Mykkäkoulussa.

S.T

Kuka pitää mykkäkoulua parhaiten ? Puhutaan miehistä. Voiko Neitsyt olla sellainen? Kuu Ravussa ?

8

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintturallaa1

Kyl skorpparit on mestareita tässä lajissa, tai vahva pluto kartalla.

• S.T

Minulla on seurana Kuu Ravussa. Ajattelin ottaa avuksi piirtämisen ajatussykerön-malliin. Tässä minä, tuossa mitä toivon ja odotan. Haaveilen tuosta ja niin edespäin. Katsotaan, jos tuo aurinko Neitsyt jaksaa ruveta aukeamaan.
        Mikä se on, kun tuo tyyppi on kesät maaninen, syksyn lähestyessä hän muuttuu deppressiiviseen tilaan? Onko se se Kuu Ravussa?

• S.T
        S.T kirjoitti:

Minulla on seurana Kuu Ravussa. Ajattelin ottaa avuksi piirtämisen ajatussykerön-malliin. Tässä minä, tuossa mitä toivon ja odotan. Haaveilen tuosta ja niin edespäin. Katsotaan, jos tuo aurinko Neitsyt jaksaa ruveta aukeamaan.
        Mikä se on, kun tuo tyyppi on kesät maaninen, syksyn lähestyessä hän muuttuu deppressiiviseen tilaan? Onko se se Kuu Ravussa?

Venus Skorpionissa?

• kokemusta tästä
        S.T kirjoitti:

Venus Skorpionissa?

Venus Skorpparissa on yliveto tässä asiassa.

• näin?
        kokemusta tästä kirjoitti:

Venus Skorpparissa on yliveto tässä asiassa.

Aivan järkyttävää! Olen palasina, jos jään tähän olen tuhkana.
        On vielä jatkettava deittailua ja opittava ihmisyyttä. Uudet haut päälle taas ja vielä.
        Neljäs vuosi lähtee deittailussa, koska yksinäisyys tappaa minut.
        Kiltti, hyvä astrologi, onko kartallani edes häivähdys ystävästä, miehestä minulle?
        Tunnet minut, olin asiakkaasi.

Ei koskaan ikinä Venus Skorpionissa Venus Härälle!

• kjbjk
        näin? kirjoitti:

Aivan järkyttävää! Olen palasina, jos jään tähän olen tuhkana.
        On vielä jatkettava deittailua ja opittava ihmisyyttä. Uudet haut päälle taas ja vielä.
        Neljäs vuosi lähtee deittailussa, koska yksinäisyys tappaa minut.
        Kiltti, hyvä astrologi, onko kartallani edes häivähdys ystävästä, miehestä minulle?
        Tunnet minut, olin asiakkaasi.

Ei koskaan ikinä Venus Skorpionissa Venus Härälle!

Eikö vieläkään natsannut, vaikka olit hiljattain niin rakastunut että?

• **
        kjbjk kirjoitti:

Eikö vieläkään natsannut, vaikka olit hiljattain niin rakastunut että?

paljastui Venus Skorpionissa. Toivon, että et ole astrologi.
        Joillekkin ihmisille yksinäisyys, tai yksin eläminen on painajaista, eikä sovi heille ollenkaan. Kaikki eivät ole yksineläviä.
        Minusta kehkeytyi aivan eri ihminen, kun sain elää suhteessa. Tunsin itseni todelliseksi itsekseni.
        Venus Härässä sai viettää kesän kiertäen Ylä-Savoa, siivoten vanhaa hirsimökkiä, tavata isän, uida järvissä, ulkoillen, kiipeillen Pisalle. Elin elämääni.
        Transiitit tuovat uutta hyvää ja voin jättää menneet menneeseen.

Jos olet astrologi, toivon Sinulle kaikkea hyvää.

• kiittäen.
        ** kirjoitti:

paljastui Venus Skorpionissa. Toivon, että et ole astrologi.
        Joillekkin ihmisille yksinäisyys, tai yksin eläminen on painajaista, eikä sovi heille ollenkaan. Kaikki eivät ole yksineläviä.
        Minusta kehkeytyi aivan eri ihminen, kun sain elää suhteessa. Tunsin itseni todelliseksi itsekseni.
        Venus Härässä sai viettää kesän kiertäen Ylä-Savoa, siivoten vanhaa hirsimökkiä, tavata isän, uida järvissä, ulkoillen, kiipeillen Pisalle. Elin elämääni.
        Transiitit tuovat uutta hyvää ja voin jättää menneet menneeseen.

Jos olet astrologi, toivon Sinulle kaikkea hyvää.

Jos Sinä olet astrologi, joka loi väärän tulkinnan Uranuksen tuomasta uudesta romanttisesta ihmissuhteesta, olen päässyt erehdyksestäsi yli. Voit luottaa sanaani. Opinhan Sinulta niin paljon.
        Ihminen on erehtyväinen, myös ammatissaan toimiva astrologi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe