naapurin kissasta hyvät rukkaset

naHkuriSuutari

On se kumma, kun kaupunkialueella pidetään niitä kissoja irti. Ei ole mukavaa pestä lapsen vaatteita, kun se iki-ihana rotukissa on vääntänyt murut leikkipuiston hiekkalaatikkoon. Parasta aluetta on Pispala-Tahmela, siellä näkee kävelyllä aina vähintään 2-3 kissaa, eikä tarvitse kävellä pitkään. Samalla tavalla ottaa päähän irtonaiset koirat, jotka säntäilevät minne sattuu. Tästä nyt joku ottaa herneet nenään ja väittää minua kylmäksi eläintenvihaajaksi. Eläintenvihaajia syntyy ainoastaan ajattelemattomien eläinten omistajien toiminnan seurauksena. Itsellä on ollut kissoja sekä koiria. En siis kumpiakaan vihaa, mutta ottakaa hyvät ihmiset toiset huomioon. Jopa helpotti tämä avautuminen, kiva kiitti moi :)

11

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissojen ystävä

Oikeasta asiasta puhut, kissoja eikä koiria kuulu pitää vapaana taajama-alueella.

Otsikkosi on tosin erittäin asiaton enkä voi moista lausetta kuvitella muun kuin "kylmän eläintenvihaajan" suusta. Viestisi saattaisi mennä paremmin perille ilman tuollaista törkeää ja lapsellista otsikkoa. Pahoitit sillä ainakin minun mieleni, vaikka pääsisältä viestissä on asiallinen.

• zxcdwq

Jos hommaisit itsellesi elämän,katselemalla kaupungissa eläviä rusakoita,kettuja,variksia,naakkoja.Jos tämä
      Pispala on täynnä näitä inhoittavia otuksia,älä kävele siellä.Avautumisesta puheen ollen,edelleen,
      hommaa itsellesi elämä.Helpottaa.

• saa oikein

hyvän taljan takan eteen. :DDDD

• Eläimistä pitävä

Itse en vihaa eläimiä vaikka eläintenomistajat olisivat ajattelemattomia. Kirjoituksestasi ei varmaan vedetä herneitä nokkaan, mutta otsikosta ja nimimerkistäsi kylläkin.

Kissaa ei tosiaan saisi päästää lasten leikkipaikalle, mutta milläs vapaana yksin kulkevaa kissaa estää? Sanoo kissan ulos lähtiessä, että älä sitten mene sinne ja sinne...? Itse pidän kissaani omassa pihassa valjaissa. Meidänkin pihassa noita vapaana kuljeskelevia kissoja silloin tällöin vierailee.

Vapaanakaan kuljeskelevasta kissasta ei saa rukkasia tehdä. Kissat ei ole lainsuojattomia uuden lain (tai ei se nyt enää niin uusi ole!) mukana, toisin kuin monet luulee. Kannattaa tutustua järjestyslakiin mitä siellä sanotaan.

Jos kissan omistaja on tuttu niin ainahan voi asiasta puhua. Mutta eri asia miten siihen suhtautuvat...

• ei lapsia

Ja minä vihaan niitä pieniä räkänokka pentuja.

• rft6ghio

Minäkin vihaan kakaroita. Sen vuoksi olen hommannut 20 kissaa, että kävisivät paskantamassa niiden hiekkalaatikot täyteen paskaa. Lapsistakin saisi tehtyä hyvät rukkaset.

• Idea*Rikas

Naapurin karkailevasta lintuja tappavasta kissasta saa lämpimän kaulurin. Huono puoli siinä on, että se sähköistyy helposti ja silloin se rätisee.

Naapurin kaiken aikaa haukkuvasta koirasta saa hyvät rukkaset. Ne on talvipakkasella voittamattomat.

Naapurin karkailevan käärmeen nahan voi myydä laukkutehtaalle. Siellä siitä tehdään nahkaesineitä. Vöitä, kukkaroita yms.

• Näin on aina ollut

Jaahas ja taas tyhmyys kukoistaa, vastauksista päätellen, onneksi en asu Pispalassa enkä päästä kissaani ilman itseäni ulos.
        Yhdessä mennään ja kissa on remmissä.

• Asiallinen neuvo

Naapurin lihavasta rouvasta saa hyvän makuualustan.

• Cat fat

Jos se naapurin kissa on lihava, niin siitä saa hyvää margariiniä kuopimalla veitsella nahan alta sitten kun se makaa raatona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1865
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe