Olisko kenellekkään käynyt niin paskasti kuin minulle että häntäluusta on nikama irrallaan? Sanottiin että menee 2-3 vuotta ennen kuin se luutuu takaisin, eli tätä helvettiä pitäisi kestää vielä toiset puolitoista vuotta.. Kokemuksia kellään?
häntäluun nikama irrallaan
6
794
Vastaukset
- häntäliini
Ei ole omakohtaista kokemusta,mutta äidillä ja siskolla on murtunut synnyttäessä häntäluu. On ollut suht kivulias pitkäänkin, ei sentään montaa vuotta.Paranee siis, mutta oireilee herkästi myöhemminkin etenkin istuessa pitkään.
- häntäluu
Häntäluu murtuu yleensä kovan tällin seurauksena taittuen sisäänpäin. Istuminen on tälllöin erittäin kivuliasta. 80 % kivuista loppuu yleensä ensimmäisellä käsittelykerralla. Saattaa vaatia 2-3 käsittelyä. Kysele hieman oman alueesi osaajista. Osa koulutetuista osaa laittaa sen paikoilleen, osa taas ei. Yleensä lääkärit eivät osaa tehdä sille mitään. Alle puolen vuoden ikäisillä vammoilla on yleensä hyvä ennuste.
- coxxyx-timo
se häntäluun kipu loppuu muutamassa viikossa-kuukaudessa normaalin luutumisen myötä. Siihen nämä 2-3 käsittelykertaa ajoitetaan ;)
kuulostaa aika hölmöltä alkaa manipuloimaan luutumassa olevaa murtumaa, lol. - häntäluu
coxxyx-timo kirjoitti:
se häntäluun kipu loppuu muutamassa viikossa-kuukaudessa normaalin luutumisen myötä. Siihen nämä 2-3 käsittelykertaa ajoitetaan ;)
kuulostaa aika hölmöltä alkaa manipuloimaan luutumassa olevaa murtumaa, lol.Et näköjään ymmärrä lukemaasi. Kipu on lähes sietämätön ja istuminen mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan. Heti alkuvaiheessa suoritettu oikein tehty hoito lopettaa suurimman osan kivuista välitömästi.
- coccyx-timo
häntäluu kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä lukemaasi. Kipu on lähes sietämätön ja istuminen mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan. Heti alkuvaiheessa suoritettu oikein tehty hoito lopettaa suurimman osan kivuista välitömästi.
"80 % kivuista loppuu yleensä ensimmäisellä käsittelykerralla. Saattaa vaatia 2-3 käsittelyä."
"Et näköjään ymmärrä lukemaasi. Kipu on lähes sietämätön ja istuminen mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan."
Missä kohtaa sanoit ekassa viestissäsi, että istuminen on mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan ja missä kohtaa sanoit että kipu on lähes sietämätön?
Ahaa, nyt tuo aukeaakin. Saattaa vaatia 2-3 käsittelyä että 80% (sadasta prosentista) kivuista lievittyy 2-3 käsittelyssä. Onpa tarkkoja lukuja. Tutkimusviite, kiitos.
Niin, annoit ymmärtää että kipu loppuu 80%:llä ASIAKKAISTANNE ensimmäisellä käsittelykerralla.
"Osa koulutetuista osaa laittaa sen paikoilleen, osa taas ei"
Eli luutumassa olevaa nikamaa liikutellaan? Vähän sama kuin ottaisi rannemurtumassa kipsin irti 2vk kohdalla ja kävis rusautteleen. Uskomatonta.
Taisi osua kritiikki aikas arkaan paikkaan. - SACRUM-ISMO
häntäluu kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä lukemaasi. Kipu on lähes sietämätön ja istuminen mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan. Heti alkuvaiheessa suoritettu oikein tehty hoito lopettaa suurimman osan kivuista välitömästi.
"se häntäluun kipu loppuu muutamassa viikossa-kuukaudessa normaalin luutumisen myötä. Siihen nämä 2-3 käsittelykertaa ajoitetaan ;)
kuulostaa aika hölmöltä alkaa manipuloimaan luutumassa olevaa murtumaa, lol. "
"Et näköjään ymmärrä lukemaasi. Kipu on lähes sietämätön ja istuminen mahdotonta jopa useiden kuukausien ajan. Heti alkuvaiheessa suoritettu oikein tehty hoito lopettaa suurimman osan kivuista välitömästi. "
HÄH, MITÄ TÄSSÄ EI OLE LUETTUA OLE YMMÄRRETTY????
ÄIJÄ VASTAA IHAN ERI ASIAAN KUIN coccyx-timo OMASSA VIESTISSÄÄN.
ISKIKÖ ARKAAN PAIKKAAN?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395