pikku g on perseestä!!!

jou

moi! pikku g on on ihan paska! onko kukaan samaa mieltä???

23

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horo

      Pikku G on hyvä. :)

      • jou

        no aina pitää olla syy vai ootko sellanen 7-11 vee pentu


    • Liva

      Täyttä skeidaa koko Pikku G ja sen hinttikaveri räppärit.

      • PERHONEN

        Liva tää on nyt sulle: Sun viestistä voi ymmärtää "väärinkin" kun siinä lukee että : mä olen täyttä skeidaa... HAH HAH!!! Niin kyllä oot jos et pidä G:stä!


      • jou

        niin täytyy!!!!!


      • killed by paper(marihuana bob)
        PERHONEN kirjoitti:

        Liva tää on nyt sulle: Sun viestistä voi ymmärtää "väärinkin" kun siinä lukee että : mä olen täyttä skeidaa... HAH HAH!!! Niin kyllä oot jos et pidä G:stä!

        Okei pikku g ei ole makuuni mutta lopettakaa tappelu pennut! Toi on ihan hölmöö haukkuu meiän pikkistä. Hän on vain tähden lento. Toinen levy tuskin myy. Enkä muutenkaan arvosta räppäreitä koska he vain laulavat. He eivät soita mitään. Haistakaa paska.

        Pikku g hanki hurjempi maine. POLTA MARIHUANAA!


      • PikkuGfani
        killed by paper(marihuana bob) kirjoitti:

        Okei pikku g ei ole makuuni mutta lopettakaa tappelu pennut! Toi on ihan hölmöö haukkuu meiän pikkistä. Hän on vain tähden lento. Toinen levy tuskin myy. Enkä muutenkaan arvosta räppäreitä koska he vain laulavat. He eivät soita mitään. Haistakaa paska.

        Pikku g hanki hurjempi maine. POLTA MARIHUANAA!

        "lopettakaa tappelu pennut" Minkähän ikäne ite oot???kysynpä vaa... Ja jos et tienny ni toinen levy on jo myynyt...Ja räppärit ei laula,ne räppää... Ja viel yx juttu. Mix G tarttis hurjemman maineen???


      • el diablo
        PikkuGfani kirjoitti:

        "lopettakaa tappelu pennut" Minkähän ikäne ite oot???kysynpä vaa... Ja jos et tienny ni toinen levy on jo myynyt...Ja räppärit ei laula,ne räppää... Ja viel yx juttu. Mix G tarttis hurjemman maineen???

        ...ei tarvii mainetta ollenkaan.. enkä usko, et kukaan haluu ees tietää millon G:n ns.levy on myynyt tai tulee myymään.. tietona sen verran ettei se tuu koskaan myymään tarpeeks!!
        ai niin, ja vaan pissikset kirjottaa ks:n x:nä... jos sitä oo tullu ajatelleeks..


    • jontti

      ootko hullu!!!vedä sut perseestä,MISTER PIKKU G HATE

      • JESSS!

        ihanaa!!! kerranki joitain ihmisiä jotka vihaa pikku G:tä iha yhtä paljo ku mäki. ei se oo kunnon muusikko. eihän se tiedä musiikinteosta yhtään mitään (voin sanoa 10 vuotta musaa tehneenä ja soittaaneena). just ja just osaa jotku laimeet riimit pistää peräkkäi, ja seki kuulostaa melkeipä tältä: ''jou, mulla on on blondit hiukset, se on varmaa. ja perseessä kasvaa ruskeeta karvaa, se on harvaa''.
        tai no itseasiassa tossaki oli enemmä munaa ku pikku G:n riimeis...


      • jou
        JESSS! kirjoitti:

        ihanaa!!! kerranki joitain ihmisiä jotka vihaa pikku G:tä iha yhtä paljo ku mäki. ei se oo kunnon muusikko. eihän se tiedä musiikinteosta yhtään mitään (voin sanoa 10 vuotta musaa tehneenä ja soittaaneena). just ja just osaa jotku laimeet riimit pistää peräkkäi, ja seki kuulostaa melkeipä tältä: ''jou, mulla on on blondit hiukset, se on varmaa. ja perseessä kasvaa ruskeeta karvaa, se on harvaa''.
        tai no itseasiassa tossaki oli enemmä munaa ku pikku G:n riimeis...

        oon aivan samaa mieltä!!! ootko tehny musaa ite tai rappii????


    • el diablo

      näyttää siltä että oot asian ytimessä!!!
      hyvä hyvä...

      • jou

        niin taidan olla!!!! thanks!


    • :D:D

      Ei semmoista pissiksiä varten tehtyä tuotetta jaksa kuunnella. :D

      • jou

        oon samaa mieltä!!!!!!!!!!


    • Black Diamond

      pikku g(=gay) on vain pelkkä kaupallinen tuotos!!!
      Kuunnelkaa hyvät ihmiset metallia niin maailma pelastuu!!!

      • jou

        en tykkää hevistä


      • battery
        jou kirjoitti:

        en tykkää hevistä

        siis räppi ja musiikkihan on erikseen. räpissä vaan puhutaan nopeaa joihinki todella kuivien taustojen päälle. mutta näitä mielipiteitäkin on yhtä paljon ku on niitä perseenreikiäki.. ja kaikki haisee yhtä paskalle!


    • iines

      No, en osaa sanoa millainen hän on ihmisenä kun en tunne, mutta sen musiikki on minun mielestä ihan persiistä.

      • jou

        niin sitä tarkotinkin että sen musiikki on!!!!


      • el diablo
        jou kirjoitti:

        niin sitä tarkotinkin että sen musiikki on!!!!

        sen musa on ylimarkkinoitua paskaa!!!
        en kyllä haluis sitä edes ihmisenä tuntee!!!


      • jou
        el diablo kirjoitti:

        sen musa on ylimarkkinoitua paskaa!!!
        en kyllä haluis sitä edes ihmisenä tuntee!!!

        en kyllä mäkään oon ihan samaa mieltä ja sitä paitsi sen on vaan kaupattua paskaa!!!!!


      • ....
        jou kirjoitti:

        en kyllä mäkään oon ihan samaa mieltä ja sitä paitsi sen on vaan kaupattua paskaa!!!!!

        Kaikella musiikilla on kohdeyleisönsä, ja pikku G:n suurin yleisö on n.7-13 vuotiaat, etenkin tytöt. Kaikesta ei tarvii tykätä, mutta onhan se kiva, että joku on päässyt "pinnalle" jo tuon ikäisenä. Niellään me koko ikämme musiikkia tehnnet katkeruutemme.On sekin tehnyt töitä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe