sopiiko ensimmäiseksi vuokrahevoseksi Lv?? ku mä olen vuokraamassa hevosen kesäksi, mutta kun olen kahden vaiheilla... no, risteytysponi vaiko LV...? oon ihan hukassa.. :) voisko joku vaik kertoo minkälaisen hevosen vuokras, ku vuokras EKAN kerran?? kiitti jo etukäteen niille jotka vastas mulle..
sopiiko...?
3
211
Vastaukset
- rallatirallati...
No jos oot aika kokematon, niin se poni kuullostaa ehkä turvallisemmalta.. mutta jos oot suht kokenut ja pidät kuumemmista tapauksista niin sitte LV.. En siis tarkota että kaikki lämpöset olis mitenkää kuumakalleja aina, tai sitte että risteytysponit kaikista turvallisimpia.. kunhan jotain kirjottelen.. Sunhan se on päätettävä.. kumpi on sopivampi? Iso LV (?) vai pieni (?) poni.. tsemppiä! :)
- Hapsu
Itse vuokraan issikkaa pari krt viikkoon... itse ehkä ennemmin suosittelisin ponia, mut tietty ihan itsestäs kiinni! riippuuhan se paljon heppojen luonteista ja miten paljon osaavat, plus omasta tasostasi ja mitä ylipäätään haluat vuokrahepaltasi. Mut hyvä juttu jos on varaa valita.
- *maikki*
en oo vielä päättänyt kumman otan, koska mä meen koeratsastaan sen LM, niin sitten mun pitää päättää... :) ei se LM oo mikään kuumakalle, mutta ei mikään sylivauva.. :) mä ite haluaisin vuokrata molemmat, mutku en voi....... :( viimeistään ens viikolla pitää päättää..
-kiitos ku laitoitte asiallisia vastauksia-
P.S. kaikki jotka vuokraa joskus tässä hepan/ponin, niin kirjotelkaa mulle mailiin...olis nimittäin kiva kertoo kokemuksista. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1814334Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734211Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks602329Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582281- 582184
- 531836
- 281487
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101298Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171248- 601159