ilman Antero Mertarantaa ei ole upeata jääkiekkoa on ainoastaan jääkiekkoa ja hyvää jääkiekkoa!!!
Kelatkaa nyt jos ei olis meidän omaa moottori turpa mertarantaa mitä olisi jääkiekkoa ilman mertarantaa mä vaan kysyn?!??!
Rakentakaamme Mertaranta patsas!! *vetää limpparia kun ''isot pojat'' rakentaa*
Antero Mertaranta ainoa oikea mitäh?!?
7
666
Vastaukset
- Turo
Voi elämä !!
Satuin kääntämään eilen ilalla urheilukanavalle
ja sieltä tuli SUOMI- UKRAINA peli JESS !!
Tosin 24 h myöhässä.
MUTTA SE SELOSTAJA: TUNSI AINOASTAAN KAKSI PELAAJAA KENTÄLLÄ ELI SUOMEN PELAAJA JA UKRAINAN PELAAJA...!!!!! NIMET JA KETJUKOOSTUMUKSET
TÄYTTÄ HEPREAA TÄLLE MIEHELLE......
Katsoin peliä noin 2 min ja sitten pois...
ELI : MERTARANTA ON SELOSTAJA !!!! - uppis
Mä antaisin Mertarannalle loput tilistä käteen ja etsisin uudempaa tyyppiä selostamaan, sen jutut pyörii paikallaan sekä toistaa samoja latteuksia pelistä toiseen !!! Kuultu jo, -saa mennä.
- AGO
et ole valitsemassa. Tsori vaan. Muisteleppa semmosta selostajaa 80-luvulla kuin Antero Karapalo. Siinä vasta varsinainen paukapää selostaja.
On totta, että mertsi laukoo samoja "läppiä", mutta on mielestäni oikea selostaja Suomen peleihin.
- moro
Mertaranata on Suomen paras selostaja.
- *Hattaratyttö*
...Jep jep... Kyllä se Antsa Mertsu on kaikkein paras!!... Todellakin!!...
...Oon tässä miettinyt jo hiukan aikaa että miltä mahtaa tuntua jääkiekon katseleminen sellaiset about 15 vuode pääst kun meen omaa Antsaa ei oo enää selostaas... löytyykö enään samanlaista... Juu ei voi olla... kukaan ei oo samalainen...
Mut meitsi toivoo sydämmestään... Toivoo hartaasti... Toivoo tosissaan... Jopa mun syvin sieluni sopukka toivoo sitä niin että ei oo mitään rajaa!!...toivottavasti jokuu uus ns.lahjakkuus löytys juu...
Pakko löytyy!!... Eix je!!!
Oon ikuinen lätkä fani!!... ja Kyllä Antsan pelit on parasta katsotttavaa!!!!!!...- Laura
oli aikoinaan niin suosittu, että monet pistivät telkusta äänen pois ja Höyry radiosta pikatulittamaan:)Aika aikaansa kutakin. Eiköhän Antsallekin manttelinperijä jostain löydy. Loistoukko kyllä hommassaan.
- Elisa
Eihän sitä ei osais kattoo ilman Mertarantaa.. Äitiä ei pahemmin jääkiekko kiinnosta, mut mm-kisoja se kattoo aina, kun Mertaranta on niin hauska mies. Ja tietää todella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743