PlusTV:n lopettaminen

jimkgf

Pitää tässä PlusTV lopettaa ainakin vähäksi aikaa. Mitenkäs tämä käytännössä toimii?

Olen maksanut 15.9. asti, mutta siitä eteenpäin haluaisin tämän lopettaa. Minä päivänä tämän voi katkaista, ettei seuraavaa laskua enää tulisi, vai riittääkö sitten silti ettei enää maksa sitä kunhan vaan on lopetusilmoituksen tehnyt?

Miten teillä käytännössä mennyt?

5

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan

      Neuvovat parhaiten.

    • nnvbvb

      voit katkasta millon vaan,irtisanomisaikahan noissa yleensä on kaapelissa 1kk mutta luulisin että plustvssäkin olis kk,laskuttavat kyllä kaikki centit mitkä jäät velkaa joten ei ole juuri merkitystä millon katkaset,mitä pikimmin sen pienempi lassku seuraa

    • lainattua...

      http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=2
      Kuinka voin irtisanoa sopimuksen PlusTV:n kanssa?
      Sopimus pitää irtisanoa kirjallisella ilmoituksella. Voit myös hoitaa asian soittamalla asiakaspalveluun, jonka numero on 010 309 8008.

      Milloin irtisanomiseni astuu voimaan?
      Irtisanominen astuu voimaan ja sopimus sekä lähetyssignaali päättyvät irtisanomisilmoituksesta seuraavan laskutuskuukauden päätyttyä.

      • jimkgf

        Kiitos kommenteista.

        Soitin eilen (30.8.) tuohon numeroon ja lopetin sopimuksen.
        Lähinnä täältä ajattelin kysellä kommentteja, että onko toiminut kunnolla. Nyt ymmärsin oman tilanteeni niin, että lasku tulisi vielä syyskuun loppuun, jolloin kanssa kanavat häviäisivät.

        Sehän tässä jotenkin mietityttää, että jos tuossa soiton yhteydessä luvatussa kotiin tulevassa vahvistuksessa ovatkin päivämäärän laittaneet syyskuun puolelle, jolloin laskua tulisi vielä se lokakuukin :/


      • LupsTV
        jimkgf kirjoitti:

        Kiitos kommenteista.

        Soitin eilen (30.8.) tuohon numeroon ja lopetin sopimuksen.
        Lähinnä täältä ajattelin kysellä kommentteja, että onko toiminut kunnolla. Nyt ymmärsin oman tilanteeni niin, että lasku tulisi vielä syyskuun loppuun, jolloin kanssa kanavat häviäisivät.

        Sehän tässä jotenkin mietityttää, että jos tuossa soiton yhteydessä luvatussa kotiin tulevassa vahvistuksessa ovatkin päivämäärän laittaneet syyskuun puolelle, jolloin laskua tulisi vielä se lokakuukin :/

        Älkää menkö soittamaan sinne maksulliseen "asiakaspalveluun", jos haluatte lopettaa sopparin. Itse erehdyin ja soitin (ois pitäny käyttää s.postia ja säästää nekin rahat). 7min puhelu (kesti aikansa ennen kuin ees vastasivat) ja 3 viikkoa sen jälkeen tulikin lasku (jonka päivämäärä yli viikon tuosta puhelusta). Ei halaistua sanaa sopparin loppumisesta, vaan täyttä hintaa vaativat seuraavastakin (koko) vuodesta, vaikka piti tulla lasku vain siitä irtisanomisajan yhdestä kuukaudesta. Enemmän oisin saanu iloa soittamalla vaikka "viihdelinjalle"...Ilmeisesti ulkoistaminen rulettaa eikä tieto liiku "asiakaspalvelusta" minnekään. Pitäkööt tunkkinsa, en maksa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe