Cadillac seville northstar 4.9 l tyhjäkäynti aivan liian kovalla, itsekseen menee jotain seitsemääkymppiä-kaasuun siis ei tarvi koskea..Tyhjäkäyntikierrokset 2000-3000 välillä.Tyhjäkäyntimoottori kuulemma mennyt, voiko sitä itse mitenkään korjata ja jos ei niin onko se hankala vaihtaa?
Tyhjäkäyntimoottori
9
983
Vastaukset
- jymmärrätön?
Moottoreita konepellin alla klenties -pissapoika: eteen ja taakse, kenties painepesurin moottori, starttimoottori, vakionopeusäätimen moottori, lämmityslaitteen moottori. Tyhjäkäyntimoottori on jotain mitä en jymmärrä?
- amatööri korjaaja
Korjata ei voi, itse helppo vaihtaa.
Joku onneton ihmettelee mikä on tyhjäkäyntimoottoro, voi poika parka niitä on monessa autossa.- ^^^^^^^^^^
Itse en ole missään autossa nähnyt tyhjäkäyntimoottoria, olen kylläkin useassakin nähnyt lisäilmaventtiilin jonka tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä.
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään. - tyhjäkäyntimoottori
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Itse en ole missään autossa nähnyt tyhjäkäyntimoottoria, olen kylläkin useassakin nähnyt lisäilmaventtiilin jonka tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä.
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.Metroauto käyttää aloittajan käyttämää termiä :tyhjäkäyntimoottori.
- vek.
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.voi olla että lisäilmaventtiili ei moottoria sisällä.
mutta tyhjäkäyntimoottori sisältää ... nimittäin askelmoottorin, - 12
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.Meneppäs varaosaliikkeeseen ostamaan lisäilmaventtiiliä.
Kerro sitten mitä sait.
- -art
mutta eikös northstar ole 4.6 eikä 4.9 (tai sitten 4.4 tai 4.0)
http://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_V8_engine
Tyhjäkäyntimoottorin voi kyllä itse vaihtaa- nortikka 4.9
Ainaskin rekisteriotteeseen kirjoitettu etta tama olisi staari..Saksasta noudin taman olisko sakemannilla erilainen systeemi-?
- cadillacman
nortikka 4.9 kirjoitti:
Ainaskin rekisteriotteeseen kirjoitettu etta tama olisi staari..Saksasta noudin taman olisko sakemannilla erilainen systeemi-?
Itselläni oli sama vika kaasua ei tarvinnut polkea yhtään satasen vauhdissa ja vika ilmeni ajoittain.
Minulla vika oli siinä että kaasuvaijerin yksi säije oli katkennut ja vaijeri jumittui
suojaputkeensa, jolloin kaasu jäi vähän päälle. Vaijerin uusin eikä sen jälkeen
ole vikaa tullut. Vaijeri oli hajoamassa konepuolen puolelta. Maksoi 70e ihan uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876