hupaisaa seurata nykypolitiikkaa, kun siinä ei käsitellä yhtään sellaisia asioita, mitkä liittyvät yhteiskuntamme hyvinvoinnin edistämiseen, vaan pelkkää toitensa ajojahtaamista.
toki minä tuonkin ymmärrän, miksi uutis-, ja ajankohtaistoimitukset keskittyvät pelkkään kepujahtiin, kun niiden toimittajakunta on pääasiassa demareita.
Nuo jungneeraajat tekevät kaikkensa loatakseen keskustan, koska he ovat SAK/sdp:n myyriä.
Kokoomuksen kimppuun nuo punaporvarit eivät yritäkkään käydä, sillä hehän ovat vain hyvillään, kun kokoomus ajaa suurituloisten ökyrosvojen asiaa, kuten he itsekkin, tosin paljon maltillisemmin.
SAK/demareiden toiminta johtuu vain siitä, että saisivat tuhottua lopunkin arvovallan kansanedustuslaitokselmamme.
Ilmeisimmin tuollainen yhteiskuntaterrorismiin viittava toiminta on SAK/demareiden mukaan kansalaisten etujen ajamista.
Yksi todennäköisin syy SAK/demareiden toimintaan on se, että SAK:n ja demareiden raha-avioliittoa
ei otettaisi tarkasteluun, ja julistettaisi kielletyksi.
Noin SAK/demut yrittävät kääntää huomion muualle.
Piniä on kepurahoitukset SAK/demareiden työväestön kusetuksen rinnalla.
Pääministeri Kiviniemen olisikin nyt pakko nostaa SAK/demarirahoituskin pöydälle, vaikka siitä seuraisikin SAK/demujen järjestämä lakkoaalto, ja muuta yhteiskuntaterrorismia.
Jos Kiviniemi haluaa nostattaa suosioaan, ja saada 80%:n kansatuen itselleen, niin hän panisi oitis tuulemaan, ja vaatisi kaikkia puolueita paljastamaan kaikki rahoituslähteensä.
Ei tuota tule ilmeisestikkään tapahtumaan, mutta jos.............
Onkin odotettavissa varsinainen "akkasota", kun Urpilainen ja Kiviniemi käyvät taistoon keskenään.
hupaisaa on nykypolitiikka, ja SAK/demareiden ansiosta äänestäjiä ei saa uurnille kohta edes ilmaiskuljetuksilla.
Luulenkin että SAK/demareiden vaaalikiertue painottuu tälläkertaa vanhustentaloihin, joissa he käyvät saludoja jakamassa, ja dementoituneita höynäyttämässä.
Ei niillä ennä muita kusetettavia ole. Kukaan ei enää usko demujen lupauksia.
Katsokaapa mitä ne touhusi ja lupasi eduskuntaviimevaalien alla, ja verratkaa ovatko edes yrittäneet oppositiosta noita asioita viedä eteenpäin. EIVÄT OLE!
Heti oitis aloittivat muiden mustamaalamisen ja yhteiskuntaterrorismisa sekä lakkoilut oppositiovitutuksessaan.
Keskusta on köyhien ainoa puolestapuhuja. Jos haluat inhimillstä elämää niin silloin valintasi on Keskusta.
Kyllä on
2
85
Vastaukset
- lahjottu lahjus
Näköjään sinua ottaa suunnattomasti pattiin kun aatepuolueesi Kepu on koko ajan rötöksistä julkisuudessa ? Siihen auttaa helposti yksi keino: Lopettakaa rötöstely ! Tätä ei paskasyöttiläät tajua ei sitten millään. Totuuden puhuminen ja yksinkertaisten asioiden muistaminenkin auttaisi ehkä.
- älliä kehiin
taustalla häärii kaikekarvaisia yhdistyksiä, mistä vaalirahat junaillaan puolueelle.
Puhdistuuko nuo Merisalon tuet siten, kun ne kierrätetään jonkun "aluejärjestön" kassan kautta?
Kyllä SAK/demut on vähintäänkin yhtä rötöspuolue kuin muutkin.
Kepu ei ole ollut aatepuolueeni vielä kertaakaan.
Tosin äänestin keskustaa kuntavaaleissa ensimmäistä kertaa, ja nyt äänestän tulevissa eduskuntavaaleissa, ihan vain vaikkapa SAK/demujen kiusaksi.
Eero Heinäluoma, Päivi Lipponen, Matti Ahde ja muut demutko ovat sitten toimineet jotenkin hyväksyttävämmin, kun ovat ottaneet rahaa vastaan samoilta piireiltä, kuin minkä takia nyt keskustaa ajojahdataan?
Eli tuossa paljastuu jo median puolueettomuus/demaroituneisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243