aikansa kutakin

mon.mosse

alkaa tuntua,että volvon 700 ja 800 sarjalaiset ovat poistumassa liikenteestä 200 sarj perästä.
harvoin näkee enää liikenteessä, saati siistejä.

5

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbbä

vai niin

• Kestävä biili

Kaveri kurvaili tommosella miljoona km ja tekniikka olisi vielä pelannut mutta pellit ei. Oli Diesel. On tekniikaltaan kestävä kun ei ole mitään hiluvitkuttimia autossa.

• se on

Juuri niin, aikansa kutakin.
      Volvolla vaan se aika näkyy olevan suhteellisen pitkä.

• ranofelli

Mistäköhän päin sinneh katsastat tätä Suomea?

Kyllä täällä Pohjois-Karjalan Alueella tulee joka arki aamu töihin mennessä 740 Volvo vastaan ja on sellainen mulla itsellänikin farmarina tosin. Puhutaan vuosimallista 1986 ja 2 L tehobensiinillä päästään etiäpäitten.

Ainut murhe on toi kulutus, mut ei oo tullunna vielä eteen sellaista päivää, että ois tarvinna ottoo bensoja poies tankista. Kumminkin sekalaisessa ajotyylissä mulla on mennyt aika lailla tasan 10 L. (enimmäkseen on työajoja 13,2 km töihin, josta 9 km matka-ajoa ja loput 4,2 km kaupunkiajoa)

Epäilempä pahasti, että tuo bensankulutus on osaksi syynä näiden lajien vähentymiseen. Mutta että eivät nämä kokonaan katoa katukuvasta. Tuossa minun tapauksessa tuolla 740 on nyt ajettu 440 tkm ilman suurempia murheita. Tuntuu toi 500 tkm rajapyykki olla noille 2004 ja sitä uudemmille autoille olevan suurta tuskaa. Tiedän aika monen kertomana ed. kuvattua tilannetta.

• whatsurpooint

öööö. no jos asut helsingin lähellä niin siellä ihmiset kuvittelevat että uusi auto vaikka sitten kuinka huono on aina parempi. kyllä täällä hämeessä itse kurvailen 960 volvolla ja vastaavia tulee tuon tuosta vierelle, vaikka on harvinaisempi kuin perus 700 ja 900 mallit. joita edelleen näkee runsaasti. taitaa totuus olla katsojan silmässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      3942
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2911
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      856
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      722
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      36
      701
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      676
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      637
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      635
    Aihe