Luuletko olevasi maailman napa?
"Empatiakyvyttömänäkin narsisti osaa lukea ja käyttää taitavasti hyväkseen muiden tunteita. Hän ei tunne syyllisyyttä tai häpeää, ja itseensä kohdistuvaa kritiikkiä narsistin on äärimmäisen vaikea sulattaa."
TS
http://www.ts.fi/teemat/terveys/153306.html
Tunnistatko itsesi?
17
1726
Vastaukset
- löts
Mihinköhän tämä nyt liittyy? Tarkoitatko, että neitsyet ovat narsisteja???
- niin herkkä
Neitsytmiehestähän tuossa kerrotaan! Eikö?
- kuvateksti
aiheuttaa tuskaa läheisilleen!
- N 20.9
Neitsyet ovat itsetietoisia, eivätkä turhaan roiku ihmisissä joista eivät niin välitä. Jos sinä et kuulu neitsyen kaikkein rakkaimpiin, joille annetaan kaikki itsestään niin sille ei voi mitään.
Narsistinen persoonallisuushäiriö on sairaus.
- niin tuttua
Täydellisyyttä hipova kuvaus neitsytmiehestä?
>>Narsistista persoonallisuushäiriötä sairastava imee usein läheistensä voimat itsekeskeisyydellään, syyllistämisellä ja toisten tarpeet ja tunteet mitätöimällä.>>
TS
http://www.ts.fi/teemat/terveys/153318.html- Neitsytnainen
Nyt olen täysin samaa mieltä seurusteltuani neitsymiehen kanssa. Ei enää ikinä! Hyvä ettei omakin mielenterveys mennyt siinä sivussa. Täysin kylmä ja välinpitämätön, itsekäs miehenpuolikas...
- Kala-ukko
Neitsyt vaatii itseltään paljon . . . aivan liianpaljon! . . . Hän on ankara itselleen . . . ja se taas johtaa siihen, että hänellä on heikko itsetunto, koska ei kiitä, eikä palkitse itseään niin useasti, kuin siihen olisi aihetta!!
Ja kun on heikko itsetunto ei silloin kestä kritiikkiäkään.
Ei neitsyt ole mikään narsisti!!
Neitsyt on ihana ihminen niille, joihin hän luottaa!!!- itteäs täynnä
Luulet vaan..
- tunnistan...
Tunnistan lähinnä sinut: Olet oudon epäkypsä ja negatiivinen ihminen.
- venus/merkurius
on tyylikäs, ystävällinen, huumorintajuinen ja suoraan sanottuna kaunis.
Pieni yllättävä flirtti pukee neitsytmiestä vieläkin enemmän.
Nämä arvostelut täällä ei sitten kosketa, ihailemaani neitsytmiestä! - ei-enään
Tiedän YHDEN neitsytmiehen, johon tämä sopii erinomaisesti!
Kun oma avoliitto alkokin menemään hyvin, kaiken ihastumisen yms. jälkeen hehkutti kuinka onnellinen on ja toivoo OMAN onnen jatkuvan.- jatkoa..
Ei siis minkäänlaista katumusta, empatiaa tai välittämästä mua kohtaan :'(
vaikka ensin oltiin "rakastuneita", siis pelkkää hyväksikäyttöä ja toisen tunteilla leikkimistä
Järkyttävä tunne, jota en enää koskaan halua tuntea. - mä vaan
jatkoa.. kirjoitti:
vaikka ensin oltiin "rakastuneita", siis pelkkää hyväksikäyttöä ja toisen tunteilla leikkimistä
Järkyttävä tunne, jota en enää koskaan halua tuntea.Seurustelin neitsytmiehen kanssa. En tiedä, onko narsisti vai sadisti, mutta olipa ainutlaatuinen kokemus sinänsä. Ei koskaan kysynyt, mitä haluan, mitä kuuluu, miten voin tai välittänyt millään tavalla tunteistani. Petti lupauksensa kerta toisensa jälkeen mitään selittämättä eikä koskaan pyytänyt anteeksi, katunut tekojaan tai halunnut hyvittää niitä. Teki aina juuri niin kuin itse halusi. Kun jätin hänet, olisi ollut omien sanojensa mukaan valmis tekemään sitä ja tätä... noh, se oli jo myöhäistä. Kadun ainoastaan sitä, etten heti suhteen alussa tehnyt ratkaisua vaan halusin nähdä, miten suhde kehittyy. Ei kehittynyt.
- eräs..
jatkoa.. kirjoitti:
Järkyttävä tunne, jota en enää koskaan halua tuntea.Ollaankohan me törmätty samaan henkilöön.. No niin, tuskin, mut ihan samanlainen oli minullakin tos, ei todellakaan hyvä kokemus :(
- mä vaan
eräs.. kirjoitti:
Ollaankohan me törmätty samaan henkilöön.. No niin, tuskin, mut ihan samanlainen oli minullakin tos, ei todellakaan hyvä kokemus :(
Hmmm:) Tuskin samaan ollaan törmätty, eiköhän näitä riitä. Lisäys vielä edelliseen, että jälkeenpäin huvitti ne nmiehen puheet, joissa kertoi edellisistä suhteistaan. Naiset olivat sitä ja tätä eivätkä ymmärtäneet häntä. Enpä yhtään ihmettele... Laitettuani pisteen suhteelle hän kertoi juuri harkinneensa sisimpänsä paljastamista=)) Kiva, ei vaan enää kiinnostanut...
- Oikea ratkaisu
mä vaan kirjoitti:
Hmmm:) Tuskin samaan ollaan törmätty, eiköhän näitä riitä. Lisäys vielä edelliseen, että jälkeenpäin huvitti ne nmiehen puheet, joissa kertoi edellisistä suhteistaan. Naiset olivat sitä ja tätä eivätkä ymmärtäneet häntä. Enpä yhtään ihmettele... Laitettuani pisteen suhteelle hän kertoi juuri harkinneensa sisimpänsä paljastamista=)) Kiva, ei vaan enää kiinnostanut...
Elämäni paras päivä oli, kun jätin neitsytmiehen.
- NEITSYTMUKA?PAH!!!
Häähh .. oon neitsyt ja oon hyvin empaattinen ja hauska :D ja aika laiskaki ja tuntuu etten oo yhtää neitsyt. Ainoo missä oon on varmaa just joku temperamentti tai joskus semmonen turha pohtiminen että ostanko tota vai en. Esim. Onko parempi että ostan vitosella nämä vai nuo :) En tiiä kyllä kuuluuko toi tommonen harkitseminen neitsyille, mutta en kyllä muilla tavoin neitsyt ole ://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747