Onko jossain päin jo selvillä?
Puolukan hinta 2010?
10
2193
Vastaukset
- Hinta..
Tukkuhinta, poimijahinta, suoramyyntihinta.
Itse myyn suoraan kiinnostuneille 4-5 euroa litra, ensi viikolla 4-5 euroa kilo.
laita meiliä jos tarvitset pääkaupunkiseudulla.
winwin64 at gmail.com- Epätietoonen
Poimijahintaa tosiaan tarkotin :-)
- ##+###
Epätietoonen kirjoitti:
Poimijahintaa tosiaan tarkotin :-)
eri hinnat näköjään. Täällä marjan ostajat maksavat poimijalle 90 senttiä kilosta.
- Puolukka.
##+### kirjoitti:
eri hinnat näköjään. Täällä marjan ostajat maksavat poimijalle 90 senttiä kilosta.
Näin Oulussa
- mikäliejoku
Puolukka. kirjoitti:
Näin Oulussa
myydä noille tukkuliikkeille kun suoraan kuluttajille, eihän siitä jää kun känsät käteen euron kilohinnalla!
- pou-lukka
Kainuussa hinta 13.9.2010 puolukan poimijalle, roskainen 1.20e puhdistettu 2.70e.
- kaikki metsään.
satakunnassa maksetaan roskainen 2.00€ puhdas 3.00€
- metsässä ollaan
kaikki metsään. kirjoitti:
satakunnassa maksetaan roskainen 2.00€ puhdas 3.00€
Missä päin satakuntaa? Hyvän oloinen hinta
- puo-lukka
marjastuskauden lopussa ostohinnat puolukka 1.70e puhdistettu 2.80e
- AINA NÄIN
puo-lukka kirjoitti:
marjastuskauden lopussa ostohinnat puolukka 1.70e puhdistettu 2.80e
Entä mikäs hinta olisi minun käsin täysin puhtaana keräämille puolukoille.
Pudottelen jopa sormien väleistä pienemmät marjat pois.
Lisäksi pyrin keräämään hallan panemia vesipuolukoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877