Terve,
Kysyisin teiltä gurut vinkkejä, miten kannattaisi sijoittaa 200 000 €?
Hyviä ideoita otetaan vastaan! :)
Miten sijoittaisit 200 000 euroa?
19
5177
Vastaukset
- ...
50 % vaikka johonkin vakaaseen korkopohjaiseen "sijoitusvakuutukseen".
Puolet sitten vaikka baltian / venäjän rahastoihin, vaikka sijoitusvakuutuksen kautta myöskin...
Muutamia esimerkkejä esim. Elite, FIM Russia...
Katsoppa http://www.morningstar.fi/ ja vertaile rahastoja..
Päivittäistä seuruilua vaan ja äkkiä kotiutus jos venäjän markkinoilla jotain radikaalia tapahtuu..- Neuvoton!
Miten on tuo verkostomarkkinointi? Esimerkiksi se uusi ClixoGaming?
- seksihullu
Neuvoton! kirjoitti:
Miten on tuo verkostomarkkinointi? Esimerkiksi se uusi ClixoGaming?
Oliko se Clito Gaming ? seksillä voi tehdä rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Muuten toi clitogaming on homojen juttuja,ei millään pahalla mutta paska haisee.
- suursijoittaja
Nokiaa koko rahalla!
- BRAB
..ihan millainen tuotto-odotuksesi,millainen riskinsietokyky,kuinka pitkä sijoitusaika jne...
- oskeyhtiö
tietenkin osakehuoneistoihin on jatkuvat tulot ja menot,arvonousu 100% n10v.
- TST
Iästä ja sijoitushorisontista, perhesuhteista jne. blaa blaa riippumatta:
- Jos ikä>50/pieni eläke: Maksimit eläkevakuutukseen itselle/miehelle/naiselle ennen kuin lainsäädäntö muuttuu ja kulutkin huomioiden. Ja tietenkin nämä standardit omaisuuden kikkailut jälkipolville:)
- Pieni kassa lyhyen koron rahastoon.
- Loppu hajautetusti 15% eurooppa 25% yhdysvallat ja mitä jää Aasian perukoille/Tuo Eurooppa osuus "putkijohdannaisiin".
Itse olen hieman negatiivinen ja voisin jopa ajatella ostavani öljyä ja kultaa, sekä euroopan puolen myyntijohdannaisia... mutta vain varuiksi:) 0 - patterson
Sijoittaisin businekseen mikä antaisi puhdasta tuloa sinulle saman verran joka kuukausi.
Sijoitettava summa noin 80.000 Eur.
Loput löisin käyttötilille.
Ja tämä ei siis ollut vitsi. - YRITTÄJÄ
Osta metsää tai mökki leviltä.Kun ostat mökin leviltä niin saat vuokra tuloja aika kivasti.Metsä on yks varmimpia sijoitus kohteita.Pörssi osakkeissa on aika suuri riski eikä koskaan tiedä vaikka tulee romahdus.
- omistaja
kunnon metsää mistä saisi lähivuosina kunnon tuloja, ei ole myynnissä realistiseen hintaan. jos ajattelee sadan vuoden päähän niin tottakai kannattaa ostaa minkälaista metsää vain, jos sen sit hoitaa pitää kunnossa.
- Sologdin
kovan kännin.
- Eikä kerro muutkaan
Näköjään moni ehdotteli sijoituskohteita, joissa osa rahoista siirrettäisiin heidän taskuunsa. Tämmöistä tämä on sijoitusmarkkinoilla. Yhtä huijausta.
- Talousnero
Ostaisin silakoita koko rahalla. Ovat tosi hyvia ja ne mita et itse jaksa syoda voit myyda torilla tai lahettaa avustuksena Afrikkaan (verovahennyskelpoinen)
T: Talousnero - MINä
Sijoita se viinaan ja naisiin - jurpo!!!
- ZZZZ
... voisi vaikka laittaa johonkin turhuuteen.
- Slotte
Ehdottomasti:
http://www.avenir.fi
Varmaa, korkeata tuottoa.- Lance
Voi teitä hupsuja suomalaisia. Ei 200,000e 'llä osteta mitään 'viina ja naisia' ellei sitten ole ihan perskylän huussista haettu aivot. Ne pistetään poikimaan tai sitten vaikka eletään koroilla (eipä suomalaisten pankkien korolla tolla summalla elä mutta vaikkapa USA'ssa 7.4% vuosikorolla voi miljoonalla elellä ihan kivasti.)
- veivaaja
Sijoita minuun. Voit tehdä dokumentin miten kadottaa omaisuus seitsemässä päivässä ja ansaita sillä miljoonia.. Ihan oikeesti anna mulle ne rahat! Prkl. heti!
- Rapuritirallaa
Noilla mä eläisin kivasti loppuelämäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004236203- 242429
- 2042304
- 1141668
- 1231641
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836