Miten sijoittaisit 200 000 euroa?

Neuvoton!

Terve,

Kysyisin teiltä gurut vinkkejä, miten kannattaisi sijoittaa 200 000 €?
Hyviä ideoita otetaan vastaan! :)

19

5294

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

50 % vaikka johonkin vakaaseen korkopohjaiseen "sijoitusvakuutukseen".
      Puolet sitten vaikka baltian / venäjän rahastoihin, vaikka sijoitusvakuutuksen kautta myöskin...

Muutamia esimerkkejä esim. Elite, FIM Russia...

Katsoppa http://www.morningstar.fi/ ja vertaile rahastoja..

Päivittäistä seuruilua vaan ja äkkiä kotiutus jos venäjän markkinoilla jotain radikaalia tapahtuu..

• Neuvoton!

Miten on tuo verkostomarkkinointi? Esimerkiksi se uusi ClixoGaming?

• seksihullu
        Neuvoton! kirjoitti:

Miten on tuo verkostomarkkinointi? Esimerkiksi se uusi ClixoGaming?

Oliko se Clito Gaming ? seksillä voi tehdä rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
        Muuten toi clitogaming on homojen juttuja,ei millään pahalla mutta paska haisee.

• suursijoittaja

Nokiaa koko rahalla!

• BRAB

..ihan millainen tuotto-odotuksesi,millainen riskinsietokyky,kuinka pitkä sijoitusaika jne...

• oskeyhtiö

tietenkin osakehuoneistoihin on jatkuvat tulot ja menot,arvonousu 100% n10v.

• TST

Iästä ja sijoitushorisontista, perhesuhteista jne. blaa blaa riippumatta:

- Jos ikä>50/pieni eläke: Maksimit eläkevakuutukseen itselle/miehelle/naiselle ennen kuin lainsäädäntö muuttuu ja kulutkin huomioiden. Ja tietenkin nämä standardit omaisuuden kikkailut jälkipolville:)
      - Pieni kassa lyhyen koron rahastoon.
      - Loppu hajautetusti 15% eurooppa 25% yhdysvallat ja mitä jää Aasian perukoille/Tuo Eurooppa osuus "putkijohdannaisiin".

Itse olen hieman negatiivinen ja voisin jopa ajatella ostavani öljyä ja kultaa, sekä euroopan puolen myyntijohdannaisia... mutta vain varuiksi:) 0

• patterson

Sijoittaisin businekseen mikä antaisi puhdasta tuloa sinulle saman verran joka kuukausi.
      Sijoitettava summa noin 80.000 Eur.

Loput löisin käyttötilille.

Ja tämä ei siis ollut vitsi.

• YRITTÄJÄ

Osta metsää tai mökki leviltä.Kun ostat mökin leviltä niin saat vuokra tuloja aika kivasti.Metsä on yks varmimpia sijoitus kohteita.Pörssi osakkeissa on aika suuri riski eikä koskaan tiedä vaikka tulee romahdus.

• omistaja

kunnon metsää mistä saisi lähivuosina kunnon tuloja, ei ole myynnissä realistiseen hintaan. jos ajattelee sadan vuoden päähän niin tottakai kannattaa ostaa minkälaista metsää vain, jos sen sit hoitaa pitää kunnossa.

• Sologdin

kovan kännin.

• Eikä kerro muutkaan

Näköjään moni ehdotteli sijoituskohteita, joissa osa rahoista siirrettäisiin heidän taskuunsa. Tämmöistä tämä on sijoitusmarkkinoilla. Yhtä huijausta.

• Talousnero

Ostaisin silakoita koko rahalla. Ovat tosi hyvia ja ne mita et itse jaksa syoda voit myyda torilla tai lahettaa avustuksena Afrikkaan (verovahennyskelpoinen)

T: Talousnero

• MINä

Sijoita se viinaan ja naisiin - jurpo!!!

• ZZZZ

... voisi vaikka laittaa johonkin turhuuteen.

• Slotte
      • Lance

Voi teitä hupsuja suomalaisia. Ei 200,000e 'llä osteta mitään 'viina ja naisia' ellei sitten ole ihan perskylän huussista haettu aivot. Ne pistetään poikimaan tai sitten vaikka eletään koroilla (eipä suomalaisten pankkien korolla tolla summalla elä mutta vaikkapa USA'ssa 7.4% vuosikorolla voi miljoonalla elellä ihan kivasti.)

• veivaaja

Sijoita minuun. Voit tehdä dokumentin miten kadottaa omaisuus seitsemässä päivässä ja ansaita sillä miljoonia.. Ihan oikeesti anna mulle ne rahat! Prkl. heti!

• Rapuritirallaa

Noilla mä eläisin kivasti loppuelämäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 69
      1350
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe