Puhutaan Ilveksen ahdinkosta. Tapparalla ei ole edes valmentajaa ja sisällä kuohuu. Hpk on talousvaikeuksissa ja käy läpi tiettyä säästökuuria pakosta. Hifkin fanit kyselevät, että miksi aina hävitään. Tps oli lähellä konkurssia, vaikka nyt omahyväisemmät fanit ovatkin hetkeksi kaiken unohtaneet, valitettavasti velkojat eivät ole. Jokerit on yleinen naurunaihe, luuserinleima otsassaan, vaikka rahaa palaa. Blues otti isoja taloudellisia riskejä ja floppasi. Saipa on Saipa, pieni suuri, omassa kategoriassaan, fanit myös tyytymättömiä. Kalpalla on kaikkea, paitsi se voittamisen kulttuuri jolla se lopullinen menestys saavutetaan. Kärpät ei enää ole nälkäinen vaan kylläinen. Lukko on se suurin vitsi, jotenkin pelästytään menestystä ja jos ei muuta keksitä, niin myydään maajoukkuetason maalivahti Venäjälle, ettei ainakaan juhlia tarvitse. Porissa riittää olla porilainen hullu, verta pakkiin. Pelicans näpertelee, myös ilman sitä todellista nälkää ja menestyksen halua. Jyp on pieni kuitenkin ja kun buumi hiipuu, niin hiipuu myös kaikki muu. Joten, me emme ole yksin vaikeuksiemme kanssa.
Me ja muut
6
177
Vastaukset
- siis sm-liiga
...lopetetaan tän kauden jälkeen kun voittajaa ei löydettykään.
- ei vaan niin että
valitse tuosta ne 10 muuta, jotka varmuudella suistavat Ilveksen pois playoffspaikalta.
- 87654
ei vaan niin että kirjoitti:
valitse tuosta ne 10 muuta, jotka varmuudella suistavat Ilveksen pois playoffspaikalta.
poika hakee toisista seuroista kun Ipan asiat on mitä on.
Keskittyisi vaan omiin asioihin. - ts
87654 kirjoitti:
poika hakee toisista seuroista kun Ipan asiat on mitä on.
Keskittyisi vaan omiin asioihin.mmut loppu kausituleee olemaan yht selviytymistä ja tps ei ollu lähelläkään konkkaaa
- 876543
ts kirjoitti:
mmut loppu kausituleee olemaan yht selviytymistä ja tps ei ollu lähelläkään konkkaaa
menekkään ,kun voitti Sportinkin .
Mestari ainesta - tiedotusvälineillä
ts kirjoitti:
mmut loppu kausituleee olemaan yht selviytymistä ja tps ei ollu lähelläkään konkkaaa
oli erillaista tietoa, mutta juu, Ilves, se kilpailee noita muita 13:sta vastaan, joten kyllä se lohtua hakee siitä mitä taso yleisesti on Sm-liigassa. Luojan kiitos se on heikko, voidaan oikeasti päästä playoffseihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797