On se kumma, kun kaupunkialueella pidetään niitä kissoja irti. Ei ole mukavaa pestä lapsen vaatteita, kun se iki-ihana rotukissa on vääntänyt murut leikkipuiston hiekkalaatikkoon. Parasta aluetta on Pispala-Tahmela, siellä näkee kävelyllä aina vähintään 2-3 kissaa, eikä tarvitse kävellä pitkään. Samalla tavalla ottaa päähän irtonaiset koirat, jotka säntäilevät minne sattuu. Tästä nyt joku ottaa herneet nenään ja väittää minua kylmäksi eläintenvihaajaksi. Eläintenvihaajia syntyy ainoastaan ajattelemattomien eläinten omistajien toiminnan seurauksena. Itsellä on ollut kissoja sekä koiria. En siis kumpiakaan vihaa, mutta ottakaa hyvät ihmiset toiset huomioon. Jopa helpotti tämä avautuminen, kiva kiitti moi :)
naapurin kissasta hyvät rukkaset
11
433
Vastaukset
- kissojen ystävä
Oikeasta asiasta puhut, kissoja eikä koiria kuulu pitää vapaana taajama-alueella.
Otsikkosi on tosin erittäin asiaton enkä voi moista lausetta kuvitella muun kuin "kylmän eläintenvihaajan" suusta. Viestisi saattaisi mennä paremmin perille ilman tuollaista törkeää ja lapsellista otsikkoa. Pahoitit sillä ainakin minun mieleni, vaikka pääsisältä viestissä on asiallinen. - zxcdwq
Jos hommaisit itsellesi elämän,katselemalla kaupungissa eläviä rusakoita,kettuja,variksia,naakkoja.Jos tämä
Pispala on täynnä näitä inhoittavia otuksia,älä kävele siellä.Avautumisesta puheen ollen,edelleen,
hommaa itsellesi elämä.Helpottaa. - saa oikein
hyvän taljan takan eteen. :DDDD
- Eläimistä pitävä
Itse en vihaa eläimiä vaikka eläintenomistajat olisivat ajattelemattomia. Kirjoituksestasi ei varmaan vedetä herneitä nokkaan, mutta otsikosta ja nimimerkistäsi kylläkin.
Kissaa ei tosiaan saisi päästää lasten leikkipaikalle, mutta milläs vapaana yksin kulkevaa kissaa estää? Sanoo kissan ulos lähtiessä, että älä sitten mene sinne ja sinne...? Itse pidän kissaani omassa pihassa valjaissa. Meidänkin pihassa noita vapaana kuljeskelevia kissoja silloin tällöin vierailee.
Vapaanakaan kuljeskelevasta kissasta ei saa rukkasia tehdä. Kissat ei ole lainsuojattomia uuden lain (tai ei se nyt enää niin uusi ole!) mukana, toisin kuin monet luulee. Kannattaa tutustua järjestyslakiin mitä siellä sanotaan.
Jos kissan omistaja on tuttu niin ainahan voi asiasta puhua. Mutta eri asia miten siihen suhtautuvat...- Eläimistä pitävä
Ei nyt järjestyslaki mulla ainakaan aunnut, mutta esim. täällä infoa:
http://www.resy.fi/artikkelit/kissa ei ole lainsuojaton.html
- ei lapsia
Ja minä vihaan niitä pieniä räkänokka pentuja.
- rft6ghio
Minäkin vihaan kakaroita. Sen vuoksi olen hommannut 20 kissaa, että kävisivät paskantamassa niiden hiekkalaatikot täyteen paskaa. Lapsistakin saisi tehtyä hyvät rukkaset.
- Idea*Rikas
Naapurin karkailevasta lintuja tappavasta kissasta saa lämpimän kaulurin. Huono puoli siinä on, että se sähköistyy helposti ja silloin se rätisee.
Naapurin kaiken aikaa haukkuvasta koirasta saa hyvät rukkaset. Ne on talvipakkasella voittamattomat.
Naapurin karkailevan käärmeen nahan voi myydä laukkutehtaalle. Siellä siitä tehdään nahkaesineitä. Vöitä, kukkaroita yms.- Näin on aina ollut
Jaahas ja taas tyhmyys kukoistaa, vastauksista päätellen, onneksi en asu Pispalassa enkä päästä kissaani ilman itseäni ulos.
Yhdessä mennään ja kissa on remmissä. - Asiallinen neuvo
Naapurin lihavasta rouvasta saa hyvän makuualustan.
- Cat fat
Jos se naapurin kissa on lihava, niin siitä saa hyvää margariiniä kuopimalla veitsella nahan alta sitten kun se makaa raatona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693