aikansa kutakin

mon.mosse

alkaa tuntua,että volvon 700 ja 800 sarjalaiset ovat poistumassa liikenteestä 200 sarj perästä.
harvoin näkee enää liikenteessä, saati siistejä.

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbbä

vai niin

• Kestävä biili

Kaveri kurvaili tommosella miljoona km ja tekniikka olisi vielä pelannut mutta pellit ei. Oli Diesel. On tekniikaltaan kestävä kun ei ole mitään hiluvitkuttimia autossa.

• se on

Juuri niin, aikansa kutakin.
      Volvolla vaan se aika näkyy olevan suhteellisen pitkä.

• ranofelli

Mistäköhän päin sinneh katsastat tätä Suomea?

Kyllä täällä Pohjois-Karjalan Alueella tulee joka arki aamu töihin mennessä 740 Volvo vastaan ja on sellainen mulla itsellänikin farmarina tosin. Puhutaan vuosimallista 1986 ja 2 L tehobensiinillä päästään etiäpäitten.

Ainut murhe on toi kulutus, mut ei oo tullunna vielä eteen sellaista päivää, että ois tarvinna ottoo bensoja poies tankista. Kumminkin sekalaisessa ajotyylissä mulla on mennyt aika lailla tasan 10 L. (enimmäkseen on työajoja 13,2 km töihin, josta 9 km matka-ajoa ja loput 4,2 km kaupunkiajoa)

Epäilempä pahasti, että tuo bensankulutus on osaksi syynä näiden lajien vähentymiseen. Mutta että eivät nämä kokonaan katoa katukuvasta. Tuossa minun tapauksessa tuolla 740 on nyt ajettu 440 tkm ilman suurempia murheita. Tuntuu toi 500 tkm rajapyykki olla noille 2004 ja sitä uudemmille autoille olevan suurta tuskaa. Tiedän aika monen kertomana ed. kuvattua tilannetta.

• whatsurpooint

öööö. no jos asut helsingin lähellä niin siellä ihmiset kuvittelevat että uusi auto vaikka sitten kuinka huono on aina parempi. kyllä täällä hämeessä itse kurvailen 960 volvolla ja vastaavia tulee tuon tuosta vierelle, vaikka on harvinaisempi kuin perus 700 ja 900 mallit. joita edelleen näkee runsaasti. taitaa totuus olla katsojan silmässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82