Masi Marjamäki/xxxxxxx/Toni Rajala
Joonas Rask/Pasi Määttänen/Jesse Niinimäki
Ville Korhonen/Mark Lee/Marko Anttila
Henri Sandvik/Jaakko Pellinen/Kai Kantola
xxxxxx/Nils Bäckström
Arto Tukio/Antti Bruun
Ryan Glenn/Teemu Kesä
Ketjukokoonpanot 2010/2011
11
211
Vastaukset
- 87654
täältähän ilmeisesti Ipan vaket saavat neuvoja ,kun itse eivät ymmärrä mitään.
On aivan turhaan maksaa vakeille mitään. Ennen peliä pelaajat vain katsoisivat nettiä missä kentässä illalla pelaan.
Pidettäisi pelaajille tietokonekurssi kesällä ,että osaavat netin aukaista
Todella hyvä juttu.
Voisiko ajatella että pelitkin pelattaisi netissä,niin Ipa voisi sijoittua paremmin kuin viimetalvena- Ilveksenmiäs
että meillä fanit eivät arvaile, vaan ovat perillä asioista. Meillä kun vt tj:kin osallistuu keskustelupalstalla, niin ei tarvitse keksiä juttuja vahvistuksista ja talousasioista. Kyllä se lähellä tuota on se kokoonpano, eipä paljon variaatioitakaan ole.
- 987654
Ilveksenmiäs kirjoitti:
että meillä fanit eivät arvaile, vaan ovat perillä asioista. Meillä kun vt tj:kin osallistuu keskustelupalstalla, niin ei tarvitse keksiä juttuja vahvistuksista ja talousasioista. Kyllä se lähellä tuota on se kokoonpano, eipä paljon variaatioitakaan ole.
Seppo Ahokainen pelaa
- eikun siis..
itse.. kirjoitti:
- kerran vielä..
eikun siis.. kirjoitti:
- 87654
kerran vielä.. kirjoitti:
taida enään pelata ,mutta onhan siellä supernotkea Anttila
Lahtisen Jussi maaliin ja aloituksen suoraan
Voisikohan joku junnuvalmentaja lähteä Tapparan edustukseen valmentajaksi ,junnujen asioita sotkemasta
Tai jos kirjoituksen aloittaja suunnittelisi Tapparallekin kanssa ketjut valmiiksi, niin tietäisi pelaajat missä ketjussa taas koohotetaan.
Säästyisi Leinoselt rahat ,eikä tarvisi miettiä enään valmentajakaan seuraan - ole jo soluttautuja
87654 kirjoitti:
taida enään pelata ,mutta onhan siellä supernotkea Anttila
Lahtisen Jussi maaliin ja aloituksen suoraan
Voisikohan joku junnuvalmentaja lähteä Tapparan edustukseen valmentajaksi ,junnujen asioita sotkemasta
Tai jos kirjoituksen aloittaja suunnittelisi Tapparallekin kanssa ketjut valmiiksi, niin tietäisi pelaajat missä ketjussa taas koohotetaan.
Säästyisi Leinoselt rahat ,eikä tarvisi miettiä enään valmentajakaan seuraanja vieläpä ykkösvalkku nykyään.
- 11 mitalia
987654 kirjoitti:
Seppo Ahokainen pelaa
Ahokaisella
- 87654
11 mitalia kirjoitti:
Ahokaisella
Ahokainen voisi aloittaa noin metrin päässä laidassa menemisen .
Oksanen Peltonen Leimu uudestaan jäälle vaan Ja Mintsukin - 876543
ole jo soluttautuja kirjoitti:
ja vieläpä ykkösvalkku nykyään.
tarvita ,kun täällä tehdään ketjut tietokoneella
Turhaa rahan haaskausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798