aikansa kutakin

mon.mosse

alkaa tuntua,että volvon 700 ja 800 sarjalaiset ovat poistumassa liikenteestä 200 sarj perästä.
harvoin näkee enää liikenteessä, saati siistejä.

5

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbbä

      vai niin

      • Kestävä biili

        Kaveri kurvaili tommosella miljoona km ja tekniikka olisi vielä pelannut mutta pellit ei. Oli Diesel. On tekniikaltaan kestävä kun ei ole mitään hiluvitkuttimia autossa.


    • se on

      Juuri niin, aikansa kutakin.
      Volvolla vaan se aika näkyy olevan suhteellisen pitkä.

    • ranofelli

      Mistäköhän päin sinneh katsastat tätä Suomea?

      Kyllä täällä Pohjois-Karjalan Alueella tulee joka arki aamu töihin mennessä 740 Volvo vastaan ja on sellainen mulla itsellänikin farmarina tosin. Puhutaan vuosimallista 1986 ja 2 L tehobensiinillä päästään etiäpäitten.

      Ainut murhe on toi kulutus, mut ei oo tullunna vielä eteen sellaista päivää, että ois tarvinna ottoo bensoja poies tankista. Kumminkin sekalaisessa ajotyylissä mulla on mennyt aika lailla tasan 10 L. (enimmäkseen on työajoja 13,2 km töihin, josta 9 km matka-ajoa ja loput 4,2 km kaupunkiajoa)

      Epäilempä pahasti, että tuo bensankulutus on osaksi syynä näiden lajien vähentymiseen. Mutta että eivät nämä kokonaan katoa katukuvasta. Tuossa minun tapauksessa tuolla 740 on nyt ajettu 440 tkm ilman suurempia murheita. Tuntuu toi 500 tkm rajapyykki olla noille 2004 ja sitä uudemmille autoille olevan suurta tuskaa. Tiedän aika monen kertomana ed. kuvattua tilannetta.

    • whatsurpooint

      öööö. no jos asut helsingin lähellä niin siellä ihmiset kuvittelevat että uusi auto vaikka sitten kuinka huono on aina parempi. kyllä täällä hämeessä itse kurvailen 960 volvolla ja vastaavia tulee tuon tuosta vierelle, vaikka on harvinaisempi kuin perus 700 ja 900 mallit. joita edelleen näkee runsaasti. taitaa totuus olla katsojan silmässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe