moi... minkä ikänen ja mistä päin dj el on..? ja mikä sen oikee nimi on..?
Dj El
11
1519
Vastaukset
- jippo
Sen nimi on vissin Kristoffer
- PikkuGfani
17wee ja se on suomenruotsalainen....hyvä ku tuli jääkiekkopelissä tasapeli ni sille ei oo välii....
- jiigee
Miten dj el on muka saman ikänen ku pikkuG, ja djel ajo autoo???
- kenguru
tyhmä!!!...mitennii ei oo välii?!??!...ite oon SR ja kannusta Suomea en Ruotsia.....ja olin Kanuckien puolel finaalis...
- PikkuGfani
jiigee kirjoitti:
Miten dj el on muka saman ikänen ku pikkuG, ja djel ajo autoo???
se sit ajo autoo???
- El-fani
kenguru kirjoitti:
tyhmä!!!...mitennii ei oo välii?!??!...ite oon SR ja kannusta Suomea en Ruotsia.....ja olin Kanuckien puolel finaalis...
Kun maikkarilta ja mtv3 ole se Royal Family nii se kyllä ihan itse sanoi et on 17wee!!
- PikkuGfani
kenguru kirjoitti:
Ai et oon tyhmä??? Mistä niin päättelit? Se oli tarkotettu vähän niinku "hauskaks"jutuks,mut joko se oli huono tai sulla ei oo yhtään huumorintajuu... Veikkaan toista vaihtoehtoo vaik ei se kovin hyvä juttukaan ollu...Ja voihan olla et se ois ollu Ruotsin puolel ja sit "helpottu" ku tuli tasapeli.
- Joku
PikkuGfani kirjoitti:
se sit ajo autoo???
hmm.. mitä te ihmiset sen sukunimellä teette? :D
- juup
Mikä sen sukunimi on?
- Mipez91
Sen sukunimi on Hindström... ainakin väittävät näin... olin eilen Pikku-Gn konsertis... mul on EL iltä kolme nimmaria... =)ja jos etitte kuvia ni se on Ircssä nickillä eL__
- jiigeeö
Mipez91 kirjoitti:
Sen sukunimi on Hindström... ainakin väittävät näin... olin eilen Pikku-Gn konsertis... mul on EL iltä kolme nimmaria... =)ja jos etitte kuvia ni se on Ircssä nickillä eL__
ja mikä sen etunimi muka on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000