarinaa miksi laskutus ei onnistu. S-ä-ä-l-i-t-t-ä-ä................... kyllä heitä tallaisen työnantajan palveluksessa.
Niin, syyttömiähän työntekijät on kun heidän tulee toimia työnantajan/sa toimintatapaan alistuen. Uskon ehdottomassti, miten jokainen henkilö,- jonka kanssa asioin, niin taidooiltaan ja kyvyiltään olisi laskeskellut laskuni oikein alle 5 min. Mutta heille on annettu käyttytymistapa toimia tilanteessa.
PS.
Suomen energia Oy asiakkaat. Kun vaihdatte sähkön toimittajaa, niin laskekaa itse, ettette jää saajan puolelle.Tasauslasku ei onnistu normaalisti kuin perintätoimiston kautta kuten tapauksessani. Suomessa ei ole kuulemma säädöstä, missä ajassa tasauslasku on maksettava. No, asiakkaan tulee tietysti maksaa se eräpäivään mennessä, mutta vastapuolelle ei ole säädetty takarajaa. - ml213.
ml213. kirjoitti:
No, todellisuus on, miten koko Suomen energian Oy imago on epärehellinen. Uskon, miten,- jopa työntekijät .....k-o-u-l-u-t-e-t-a-a-n....... ja alistetaan epärehelliseen toimintaan. Puhn kokemuiksesta.
Itse harmillisesti maksoin laskun alkukuusta ja vaihdoin sähkön tuottajaa saman kuun puolivälissä. Harmillisesti jäin siis tasauslaskussa saajan puolelle ja tästäkös elämän tehtävä alkoi. Laskutusta ei millään saatu kohdalleen ja erikoisesti ei haluttu maksaa asiakkaalle päin.
No,- jos "Herra suo ja elämme", niin lupasivat maksaa,- jälleen kerran, ensikuun puolella (kolmen viikon aikana). Maksettava summa oli kylläkin n 16 euroa pienempi,mutta olkoon.
Erikoisinta tässä on, miten todella työntekijät on opetettu vaslehtelemaan ja eri työntekijät on kertoneet n 8 eri tarinaa miksi laskutus ei onnistu. S-ä-ä-l-i-t-t-ä-ä................... kyllä heitä tallaisen työnantajan palveluksessa.
Niin, syyttömiähän työntekijät on kun heidän tulee toimia työnantajan/sa toimintatapaan alistuen. Uskon ehdottomassti, miten jokainen henkilö,- jonka kanssa asioin, niin taidooiltaan ja kyvyiltään olisi laskeskellut laskuni oikein alle 5 min. Mutta heille on annettu käyttytymistapa toimia tilanteessa.
PS.
Suomen energia Oy asiakkaat. Kun vaihdatte sähkön toimittajaa, niin laskekaa itse, ettette jää saajan puolelle.Tasauslasku ei onnistu normaalisti kuin perintätoimiston kautta kuten tapauksessani. Suomessa ei ole kuulemma säädöstä, missä ajassa tasauslasku on maksettava. No, asiakkaan tulee tietysti maksaa se eräpäivään mennessä, mutta vastapuolelle ei ole säädetty takarajaa.Siis vaihdoin sähkön toimittajaa viime vuoden Maaliskuun alussa eli lähes vuosi sitten ja perintätoimiston avullakaan en vielä ole saanut saataviani Suomen Energia Oy;ltä.
Jos asiakas ei turvaudu perintätoimistoon, niin on turha toivoa asioiden hoitumista. - ml213.
exmyyjä kirjoitti:
On täysin mieletöntä haukkua tai purkaa kiukkuaan Suomen Energian työntekijöihin. Todellisuus on se, että heidän tulee käyttäytyä työnantajansa mielikuvan mukaan,- jos meinaavat olla palkkalistoilla.Tyhmempikin tämän tajuaa.Sääli heitä.
- SSS..............SSS
Kannattaisikohan tuollaisesta yhtiöstä tehdä ihan blogi kirjoitus, johon kaikki voivat kommentoida ja arvostella ja - merkeillä sen toimintaa. Kyllä sellaisella kirjoituksella on vaikutusta yrityksen toimintaan.
Tosi surkeaa, jos asiat joutuu hoitamaan perimällä. Toivottavasti laskussa on hyvitettävä summa ilmoitettu, niin silloin perittävä summa on riidaton, jolloin sen voi laittaa perinttään, kun kohtuullinen maksuaika on mennyt. Kohtuullinen maksuaika on yleensä 14 vrk.
Itselleni tarjottiin sopimusta, mutta en nyt muista oliko kyseessä juuri mainittu firma. Firma tarjosi viime kesänä edullista sähköä north pool hintaan, eli kulutusajankohdan mukaisella hinnalla. Myyjä ilmoitti hinnat esimerkkinä ja lopulta tuli tarjous kirjallisena. Heitin kyllä tarjouksen roskiin, kun huomasin sen olevan huijausta. Hinta ilmoitettiin ilman veroja, joka ei ole yksityiskaupan lakien mukaan. Ajankohdassa sähkön hinta oli edullinen, mutta vain sillä hetkellä, sillä hinnat lähtevät nousemaan aina talveksi, tarkistin tämän north pool hinnastosta ja muutenkin seuraan sähkönhintaa teksti telkkarista.
Lopullisia kustannuksia laskiessa tarjous olisi vuosisektorilla tullut jonkin verran kalliimmaksi kuin paikallisen sähköyhtiön tarjous (Suur-Savon Sähkö). Toisaalta, mitenköhän nyt olisi käynyt, kun on ollut sähkökatkoksia, olisiko uusi firma korvannut, niinkuin Suue-Savo. Ilmoitus vain Suur-Savolle, niin asiat ovat kunnossa, hyvittävät katkokset seuraavassa laskussa, ja siitä aiheutuvat muutkin kulut, kunhan kulut ovat todellisia, eli ne pitää pystyä esittämään.
Varokaa huojareita!!!!- teinipissis666
Voi elämän kävyt! Jos nyt olisit kilpailuttanut suur savon sähkön toiseen firmaan ei siltä uudelta firmalta voi mitää vaatia koska suur savon sähkö omistaa siel päin suomea ne sähkö verkot ja on velvollinen niitä huoltamaan. eli kun kilpailuttaa sähkönsä niin silloin paikalline yhtiö velottaa sähkön siirrosta ja uusi sähkö yhtiö velottaa käyttö sähköstä. Eli sitä siirtoa ei voi edelleenkään kilpailuttaa suomessa. Joten tapahtu mitä tahansa niin suur savon sähkö hoitaa kaikki sähkö korjaukset ja korvaukset niin kauan kun tönösi on siel pystyssä. kilpailuttamalla säästetään käyttösähkön hinnassa.
- Huijarifirma
Uskomatonta miten ihmiset eivät opi vieläkään. Tuttavani siirsi tietämättään sähkön toimituksen tälle toimittajalle ja nyt on ihmeissään mitä tuli tehtyä. Valistakaa nyt hyvät ihmiset tuttavianne, ettei tyhnmyyksiä synny.
- Hyvä muistaa..
Tämä vielä??
- ettänäin..
Itse maksan käyttö sähkö ko. yhtiölle ja pois en ole vielä ollut vaihtamassa, joten haukkuja ei ole. Sähkö lasku halventunut sen minkä lupasivat. Entisellle sähkön toimittajalle maksan edelleen siirrosta. Sitä kun ei voi kilpailluttaa ja hehän verkon toimivuudesta vastaavat.
- huomio...
"Itse maksan käyttö sähkö ko. yhtiölle ja pois en ole vielä ollut vaihtamassa, joten haukkuja ei ole. Sähkö lasku halventunut sen minkä lupasivat".
Kun joskus vaihdat sähköntoimittajaa, niin satasesta vetoa, ettei tasauslasku ole oikein. Oletpa saaja tai maksaja. - Nyk. ESE
huomio... kirjoitti:
"Itse maksan käyttö sähkö ko. yhtiölle ja pois en ole vielä ollut vaihtamassa, joten haukkuja ei ole. Sähkö lasku halventunut sen minkä lupasivat".
Kun joskus vaihdat sähköntoimittajaa, niin satasesta vetoa, ettei tasauslasku ole oikein. Oletpa saaja tai maksaja.Minä olin Suomen energiayhtiön asiakas takuu-hinnan ajan. Sen jälkeen vaihdoin paikalliselle energiayhtiölle kun tarjosivat kilpailukykyisen hinnan. Vaihdos onnistui minulla hyvin, ja SEY maksoi tasauksessa minulle minkä olin liikaa maksanut.
Omalla kokemuksella voin suositella, koska mitään ongelmia ei tullut eteen. Saisivat takuuhinnan jälkeen pitää hintansa hiukan halvempana niin olisin voinut jäädä asiakkaaksi.
- aloittaja..
ettänäin:lle.
Tarkkaile laskutusta/hinnoittelua ja mieti tarkkaan kun joskus vaihdat sähkön tuottajaa eli ole sinä tasauslaskussa maksajan puolella, niin pääset normaalisti eroon firmasta.
Niin, tulee muuten hieman yli vuosi aikaa kun vaihdoin tuottajaa ja lupauksista huolimatta tasauslasku on suorittamatta. Mutta, eniten ihmettelen heidän työntekijöiden tilaa eli miten ihminen voi alentua pitkäkestoisesti epärehellisyyteen.
Firmahan imangoltaan voi olla epärehellinen, mutta monasti työntekijät eivät alennu tähän toimintaan, vaan lopettavat työsuhteen. Kyseessähän on tietoinen asiakkaan harhaanjohtaminen. - Gyuinside
Käykää katsomassa ja osallistukaa keskusteluun. Toistaiseksi vielä aika yksi puolista.
http://suomenenergiayhtio.blogspot.com/2011/06/suomen-energiayhtio-oy.html#comments
-Guyinside- Sivusta seurannut...
Ei epäilystäkään kenen piikkiin keskustelut. Arkitodellisuus on aivan toinen. Asiakkaiden kusettaja ja siinä Suomen ykkönen ja taitavin.
- rehellisyyttä vaaliv
Julkaiskaapa niiden mielipiteet, joita olette kusettaneet.
- hiljaista...
Vieläkö tämä huijari firma lie toiminnassa?
- !!
!!
- lisää kilpailua
Olin SEY:n asiakas heidän tarjousaikansa verran jonka jälkeen vaihdoin ESE:en. Vaihto sujui ongelmitta, palauttivat minulle tasauksesta rahat kivuttomasti. Olin tyytyväinen asiakas mutten halunnut maksaa heidän kampanjan jälkeistä hintaa.
- yrityksen imangosta.
lisää kilpailua kirjoitti:
Olin SEY:n asiakas heidän tarjousaikansa verran jonka jälkeen vaihdoin ESE:en. Vaihto sujui ongelmitta, palauttivat minulle tasauksesta rahat kivuttomasti. Olin tyytyväinen asiakas mutten halunnut maksaa heidän kampanjan jälkeistä hintaa.
Jos Suomen energiayhtiö kertoo avoimesti perintätoimistolle, ettei asiakkaan laskujen maksamisessa ole koskaan ollut huomauttamista tms, mutta Suomen lain mukaan tasauslaskun maksamiselle ei ole lakisääteistä takarajaa.
Eikö tämä ilmennä selkeää epärehellisyyttä yritystoiminnassa.Näitä tapauksia on todella paljon eli kyse on tietoisesta epärehellisyyden harjoittamisesta. Ei yksittäisistä tapauksista. - korjaus....
yrityksen imangosta. kirjoitti:
Jos Suomen energiayhtiö kertoo avoimesti perintätoimistolle, ettei asiakkaan laskujen maksamisessa ole koskaan ollut huomauttamista tms, mutta Suomen lain mukaan tasauslaskun maksamiselle ei ole lakisääteistä takarajaa.
Eikö tämä ilmennä selkeää epärehellisyyttä yritystoiminnassa.Näitä tapauksia on todella paljon eli kyse on tietoisesta epärehellisyyden harjoittamisesta. Ei yksittäisistä tapauksista.Kyse on siis Suomen Energiayhtiön imagosta.Ei imangosta.
- kilpailuttaminen...
Kunkahan moni kuluttaja on tietämätön tämän energian toimittajan tavoista. Työpaikallani oli keskustelua tästä toimittajasta ja moni ei ollut edes kuullut koko toimittajasta. Itsellenikin oli yllätys.Itse heitän tämän toimittajan kokonaan kilpailuttamisen ulkopuolelle, olipa hintataso mikä tahansa.
- sähkönkuluttaja
Ihan paska firma. olin 3 kuukautta pois kotoa ja mulla oli kaikki sähkölaitteet pois päältä. Töpselit oli vedetty pois pistokkeista ja jääkaapistakin oli vedetty töpseli pois päältä.siltin sain joka kuulta sähkölaskun 60 euroo kuulta vaikka en sähköä käyttänyt.Mulla oli myös sähkökaapista pääkytkin pois päältä. siltin sain sähkölaskuja. soitin perkele sinne firmaan ja kirosin et miten voi olla mahdollista et ole kuluttanut sähköä kun en ollut kotona 3 kuukauteen. Ei sieltä sanut mitään kunnon vastausta. Lopulta sain selityksen et ne oli arvioinut mun sähkönkulutuksen aikaisempien laskujen perustella. Et miten vittua sekin voi olla mahdollista vaan arvioida kun se ei ole sama kun oikeesti kuluttaa sitä sähköö.
- kulutus....
Sähkön kulutukseen ei toimittajalla ole mitään tekemistä.Hintaan kylläkin.
- sivusta kuunnellut
Tampereella etäluku ei kuulemma ole käytössä. Eivätkä mittarit muutenkaan toimi. Arviolaskuttavat.
- joskus kuullut...
Vieläkö tämä sähköntoimittaja on voimissaan? Vai onko asiakaat jo viisastuneet.
- Hujatuksi tullut
Suomen Energiayhtiö Oy on hujjareitten hujjari, omakohtainen kokemus yhtiöstä vaihdettuani sähkön toimittajaa. Tasauslaskua pyydetty toistuvasti,aina tulee uusia selityksiä ,milloin pankkiyhteydet ei toimi tai laskutus henkilöstö on koulutuksessa jne.............
VAROKAA TÄTÄ YHTIÖTÄ mikäli olette kyseisen yhtiön asiakkaita kehoitan vaihtamaan sähkön toimittajaa.
Terveisin Huijatuksi tullut - sivusta seuraillut..
Mistä ihmeestä riittää tälle Suomen Energia OY:lle hönötettäviä asiakkaita???
Eikö kaikki kuluttajat todella tiedä tämän firman toimintatapaa?? - nimi muistiin...
Nostin tämän huijarifirman esille, jota kannattaa varoa kun kilpailutatte sähkön toimittajaa.
- Market Energia
No katsokaa sitten tätä:
Market Energia jatkaa hämäräkauppaa
http://www.talouselama.fi/uutiset/market energia jatkaa hamarakauppaa/a6...
Yllätyslaskuja lähettävästä sähkökauppiaasta tulvii valituksia
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/03/17/yllatyslaskuja-lahettavast...
http://www.talouselama.fi/uutiset/market energia jatkaa hamarakauppaa/a6...
Yllätyslaskuja lähettävästä sähkökauppiaasta tulvii valituksia
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/03/17/yllatyslaskuja-lahettavast...
Keskustelua tästä yhtiöstä omanan otsikkonaan : http://keskustelu.suomi24.fi/node/10223922
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10223922 - kuka tietää
Vieläkö tää on toiminnassa.
- Mievuan
On toiminnassa
- mieleen pantavaa..
Mievuan kirjoitti:
On toiminnassa
Toiminneeko vielä samalla nimellä, että tietää ihmiset varoa? Ovathan nuo lukijat ainakin kiinnostuneet sivun lukijamäärästä päätellen.
- valveutunut.
mieleen pantavaa.. kirjoitti:
Toiminneeko vielä samalla nimellä, että tietää ihmiset varoa? Ovathan nuo lukijat ainakin kiinnostuneet sivun lukijamäärästä päätellen.
Asian kun muistaa niin hyvin pärjää eli pysyy kaukana koko yhtiöön liittyvissä asioissa.
- ml213.
Tänään Radion uutisissa käsiteltiin tämän energiatuottajan puuhasteluja. Valitettavasti kuulin vain osan uutisesta. Nimen ja miten energian tuottajaan ei ole saatu yhteyttä.
Jos kuuntelit tiedotteen, niin mitä asiaa uutisessa käsiteltiin.- ml213.
tämä? kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/suomen_energiayhtio_oy_myontaa_virheensa_markkinoinnissa/6091902
http://yle.fi/uutiset/kuluttajavirasto_paheksuu_sahkonmyyjan_myyntitapoja/6090676Jokainen voi mielessään pohtia, onko mitään järkeä olla osallisena tukemassa tämän tasoista energian toimittajaa. Jos jokainen sähkön kuluttaja haluaisi osallistua omalta osaltaan sähkön toimittajien kilpailuun, niin ensimmäinen teko /askel on vaihtaa Suomen Energia Oy:stä toiseen toimittajaan.
Tänä päivänä tämän tasoisen toimittajan toiminta tyrhetyisi alkuunsa, jos sinä olisit aktiivinen. Aktiivinen tukemaan vain rehellisellä pohjalla toimivia energian tuottajia.Pitkässä juoksussa tästä aktiivisesta toiminnasta hyötyisi asiakkaat ja kaikki energian toimittajat. - onko munaa??
ml213. kirjoitti:
Jokainen voi mielessään pohtia, onko mitään järkeä olla osallisena tukemassa tämän tasoista energian toimittajaa. Jos jokainen sähkön kuluttaja haluaisi osallistua omalta osaltaan sähkön toimittajien kilpailuun, niin ensimmäinen teko /askel on vaihtaa Suomen Energia Oy:stä toiseen toimittajaan.
Tänä päivänä tämän tasoisen toimittajan toiminta tyrhetyisi alkuunsa, jos sinä olisit aktiivinen. Aktiivinen tukemaan vain rehellisellä pohjalla toimivia energian tuottajia.Pitkässä juoksussa tästä aktiivisesta toiminnasta hyötyisi asiakkaat ja kaikki energian toimittajat.Kyllähän kauppa -alalla toiminta olisi toisella tasolla, jos jokainen asiakas reagoisi epäreiluun kauppiaaseen.Olipa kyseessä minka alan toiminta tahansa. Kauppiaan epärehellisyyteen tulisi asennoitua siten kuin olisi huumekauppias eli pysyä kaukana.
Ongelma vaan on siinä kun miehillä ei ole munaa toimia. Ovat niitä vellihousuja.
- ml213.
Totuus Suomen energia Oy:stä on miten he tietoisesti tekevät vääryyttä ja ovat tietoisesti epärehellisiä. Siis epärehellisyyteen liittyy myös henkilökunta,- joka on ohjeistettu toimimaan ohjeiden mukaisesti.
Omalla kohdallani kävi niin, että käytin perintätoimistoa tasauslaskun saamiseen. Energian toimittaja kertoi perintätoimistolle, ettei tasauslaskun maksamiselle löydy lakisääteistä aikamääritystä maksamisen suhteen ja tähän vedoten Suomen Energia Oy ei ole suorittanut tasauslaskua.
Laskun suuruus ei tosin ole kuin n 75€, mutta toiminta ilmentää tietoista epärehellisyyttä. Sekin oli huvittavaa, miten he tarjosivat alussa mitä ihmeellisimpiä summia,- vaikka molemmilla osapuolilla oli tiedossa kulutettu energiamäärä jamaksetut laskutukset.
Kokemuksen perusteella sanon. Kun vaihdatte rehelliseen energian toimittajaan, niin laskekaa tarkkaan, ettete ole saajan osassa,- vaan maksajan. Näin pääsette eroon epärehellisestä toimittajasta ilman ongelmia ja tasalasku on oikeuden mukainen,- niin jos sinä toimit rehellisesti. - Munallinen.
Nyt olisi sähkön käyttäjillä yhteinen näytönpaikka saada epärehellinen energian tuottaja kuriin. Eo ole ainakaan rahasta kiinni, vaan asiaan kiinnostumisesta.
Jos jokaisella Suomen Energiayhtiö Oy :n asiakkaalla olisi munaa ja asiakas vaihtaisi energian tuottajansa rehelliseen tuottajaan. Miksi muuten itkeä kuluttajasuojan puoleen kun ei toimita ajoissa? Ainakin asia on nyt jo tiedossa.
Minä toimin jo.Minua ei kuseteta ja en tuo muiden kusettajaa. - huijarit....
Huijaus huipussaan!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232