Cadillac seville northstar 4.9 l tyhjäkäynti aivan liian kovalla, itsekseen menee jotain seitsemääkymppiä-kaasuun siis ei tarvi koskea..Tyhjäkäyntikierrokset 2000-3000 välillä.Tyhjäkäyntimoottori kuulemma mennyt, voiko sitä itse mitenkään korjata ja jos ei niin onko se hankala vaihtaa?
Tyhjäkäyntimoottori
9
1052
Vastaukset
- jymmärrätön?
Moottoreita konepellin alla klenties -pissapoika: eteen ja taakse, kenties painepesurin moottori, starttimoottori, vakionopeusäätimen moottori, lämmityslaitteen moottori. Tyhjäkäyntimoottori on jotain mitä en jymmärrä?
- amatööri korjaaja
Korjata ei voi, itse helppo vaihtaa.
Joku onneton ihmettelee mikä on tyhjäkäyntimoottoro, voi poika parka niitä on monessa autossa.- ^^^^^^^^^^
Itse en ole missään autossa nähnyt tyhjäkäyntimoottoria, olen kylläkin useassakin nähnyt lisäilmaventtiilin jonka tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä.
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään. - tyhjäkäyntimoottori
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Itse en ole missään autossa nähnyt tyhjäkäyntimoottoria, olen kylläkin useassakin nähnyt lisäilmaventtiilin jonka tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä.
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.Metroauto käyttää aloittajan käyttämää termiä :tyhjäkäyntimoottori.
- vek.
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.voi olla että lisäilmaventtiili ei moottoria sisällä.
mutta tyhjäkäyntimoottori sisältää ... nimittäin askelmoottorin, - 12
^^^^^^^^^^ kirjoitti:
Sitä lisäilmaventtiiliä on moni erheellisesti nimittänyt tyhjäkäyntimoottoriksi, vaikka lisäilmaventtiili ei minkäännäköistä moottoria sisälläkään.Meneppäs varaosaliikkeeseen ostamaan lisäilmaventtiiliä.
Kerro sitten mitä sait.
- -art
mutta eikös northstar ole 4.6 eikä 4.9 (tai sitten 4.4 tai 4.0)
http://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_V8_engine
Tyhjäkäyntimoottorin voi kyllä itse vaihtaa- nortikka 4.9
Ainaskin rekisteriotteeseen kirjoitettu etta tama olisi staari..Saksasta noudin taman olisko sakemannilla erilainen systeemi-?
- cadillacman
nortikka 4.9 kirjoitti:
Ainaskin rekisteriotteeseen kirjoitettu etta tama olisi staari..Saksasta noudin taman olisko sakemannilla erilainen systeemi-?
Itselläni oli sama vika kaasua ei tarvinnut polkea yhtään satasen vauhdissa ja vika ilmeni ajoittain.
Minulla vika oli siinä että kaasuvaijerin yksi säije oli katkennut ja vaijeri jumittui
suojaputkeensa, jolloin kaasu jäi vähän päälle. Vaijerin uusin eikä sen jälkeen
ole vikaa tullut. Vaijeri oli hajoamassa konepuolen puolelta. Maksoi 70e ihan uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122