Kertokaa, mihin kannattaa sijoittaa 2500-5000e? itse olen nordean asiakas ja käyttötili, mutta nyt pitäis saada säästöön parisen tuhatta.
Parempaa korkoa
3
1131
Vastaukset
- Sörös
.... löytyy kaikki korot. Tässä nyt esim. säästötilien lukemat.
Omat rahani ovat FIM:n tilillä. Korkoa ei kamalasti kerry, mutta toisaalta ovat hädän hetkellä nostettavissa. Neljä maksutonta nostoa per vuosi laittaa harkitsemaan, miten usein siellä tilillä käsi käy!
Säästötilit
Pankki % Pvm Huom
Aktia* 1.00 27.08.
FIM* 1.20 26.08. Nostorajoitus
Handelsbanken* 0.75 19.08. Nostorajoitus
Helsingin OP* 0.00-0.55 26.08.
Hypo* 1.05 19.08.
Nooa Säästöpankki* 0.50-1.50 26.08.
Nordea* 0.15-0.55 26.08.
S-Pankki* 0.10-1.00 26.08.
Sampo Pankki* 0.55 26.08. Nostorajoitus
Suupohjan Op, Hki 0.75-0.75 26.08.
Tapiola Pankki* 0.20-1.20 26.08.
Ålandsbanken* 0.00-0.50 19.08.
Korot lasketaan kuukauden alimmalle saldolle, paitsi *-merkityt päiväsaldolle.- 72
Evlin käyttelytili antaa 1,25 % päiväsaldolle ilman nostorajoituksia ja talletusrajoja.
https://www.evli.com/web/FI/fi/yksityiset_ja_yritykset/pankkipalvelut
Vaikuttaa kilpailukykyiseltä vaihtoehdolta näiden pienten korkojen aikana.
- 9,4% tuotto itsellä
vaika ajankohta onki huonompi kuin 3.4v sitten. laita johonkin bondiin tai korkoon. seligsonilla on pienimmät palkkiot. fim ekhittyväkorkokin voi olla hyvä. laita tuo 5000e vaika ainakin 5 eri jaksossa siis vaikka 2vkn välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427